Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3685
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lest litt om dette fenomenet på reddit og virker som folk har gode erfaringer med å megadosere lions mane for "drug harmed brains". Jeg selv har nå 3 rusfrie år og har hatt hjerneblødning og siv overdoser. Hodet mitt fungerer ikke optimalt også noe pga ADHD. Har lest en del om lions mane og brukt det en stund og syntes det funker. Har bedre konsentrasjon og hukommelse nå enn på evigheter. Hjelper også litt på angst. Nå nylig har jeg begynt å megadosere. Er det noen som har erfaringer? Snakker om 5-6g om dagen

Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
HEI!!!!°°
Anonym bruker
"Forferdet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Har bare prøvd med "vanlig" dosering. Tror også jeg merket bedre konsentrasjon og hukommelse. Men jeg vil gjerne høre om din erfaring med store doseringer? Hvor handler du? blir det ikke veldig dyrt?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!
Har bare prøvd med "vanlig" dosering. Tror også jeg merket bedre konsentrasjon og hukommelse. Men jeg vil gjerne høre om din erfaring med store doseringer? Hvor handler du? blir det ikke veldig dyrt?
Vis hele sitatet...
Haha HEI! Jo det blir veldig dyrt. Kjøper den høykvalitets lions manen fra reachgenius og nyta sin løsvekt lions mane. Morgen dosen er Reachgenius og kveldsdosen er nyta. Funker bra så langt. Føler det jobber i toppen når jeg tar det. Mulig det bare er placebo, men ja. Bedre og bedre konsentrasjon og hukommelse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha HEI! Jo det blir veldig dyrt. Kjøper den høykvalitets lions manen fra reachgenius og nyta sin løsvekt lions mane. Morgen dosen er Reachgenius og kveldsdosen er nyta. Funker bra så langt. Føler det jobber i toppen når jeg tar det. Mulig det bare er placebo, men ja. Bedre og bedre konsentrasjon og hukommelse
Vis hele sitatet...
https://reachgenius.se/en/nootropic-...on-s-mane.html

Denne? Mye ekstra må du ut med for toll og frakt?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av RayMonk Vis innlegg
https://reachgenius.se/en/nootropic-...on-s-mane.html

Denne? Mye ekstra må du ut med for toll og frakt?
Vis hele sitatet...
Ja, den. Betaler ca 400 per boks. Kommer ikke til å megadosere lenge da det blir så dyrt. Må bli rik først