Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1038
Hva har skjedd med 3dfx? Har de gått konkurs, eller har de bare "stoppet" arbeidet? Noen som veit?

------------------
One vision, one purpose
nvidia har kjøpt opp 3dfx.
De hadde ikke råd til å produsere kortene sine selv lenger.
Så nå har nvidia fått all informasjon og teknologien fra 3dfx.

og aarrghh..dette betyr antageligvis høyere priser!
Den største konkurrenten til nvidia forsvinner jo, så de ligger langt foran de andre.
Mindre konkurranse, høyere priser...

------------------
"May the source be with you"
Akkurat...
Men hva skjer med varemerkene som f.eks Voodoo? Da kommer det ingen fler av dem?

------------------
One vision, one purpose
Better than thou.
Ingen fler Voodoo såvidt meg er bekjent..

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
Lages det fremdeles 3dfx drivere eller gidder ikke nvidia det?

------------------
nvidia fjerner seg med alle konkurenter...

------------------
-:Tupac 4 ever:-
nVidia har noe som er bra. 3DFx har sikkert også noe teknologi som er bedre en nVidia's.

nVidia kommer mest sannsynlig til å ta det som er bra i Voodoo-brikken og inkorporere det i sine NV-brikker.

Forøvrig ser iD Software sitt nye spill (Doom 3?) bra ut på en GeForce3... bare synd at Mac-brukere får kortet først...

Prisen på $600 kommer jeg til å drite i, jeg skal ha det kortet! Håper det får bra OpenGL-drivere (Tenk 3DS MAX med en ytelse som før kun har vært forbeholdt de med akselleratorer fra E&S og andre i $5000-klassen http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
Bare en liten link: http://www.dinside.no/side/a22018f.html

------------------
One vision, one purpose