Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  208 249370
Sakset fra VG
VG Nett

I et prosjekt som har blitt beskrevet som tidenes største vitenskaplige studie av humor, har British Association for the Advancement of Science bedt nettbrukere over hele verden om å sende inn sine vitser og rangere andres forslag.

40.000 vitser og to millioner rangeringer senere, er dette offisielt verdens morsomste vits:

To jegere er ute i skogen da en av dem kollapser. Han ser ikke ut til å puste og øynene hans er glassaktige. Den andre drar frem mobiltelefonen sin og ringer nødsentralen.

Da han får svar, sier han bestyrtet: «Min venn er død! Hva kan jeg gjøre?»

Personen på nødsentralen svarer med rolig stemme: «Ta det med ro. Jeg kan hjelpe. Først, la oss forsikre oss om at han virkelig er død.»

Det blir stille. Deretter høres et skudd.

Tilbake i telefonen sier jegeren: «Ok, hva nå?»

Forskerne fant store forskjeller i hvilken type vitser de ulike verdensdelene lo av.

Mens folk fra Storbritannia, Australia og New Zealand foretrakk vitser med ordspill, og amerikanerne likte vitser som fremstilte andre mennesker som dumme, foretrakk mange europeere vitser som lettet på alvorlige temaer som døden, sykdom eller ekteskap(!):

En pasient sier: «Doktor, i går forsnakket jeg meg. Jeg hadde middag med min svigermor og ønsket å si; 'Kan du være så snill å sende meg potetene?'

Men i stedet falt det ut av meg: 'Din dumme ku, du har fullstendig ødelagt livet mitt'».

Av landene i undersøkelsen var det overraskende nok tyskerne som lo mest og kanadierne minst.




Vitsen var ok, men er ganske sikker på at det finnest bedre vitser der ute, noen forslag?
Har forresten mye med hvor bra den blir fortalt å gjøre.
VG Nett er så trege

Jeg synes faktisk den vitsen var übermorsom. Ikke hadde jeg hørt den før heller...
(Synes den var mer morsom på engelsk av en eller annen grunn)
Den var ikke så veldig morsom skrivd rett ned. Hvordan den blir fortalt har mye og si ja. Jeg har da hørt/lest mye bedre vitser enn det der
Jeg kan bare sjokkerende vitser.
Jeg står ikke for noen av vitsene selv.

Bare for gale, hardbarka sadistiske datanerder.






Hva er rødt, hvitt og kan ikke snu seg i ganger?

..Et lite barn med ett spyd igjennom halsen.


Hva er lite blått og kravler oppover leggen?

..En abort med hjemlengsel.


Hva er lite, blått og sitter i ett hjørne?

..Et barn i en plastpose.

Hva er lite brunt og sitter i ett hjørne?

..samme barnet to uker senere.


Og så mine aller værste.



Hva er det som er best med og voldta en 4 år gammel jente?

..Når du er ferdig kan du snu henne og late som du voldtar en 4 år gammel gutt.



Takk takk


A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg hater deg, Neurook.
Trådstarter
72 0
jobber du på en psykriatisk klinikk for barn elns Neurook? kan ikke tenke meg hvor eller du har fått hørt de vitsene... men de var litt morsomme da *?* heh
Jobbe i psykiatrisk klinikk? nei. bo der? kansje.
Syke faen Neurook

Uansett mener jeg at det ikke blir helt riktig at 2 millioner stemmer skal avgjøre for 6-7 milliarder mennesker hvilken vits som er mest morsom. Ikke for å drepe threaden med å gå drive videre analysering, men ikke alle har samme type humor; derfor blir en slik undersøkelse litt på kanten.
Opprinnelig postet av Neurook
Jeg kan bare sjokkerende vitser.
Vis hele sitatet...
Haha.. de vitsene var skikkelig bra. flirte meg nesten ihjel
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Fy faen Neurook, de vitsene var bra! Har du flere slike?

Og så en fra meg:

Det var en gang på 50-tallet, da det var lite negre i Norge. Tre negre fra Oslo fikk lyst til å ta seg en tur og utforske landet, så de kjøpte seg en svart folkevogn. Når de kom opp i guldbrandsdalen, ble de stoppa av lensmannen. Sjåføren sveiva ned ruta, og lensmannen som aldri hadde sett svartinger før så inn i bila. Så kom det fra lensmannen: 'sei meg, har det brønni her eller?'
Neurook : tror du burde ta en tur til nærmeste lege og få resept på noen trallala-drops umiddelbart..
hmm.. hva er det som feiler visse folk her?

jaja. man kan spøke om alt, mener nå jeg.
Ja, for all del : spøk i vei. Jeg synes bare ikke at det er morsomt med 4åringer som blir voldtatt analt. Mulig det bare er meg som er rar.
en ny en:
en liten gutt løper til moren sin og sier:
"mamma, mamma min søster har mensen!"
moren ser forskrekket på gutten og svarer:
"hvordan i all verden vet du det gutten min?"
Gutten sier raskt:
"fordi det smaker blod av tissen til pappa"

ps. dritbra vitser neurook
Better than thou.
Jeg dro Kari Kari vitser til det ekstreme for noen år tilbake. Var så ille at jeg ble regelrett banket opp av friends om jeg bare sa Kari. Uansett, her er en;

Kari Kari satt på husken og husket høyt. Så kom moren hennes bort og sa hun ikke måtte huske så høyt for da kunne de andre se trusen hennes, men Kari Kari bare lo for hun visste at hun ikke hadde på seg truse!
Vitser kommer best i kort-tegneserie-stripe format spør du meg. Ler meg skakk i hjel enkelte ganger av diverse avis-striper.

Disse er forøvrig helt geniale, tegneserie-striper om folks drømmer:

http://www.slowwave.com
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
har flere kari-kari her:

Kari-Kari satt på kino. Plutselig stakk en mann hånden sin under genseren hennes. Men Kari-Kari bare lo, fordi hun visste at hun ikke hadde popcorn under genseren

Kari-Kari sto i dusjen. Plutselig kom det en stor stygg mann inn til i dusjen, men Kari-Kari bare lo, fordu hun visste at det ikke var nok sjampo til begge to
Better than thou.
Kari Kari sto på smuget. Plutselig kommer en man bort til henne med tusen kroner men Kari Kari bare lo fordi hun visste at hun ikke kostet så mye.
når man prater om verdens morsomste vits.. lurer på hvilken type av vitser som er morro nede i asia og afrika.. har hørt lite vitser derifra må jeg si.. hvis de har noen..(?)
fant en side med vitser fra andes-fjellene/peru eller noe sånt...

http://www.andes.org/jokes.html
Learn Chinese in 5 minutes...

English phrase = Chinese translation

Are you harbouring a fugitive? = Hu Yu Hai Ding?
See me A.S.A.P. = Kum Hia Nao
Stupid Man = Dum Gai
Small Horse = Tai Ni Po Ni
Your price is too high! = No Bai Dam Ting!
Did you go to the beach? = Wai Yu So Tan?
I bumped into a coffee table = Ai Bang Mai Ni
I think you need a facelift = Chin Tu Fat
It's very dark in here = Wai So Dim?
Has your flight been delayed? = Hao Long Wei Ting?
That was an unauthorized execution = Lin Ching
I thought you were on a diet = Wai Yu Mun Ching?
This is a tow away zone = No Pah King
Do you know the lyrics to the Macarena? = Wai Yu Sing Dum Song?
You are not very bright = Yu So Dum
I got this for free = Ai No Pei
I am not guilty = Wai Hang Mi?
Please, stay a while longer = Wai Go Nao?
Our meeting was scheduled for next week = Wai Yu Kum Nao
They have arrived = Hia Dei Kum
Stay out of sight = Lei Lo
He's cleaning his car = Wa Shing Moh Ta
Your body odor is offensive = Hu Man Go! Pew!
This bathroom stinks! = Hu Flung Dung?
Sist endret av s1rR34L; 4. oktober 2002 kl. 10:18.
Hva er det som har 2 bein og blør som bare faen?
En halv hund.


Hvordan får man en homo til og falle ned fra en stol?
Slår han i hode med en øks!


Hvorfor koker legene vann når man føder?
Fordi vist ungen er døfødt kan de lage suppe.


Hva er forskjellden på en død baby og en sjokolade?
ca. 500 kalorier


Hva er det som har 4 bein og en arm?
En pitbul i en barnehage


uhmm.. Kunne veldig mange bra vitser før.. Men har glemt flesteparten.

Scha
Det er som kjent dette som er verdens morsomste vits: Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
Synes vitsene var jævli arti jeg!

Vits:

Det var en folkevogn som hadde fått motorstopp og prøvde å få en bil til å stoppe. så stoppet det en Mercedez sportsbil. Mannen i folkevognen spurte om han kunne taue ham til nærmeste bensinstajon og det kunne han. Like før Mersen skulle til å dra folkevognen kom en Jaguar sportsbil forbi i en jævli fart, dette kunne selvfølgelig ikke Merse mannen fordra så han la ut etter Jaguaren. Så kom de til en bensin stasjon og alle kjørte rett forbi.
Dette så stasjonseieren og han løp inn til telefonene og ringte til neste bensinstasjon og sa:
- Nå må du forte deg ut, så skal du få se noe du aldri før har sett.
- Hva da? spurte han andre.
-Jo, først kommer det en jaguar sportsbil i en jævli fart, så kommer det en mercedes sportsbil og like etter kommer det gammel folkevogn som tuter og skal forbi!

Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Genialt språkkurs s1rR34L!
En annen vits;

"Hva vil glorifisering egentli si?
- Jo, det er det en nærsynt homo gjør når han ser oppi rævva på en annen. Glor-i-fisering"

Hehe...
Opprinnelig postet av mr_eff
Det er som kjent dette som er verdens morsomste vits: Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
Vis hele sitatet...
Nå kan ikke jeg tysk, men er dette Monthy Python?
Denne er jo alltids bra...


About last night...

As I lay on my bed, thinking about you, I feel this strong urge to grab you and squeeze you, because I can't forget last night. You came to me unexpectedly during the balmy and calm night, and what happened in my bed still leaves a tingling sensation in me. You appeared from nowhere and shamelessly, without any reservations, you laid on my naked body...you sensed my indifference, so you started to bite my body without any guilt or humiliation, and you drove me crazy while you sucked me dry.

Finally I went to sleep. Today when I woke up, you were gone, I searched for you but to no avail, only the sheets bore witness to last nights events. My body still shows your marks, making it harder to forget you.

Tonight I will remain awake waiting for you.

...you fucking mosquito.

Hva er forskjellen på en overkjørt katt og en over kjørt neger?

Svar: Foran katten er det bremse spor.

Vi tar en til å:

Det var en gang en homo som gikk på Karl Johan. Der fikk han øye på en utrolig kjekk mann som boret et hull i bakken. Homoen gikk bort og spurte hva han holdt på med. - Jeg borer! svarte mannen. Homoen gikk videre, men kunne ikke glemme den kjekke fyren med boret. Han gikk derfor tilbake igjen og spurte enda en gang hva mannen drev med. - Jeg borer, svarte mannen òg hvis du ikke slutter å spørre, så kjører jeg boret opp i ræva på deg. Da svarte homoen: -Å nei, gi deg du`a flørten!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Et par til:

Hva blir en neger hvis han hopper i havet? våt.

Det var to fyrer som var hos legen. Den ene gikk inn til doktoren, og forklarte at han hadde en rød ring rundt kuken. Ikkenno farlig med det, sa doktoren, bare vask det av. Så var det andre fyren sin tur. Han hadde en blå rung rundt kuken. Nei, den måtte kappes av sa legen. "hvorfor det da?, han andre gikk jo det bra med" "det er forskjell på leppestift og koldbrann"

Så var det rikingen fra byen som var på landet og kjørte. Når han stoppa så han at det sto en gammel gubbe med en moped der, men han tenkte ikke noe mer på det. Når han begynte å kjøre igjen så han en liten prikk i bakspeilet som ble større og større helt til den gamle gubben på mopeden dro forbi han. Dette ville ikke sossen ha noe av, så han ga på og gubben forsvant bak han. Etter en liten stund så han en liten prikk i bakspeilet igjen, og gubben dro fra han igjen. Sossen dro inn på en rasteplass og spurte gubben og hvorfor mopeden gikk så fort. "buksesela mi satt fast i døra di"

Sikkert mye skrivefeil og dårlig gramatikk der nå, men jeg er trøtt!
Vel her er en gammel slager.

Hvordan får du en liten gutt til og gråte for annen gang på bursdagen sin?







Tørk den blodige kuken din på de nye bamsen hans.

Takk, takk.
hahaha...Mange morsomme vitser her :P
Opprinnelig postet av Darris
hahaha...Mange morsomme vitser her :P
Vis hele sitatet...
Toppen av forvirring??

To nakne homoer i ett badekar fullt av wiener pølser!!
Det var en gang 1 skotte, 1 homse og 1 alkoholiker som døde og kom til himmelen. De likte seg ikke særlig der, og tryglet og ba om å få komme ned til Jorda og få sine liv tilbake!

Dette gikk "herren" med på, hvis de lovte å avstå fra sine største ønsker når de først kom ned igjen. Dette var de helt enige om, og de var snart trygt tilbake på jorden igjen!

Det første alkoholikeren gjorde var å sette seg på en pub og bestille en pils. Da sa det plutselig *POFF*, så var alkoholikeren borte!

Så var det skotten og homsen som gikk på en øde landevei, da skotten så 1 krone som lå på bakken og bøyde seg ned for å plukke den opp! Da sa det bare *POFF*, *POFF*

Noen som tok denne?
Kari Kari vitsene eide når man leste masse av de etter hverandre....
DarkStaar;Ja skjønte den...Veldig arti :P
Opprinnelig postet av DarkStaar
Det var en gang 1 skotte, 1 homse og 1 alkoholiker som døde og kom til himmelen. De likte seg ikke særlig der, og tryglet og ba om å få komme ned til Jorda og få sine liv tilbake!

Dette gikk "herren" med på, hvis de lovte å avstå fra sine største ønsker når de først kom ned igjen. Dette var de helt enige om, og de var snart trygt tilbake på jorden igjen!

Det første alkoholikeren gjorde var å sette seg på en pub og bestille en pils. Da sa det plutselig *POFF*, så var alkoholikeren borte!

Så var det skotten og homsen som gikk på en øde landevei, da skotten så 1 krone som lå på bakken og bøyde seg ned for å plukke den opp! Da sa det bare *POFF*, *POFF*

Noen som tok denne?
Vis hele sitatet...
Læreren jeg hadde i 7.klasse sa den til oss en gang.
hehe, ok.

Jeg hørte den av fattern til en kompis

Er nok en gammel slager den der, but it's still going strong!
Vet du når du ser at en blondine har en dårlig dag?

Når hun har tampongen bak øret og hun lurer på hvor i helvete sigaretten er.
DETTE er verdens morsomste vits:

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

...for de som ikke skjønte den: se mer Monty Python!
Kari Kari vitsene ja, de er herlige.. ler meg skakk..
her er alle jeg kan;

--------------------------------------------------------------------------------
Kari-Kari var på kino, og hadde kjøpt seg stor bøtte med popkorn. Denne satte hun
på fanget. Ved siden av henne satt en mann. Kari-Kari tenkte at han ville prøve å ta
pokorn under forestillingen. Derfor satte Kari-Kari pokorn-bøtta på skulderen.
Under forestillingen begynte mannen ved siden av å ta henne i skrittet,
men det brydde Kari-Kari seg noe om fordi det var ikke der pokornet var...

--------------------------------------------------------------------------------

Kari-Kari var ute og gikk tur da hun plutselig fikk lyst til å bade i tjerne. Hun kledde av
seg alle klærne og hoppet i vannet. Om litt kom en mann og tok klærne til Kari-Kari.
Men det brydde ikke Kari-Kari seg om fordi klærne passet han ikke alikevel...

--------------------------------------------------------------------------------

Kari-Kari var ute og gikk på en vei. Plutselig kom det en bil og dro henne inn i bilen.
Men det brydde ikke Kari-Kari seg noe om for hun hadde ikke haiket...

--------------------------------------------------------------------------------

Kari-Kari skulle på telt tur alene. Hun satte opp teltet og gikk inn for å legge seg til å sove.
Ut på natten hørte hun plutselig at noen dro ned glidelåsen og kom inn i teltet.
Men det brydde ikke Kari-Kari seg noe om fordi det var et en-mannstelt...

--------------------------------------------------------------------------------

Kari-Kari var på togstasjonen med sin mor. Plutselig fikk hun se en tier ligge i skinnegangen.
Kari-Kari bad moren om å hente den til henne. Akkurat da mora bøyde seg ned etter tieren,
kom det et tog og kjørte rett ned moren hennes. Men de brydde Kari-Kari ikke noe om for det var
bare en gammel bruskork...
Her er noen " Det er bedre å" vitser.

Det er bedre å fryse i teltet enn å telte i fryseren.
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen.
Det er bedre å tisse på sagen enn å sage på tissen.
Det er bedre å hoppe i sjøen enn at sjøen hopper.
Det er bedre å ha ti skritt i taket enn å ha ti tak i skrittet.
Det er bedre å røre i suppa, enn å ha suppe i røra.
Det er bedre å kødde med grisen, enn å grise med kødden.
Det er bedre med en pen softis enn en soft penis
Det er bedre å ha ras i grus hålet, enn å ha grus i rasshåle!
Det er bedre å hinke til Romerriket, enn å ronke til himmelriket!
Det er bedre å drite på draget, enn å dra på dritet!
Det er bedre å pakke tyggis enn å tygge pakkis.
Sist endret av Hofsoe; 10. oktober 2002 kl. 20:42.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Angry Clown: Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å poste samme vitsen to ganger... (sikter til homovitsen din)
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det er bedre å tisse på sparken enn å sparke på tissen
Det er bedre å tisse på asfalten, enn å asfaltere tissen
Det var en homofil norlænning som skulle tatoere sæ.
Da hanj kom inn sa hanj: Æ vil ha en tatoering på litj karen min.
Ka motiv vil du ha da spurte tatovøren.
Sei en traktor du, og gje hanj 4 hjuls trekk førr hanj ska gjennom mye drit.

det er bedre å tisse på hammeren enn å hamre på tissen
det er bedre å tisse på valsen enn å valse på tissen
det er bedre å tisse på spikeren enn å spikre på tissen
Det er bedre og tisse på tissen enn å tisse på tissen AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH!! *phew*
ok...på den siste siden her var det bare dårlige vitser...spar dere...det er ingen av vitsene som er artig i det hele tatt...


Har dere virkelig så dårlig humor??
Vet ikke om denne her er sagt men, drit i det.

Vet du hva som er toppen av rasisme?
Du kaster en neger ut av 50. etasje og så løper du ned til 25. etasje og gir han ekstra fart ned.