Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4050
Noen som kan Korona reglene godt? Hvordan er det med lovligheten av å ha sex med fremmede da det jo er vanskelig og holde "metern" da. Jeg har tenkt på Åndedrettsvern mot virus, den beste og 100 % sikker mot virus (hvis begge bruker det, kan jo også være aktuelt). Noen som vet noe om dette? Det blir jo dårlig med kyssing men akk, det får nå så være, kanskje ser det litt komisk ut også, men shitt...
Forhåpentligvis så er det noe alle de single av oss har foretatt seg det siste året. En skal ta ansvar ved å ikke gjøre det eller oppsøke folkemengder/ynglesteder når man har symptomer, men en skal også kunne gjøre seg såpass kjent med noen før du ligger med dem at du kan konkludere med at vedkommende har tatt den forhåndsregelen selv. - Du merker fort om det skulle være en nasty (man)hoe.
Enig med deg Jokkerella. Det er jo noen som bytter partner ofte, f.eks. står det noen i Karl Johanse gate i Oslo hver kveld (i alle fall utenfor Korronatider). Jeg lurer på hvis begge beksytter seg mot virus (slike masker som ligner på dem politiet bruker mot tåregass, altå ikke visir) med godkjent verneutstyr og rens etterpå, er det da noe problem og eventuelt 20.000 spenn i bot hvis noen sladrer (eks. partneren)...
Sitat av oggen Vis innlegg
Enig med deg Jokkerella. Det er jo noen som bytter partner ofte, f.eks. står det noen i Karl Johanse gate i Oslo hver kveld (i alle fall utenfor Korronatider). Jeg lurer på hvis begge beksytter seg mot virus (slike masker som ligner på dem politiet bruker mot tåregass, altå ikke visir) med godkjent verneutstyr og rens etterpå, er det da noe problem og eventuelt 20.000 spenn i bot hvis noen sladrer (eks. partneren)...
Vis hele sitatet...
Om f.eks noen sladrer, har de da bevis?
Så lenge man holder en meter så er det i orden sier de, eller var det to? Selv tenker jeg at emosjonell distanse er nøkkelen. Da er det lett å holde i hvert fall 3 meter hvis ikke enda flere.
Helseministeren har frarådet one night stands og oppfordrer til å holde seg til en fast partner, kjæreste, pulevenn
Vi er veldig heldige her i Norge. Det er lite virus. Hva er sjansen for at den du "møter" har viruset? Forsvinnende liten. Men hvis du slipper inn flere, øker jo risikoen for hver ekstra. Så treffer du en, er det lurt å holde på den samme til viruset er borte.
Takk for all respons. Nå er det slutt på puling enn så lenge (kanskje for alltid). Alle vet jo at alternativene er, dyreste dukke eller avanser runk og selv kos (ikke og forakte). Takk for alle inlegg. Koronna er i startfasen tross vaksine, tror jeg. Da er det bare og kåte seg opp hjemme allene .. og det kan jo bil gamske heftig det også men langdrøyt.. ...God jul alle sammen.
Du får jo også testet deg gratis, så du kan jo benytte deg av det når du er usikker. I samme slengen får vi raten for utførte tester opp.
Sitat av Katt Vis innlegg
Så lenge man holder en meter så er det i orden sier de, eller var det to? Selv tenker jeg at emosjonell distanse er nøkkelen. Da er det lett å holde i hvert fall 3 meter hvis ikke enda flere.
Vis hele sitatet...
Et alternativ er å gjøre det utendørs, på fastmonterte seter.
Corona smitter ikke ved penetrerende sex googlet jeg meg fram til. Jeg har heldigvis over en meter lang tiss så funker brs for meg. Nei dropp kliningen oh kjør doggystyle så ansiktene deres er vend fra hverandre så har du gjort noe for å hindre smitte. Eller bare ta deg en god gammeldags håndjager.
Ble det ikke sagt at ensomme single kunne ha noen nærkontakter?
For single mennesker jeg kjenner så har de alldrig hatt et mer aktivt sexliv enn inn under denne epedemien. De som fra før av gikk ut på byen for å finne seg kuk elller fitte, må nå gå via nettsider som Nakenprat, fetflife, tinder eller lignende. Og kjedsomhet gjør jo folk ofte kåtere...

Ellers tror jeg nok folk flest gir faen når de er kåte nok. En beskyttelses maske blir vel da mest brukt for de med spesielle fetisher. Hva om er lov eller ikke aner jeg ikke, men rart om politiet stikker hodet inn vinduene til folk i tilfelle de har sex med fremmede.
Sist endret av pipestilk; 16. desember 2020 kl. 13:06.
He, he, mange kule innlegg. Måtte det bli en sexuell jul...
Se på hverandre onanere / kose med seg selv for og bli tent for så og kjøre full kamfer bakfra og i doggy er det det går i blant de som ligger rundt her omkring sier samboeren og de som herjer rundt aktivt på jobb. Hvor mye det faktisk blir fulgt i kampens hete er vel en annen sak.
Bakfra med 1-2 meters avstand funker for meg��
Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Om f.eks noen sladrer, har de da bevis?
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hva du tenker på? Hvis du får påvist hiv og du er rimelig sikker på hvem det skulle vært så kan en anmelde dem det gjelder.
Tja, hvilket virus er verst? Hiv eller Covid? Begge er jo dødlige.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tja, hvilket virus er verst? Hiv eller Covid? Begge er jo dødlige.
Vis hele sitatet...
Spørs hvordan en ser på det, enten så kan man jo si at å få HIV og sakte dø av kreft så kan det være smertefullt og trist. En kan jo som med COVID overleve, men å dø med ett så stigmatisert virus er kanskje litt pinlig for de pårørende? Ikke vet jeg, som en ser det.

Å dø av COVID er tragisk det og, men kanskje mer relevant og mer en ''huff'' og ikke en ''han skulle ikke vært en gris''. Vet ikke jeg.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tja, hvilket virus er verst? Hiv eller Covid? Begge er jo dødlige.
Vis hele sitatet...
For folk flest er faktisk ingen av de spesielt dødelige, med hiv er det gitt at man oppdager det før det blir aids, da. Men skulle jeg fått noe hadde jeg selvfølgelig valgt covid. De som blir smittet av hiv idag og får oppdaget det får medisiner som gjør at de kan ha ubeskyttet sex med andre uten å være redd for å smitte andre og det vil også stoppe sykdommen slik at man dør med hiv, men ikke av hiv.
Nå er saken at en dør ikke av Aids, en dør av vanlige sykdommer som en ikke lenger er beskyttet mot. Med Covid dør en av at en ikke får puste. De som skal dø får jo masse smertestillende i håpet om at dem ikke merker det. Jeg tror jeg ville foretrukket Hiv da jeg tror det er en enklere død.