Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3331
Jeg slutter å spise og drikke vann. Det er smertefullt å prøve å tvinge ned noe, selvom jeg vet det er bra for meg. Men har vært borti folk som klarer fint å spise mat, selvom de har tatt amf. Det gjør liksom ikke vondt for dem. Men det er gjerne samme folkene som ikke får nedturer, slik jeg gjør etter amf.

Når jeg havner på kjøret er det kanskje 4 dager jeg ikke spiser eller noe, så går veldig ned i vekt. Hardt for kroppen å havne utpå, bruker lang tid på å hente meg inn igjen. Opptil 3 uker.
Sist endret av Munin369; 28. mai 2021 kl. 00:19.
Hvis jeg har vært flink å få i meg drikke, så kan jeg spise det meste. Om det er vondt å spise, så velger jeg å spise Biola/annen drikkeyoghurt med havregryn.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fort gjort å glemme å spise og drikke på speed.
Selv om matlysten ikke er der så spiser jeg hvertfall noe og drikker mye vann.

Har hatt på alarm på telefonen noen ganger bare for å minne meg på vann og brødskive.
Mat, drikke og faktisk gå i seng er greia for å ikke få nedtur og kunne bruke amfetamin.
Være våken uten mat og drikke i 3 døgn er oppskriften på riktig nedtur og fucke opp kroppen!
Jepp, jeg også måtte bruke alarmer for å huske å spise og drikke. Hadde på roterende alarmer, en hver 4 time og en annenhver time. Annenhvertime for å huske å drikke og hver 4 for mat. For så lenge jeg husket de to tingene, og aldri satt lenger enn 48(siste lisse 24t inn) før jeg begynte å la tiden gå for å sove. Fikk aldri noe særlig til nedtur da, for alt kan misbrukes og som regel også brukes.
Sist endret av Coffern; 28. mai 2021 kl. 01:35.
Min erfaring er at det på sett og vis er en vanesak, man må rett og slett hoppe i det. Hvis du sliter med å spise er mitt tips å bare bruke den tida du trenger på å få det i deg, jeg har brukt halvannen time på bare én Billy's pizza en gang jeg, var vært det mtp tålamod! Sørg for å ha noe sunt og digg som er lett fordøyelig, typ yoghurt, rislunch, havrelunch osv hvis fastere føde er innmari stress. Når det kommer til drikke så må du bare finne måter å lære deg å huske det på, eneste tipset jeg kan gi. det kan være lett å glemme oppi all stukinga men man får så enormt mye igjen for å lage seg rusrutiner, snakker av erfaring, hehe.

De som ikke har noe problem med å få i seg mat i det hele tatt er etter min erfaring folk som er meget drevne på speed, det er et gammelt jungelord som sier at om man bruker amfetamin hyppig vil vondviljen mot å spise avta betraktelig fordi du vet hva du vil ha i deg/tolleranse osv.

TL, DR, jeg har pr nå ikke på langt nær så store problemer med å få i meg ting da jeg vet jeg må ta det i mitt tempo og hva som funker.
Sist endret av equimanthorn; 28. mai 2021 kl. 01:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En av grunnene til at jeg ikke tar pepper,får ikke spise på flere dager,ser jo ut som en strek etterpå.
Tror flerparten i tråden misforstår TS. Den handler ikke om å glemme og spise, men og ikke orke/klare å spise.

Jeg slet med det samme tidligere. Spise på dag 1 gikk greit.

Mye av problemet hos meg var munntørrhet. Jeg kunne tygge mat utallige ganger men det gikk bare ikke å svelge.

Loff med syltetøy går akkurat. En bedre middag? Snakkas..

Mitt tips er at du prøver å drikke i deg de kaloriene du trenger.

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Min erfaring er at det på sett og vis er en vanesak, man må rett og slett hoppe i det. Hvis du sliter med å spise er mitt tips å bare bruke den tida du trenger på å få det i deg, jeg har brukt halvannen time på bare én Billy's pizza en gang jeg, var vært det mtp tålamod! Sørg for å ha noe sunt og digg som er lett fordøyelig, typ yoghurt, rislunch, havrelunch osv hvis fastere føde er innmari stress. Når det kommer til drikke så må du bare finne måter å lære deg å huske det på, eneste tipset jeg kan gi. det kan være lett å glemme oppi all stukinga men man får så enormt mye igjen for å lage seg rusrutiner, snakker av erfaring, hehe.
.
Vis hele sitatet...
Enig. Man må tvinge i seg maten til en viss grad.
Sist endret av Superspurv; 28. mai 2021 kl. 10:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bananer. Må til en viss grad tvinges ned de å, men det går greit selv uten spyttproduksjon.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det hjelper for meg å bare tvinge det i meg. ikke spis eller drikk fort, men ta tiden. kan gjerne ta meg 1-2 timer å bli ferdig men en skive brød imens jeg sipper vann, men det er *noe*. smoothies og frukt anbefaler jeg veldig, mye lettere å få ned enn tyngre mat.
BRAND ∞ STRONG
Jeg har ingen problemer med å spise når jeg er speeda, men jeg glemmer det som regel.
Både fordi tidsperspektivet blir annerledes, men også fordi jeg ikke kjenner sult.

Går typisk 2-4 dager våken uten mat før jeg dusjer, spiser og sover i et døgn.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk noe ved siden av for å få ned litt mat, gjerne melk som tilfører det vesentligste av hva vi trenger. Jevnlig tilførsel er viktig for å unngå å tømme kroppens lager. Trengs ikke store mengder om gangen.
Jeg spiste en hel jævla kasserolle med risgrøt på amf engang selv om jeg var ganske speeda. Men jeg har ikke problem med å spise på amf da jeg ikke liker å gå speeda rundt i flere døgn uten søvn. Så med rett dosering er søvn/mat null problem. Den kasserollegreia var ett untak.
Jeg glemte ofte å spise lite, men ofte på speed da jeg begynte med det.

Trikset er å tvinge i seg mat hver 3-4 time for å holde formen i balanse. Var erfarne bekjente av meg som mekka yoghurt og noe oppkutta frukt, brød og kjeks osv svulmer bare opp i kjeften og det tar evigheter å spise.
Det beste er å spise bløt mat som egg, yoghurt, kjøttboller i saus, spagetti, wok. I verste fall så drikker du bare vann med sukker i, men du angrer ikke hvis du bare tvinger i deg noe mat. Unngår de innskrumpa kinnbena.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan lære seg det der med spising og drikking, og det blir lettere etterhvert. Det er veldig lurt selv om det ikke direkte frister. Å tvinge i seg litt vann burde være et absolutt minimum. Angående mat så er det greit å unngå tørr mat som må tyggis mye eller smaker kraftig.

Orginal Weetabix med melk var min favoritt. Det kan omtrent drikkes, smaker lite ig kan svelges fort unna når weetabixebe er bløtt opp ordentlig. Og selv om man ikke direkte har oppfattet kroppens signaler, så blir festen bare bedre med litt påfyll av energi og økt blodsukker.

Dersom man spiser og drikker noe og kanskje på toppen av det hele klarer å sove i hvertfall litt, istedenfor å hoppe helt over en natt (bare en halvtime eller en hvil med lukkede øyne hjelper), så blir også dagene etterpå betydelig bedre og man kommer fortere til hektene.
Anonym bruker
"Stø Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gikk ned nesten 10kg på amf, spiste kun 2 pizza-stikker og en halv stor kebab på 10 dager. Fikk panikk siste dagen og ble kjørt til rusakutten, hvor de målte blodsukkeret og det var ALT for lavt, så jeg fikk valium og masse mat når jeg våknet.
Det er da lett å tvinge i seg noe næring - og da mener jeg ordentlig næring. Ikke Coca-Cola og Snickers.

Lag mye søt og god havregrøt f.eks.
Nøtter og rosiner.
Trøkk i deg noen grove skiver med ordentlig pålegg av typen makrell i tomat og leverpostei.
Rip 8-4-23
Pleier å putre opp en 5liters hjemmelaget kyllingsuppe med alt av grønnsaker oppi og en 1.5kg høne. Dette gir energi og det kroppen trenger . Kan ret og slett drikkes som vanlig drikke da den kokes i mange timer og alle grønnsakene går i oppløsning når du tar i munn. Litt kyllinkjøtt ved siden av som glir ned enkelt. 5 liter holder i 7 dager minst.
Sist endret av Sæd; 30. mai 2021 kl. 21:30.
BRAND ∞ STRONG
Får si det er kontraster her.
Noen må tvinge i seg en Snickers, andre kliner til med en 1,5 kilos høne.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Skal man spise på Speed så må man spise noe godt som frister istedet for brødskive eller knekkebrød. Jeg klarer ikke og spise mat jeg spiser heller en pose med smash eller potetgull for og fylle magen med noe og drikker en del brus. Bruker ikke speed lengre men ADHD medisiner. Matlysten helt på trynet. Min løsning er og kjøpe noe Nutridrinker på Apoteket det fungerer kjempebra for meg, masse utvalg av smaker og enkelt og få i seg. Mye fiber osv i det så det er bra. Eneste negative er at det koster 120 ca for pr drink å det er ganske lite i drinken.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Skal man spise på Speed så må man spise noe godt som frister istedet for brødskive eller knekkebrød. Jeg klarer ikke og spise mat jeg spiser heller en pose med smash eller potetgull for og fylle magen med noe og drikker en del brus.
Vis hele sitatet...
Det går kanskje bra hvis du er speeda 1-2 dager i måneden.

Misforstå meg rett. Å få i seg sukker er bedre enn ingenting, men man trenger både macro- og micro nutrition.