Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 754
Hei!

Skal kjøp meg en ny satelitt tuner og lurer på om jeg kan bruke Viasatt pirat kort på en dreambox eller samsung? har veldig lite peiling på dette...
Du trenger ikke kort så lenge du har dreambox. Har du mulighet til å kjøpe dreambox, så gjør dette! Du får så og si de fleste kanaler som finnes med en dreambox
Skal du ha en Box som er utrolig bra, og varer i lengden så gå for Dreambox.

Da har du noe å sitte deg inn i, ikke at det er så vanskelig.
Men med en Dreambox så har du mer en Multimedia Maskin, og ikke bare en svart box med et kort i
Nsx
Trådstarter
Hva mener du med at jeg ikke trenger kort? kan jeg bare plukke ut alle kanalene jeg vil ha uten kort?

Jeg har nå Sagem tuneren, som er nå ubrukelig fordi jeg må oppdatere den. Det kan jeg ikke fordi jeg har ikke abonnemang.

Kan jeg bruke Pirat kort på en Samsung eller?
Du kan bruke kort,men det er ikke lenge.Via holder jo på å skifte kode system,så når det gamle er lukket vil du nok ikke få Via på verken Sammy eller DB.... Ikke på en stund hvertfall..