Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1429
Har lett med lys og lykter etter skribenter. Er rimelig stort behov nå, ettersom flere av de faste er inne i sine eksamensperioder og dermed ikke lenger skriver. Noen som har idéer? Har prøvd Elance, Freelance, Odesk og WF uten videre hell.
Innenfor hvilket fagfelt? Er det til tidsskrift, nettside eller annet? Hvor mye stoff skal produseres innenfor en tidsperiode, hva er en typisk frist?
Sendte deg PM lucy, men er kort og greit informasjonstekster innen ulike kategorier. Lettfattelig og lite vitenskaplige. Sender "inspirasjonskilder" som kan oversettes delvis, men ettersom språket på disse sidene (svensk og engelsk) ofte er ganske dårlig, kreves det en kyndig hånd og evne til å skrive. Pris per ord!

Men har folk andre forslag til steder jeg kan søke etter skribenter? Ganske stort behov som sagt...
Sist endret av nikita; 25. november 2014 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Minner om regel #1: Reklame og kommersiell aktivitet er ikke tillatt i noen form.

Mod
Greit nok med regelen. Men hva gir Jonta retten til å kalle seg mod? Står ikke noe om det på profilen.
Sitat av villsvin Vis innlegg
Greit nok med regelen. Men hva gir Jonta retten til å kalle seg mod? Står ikke noe om det på profilen.
Vis hele sitatet...
Det er kun halvgudene som har moderator merket på profilen. Subforum-moderatorene har det ikke tror jeg?
Sist endret av Bombasa; 26. november 2014 kl. 00:10.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Oversikt over moderatorer finnes nederst i de respektive underfora. Diskusjon -> ^F Moderator
Finn.no! Ellers kan jeg gjerne skrive litt, om søkere ikke er nødt å ha en formell utdannelse.