Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 23474
Sitat av 3mma Vis innlegg
Ja, det funker bra for meg.
Vis hele sitatet...
Skal teste det sjæl, men er det slik at det tar noen dager/uker før virkningen bygger seg opp i kroppen? Eller følte du effekt fra første sekund?

Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ja, det hadde vært fryktelig merkelig om det var placebo, men aldri si aldri.

Jeg svetter som regel ganske kraftig når jeg er med folk. Eksempel: Driver å øvelseskjører nå og syns det er verre å sitte i en bil med kjørelærer enn selve kjøringen. Etter jeg prøvde KSM 66 er svettingen så å si vekk og kjørelærer er alt annet enn skummel. Rett og slett litt hyggelig å sosialisere meg mer enn jeg vanligvis ville gjort.
Vis hele sitatet...
Skal teste det sjæl, men er det slik at det tar noen dager/uker før virkningen bygger seg opp i kroppen? Eller følte du effekt fra første sekund?
Sist endret av cansas; 13. november 2020 kl. 01:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cansas Vis innlegg
Skal teste det sjæl, men er det slik at det tar noen dager/uker før virkningen bygger seg opp i kroppen? Eller følte du effekt fra første sekund?



Skal teste det sjæl, men er det slik at det tar noen dager/uker før virkningen bygger seg opp i kroppen? Eller følte du effekt fra første sekund?
Vis hele sitatet...
Sorry for sent svar men jeg kjente virkningen første gang jeg tok det. Ca 45 min
Første gang jeg tok ashwaghanda så jobbet jeg med telefonsalg.

Det var ekstremt subtilt, men når jeg reflekterte gjennom hvordan dagen hadde gått så hadde jeg vært mye mer «køddete» og glad, hatt mange gode samtaler og closet salg der jeg ofte kanskje ville gitt opp.

Meget subtil effekt, men etter å ha brukt ashwaghanda nå av og på, og ved behov, i flere år, gir det meg ca. samme effekt hver gang:

Laid back, sosial/morsom, mindre angst.

Ikke bra for jobbfokus/produktivitet.

Personlig foretrekker jeg å ta ash på kvelden/etter
17/18.
Prøvd flere gang, forskjellige styrker. Kjenner ingenting før etter 1-2 uke, som da er hyppige små depressive perioder, noe angst og særlig veldig irritabel. Ikke noe for meg.
Sitat av 3mma Vis innlegg
Første gang jeg tok ashwaghanda så jobbet jeg med telefonsalg.

Det var ekstremt subtilt, men når jeg reflekterte gjennom hvordan dagen hadde gått så hadde jeg vært mye mer «køddete» og glad, hatt mange gode samtaler og closet salg der jeg ofte kanskje ville gitt opp.

Meget subtil effekt, men etter å ha brukt ashwaghanda nå av og på, og ved behov, i flere år, gir det meg ca. samme effekt hver gang:

Laid back, sosial/morsom, mindre angst.

Ikke bra for jobbfokus/produktivitet.

Personlig foretrekker jeg å ta ash på kvelden/etter
17/18.
Vis hele sitatet...
For min del fungerer ash utrolig bra for jobbfokus og produktivitet. Har en tendens til å ikke få gjort noe som helst når jeg blir svært stressa. Ash hjelper meg til å fokusere på en ting av gangen og ikke ta alt så seriøst. Utenom det kjenner jeg meg igjen i alt du beskriver.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Sorry for sent svar men jeg kjente virkningen første gang jeg tok det. Ca 45 min
Vis hele sitatet...
Ahh oki. Har selv brukt det i 4-5 dager nå, ingen merkbar effekt her. Da funker det nok ikke på meg.

Sitat av 3mma Vis innlegg
Første gang jeg tok ashwaghanda så jobbet jeg med telefonsalg.

Det var ekstremt subtilt, men når jeg reflekterte gjennom hvordan dagen hadde gått så hadde jeg vært mye mer «køddete» og glad, hatt mange gode samtaler og closet salg der jeg ofte kanskje ville gitt opp.

Meget subtil effekt, men etter å ha brukt ashwaghanda nå av og på, og ved behov, i flere år, gir det meg ca. samme effekt hver gang:

Laid back, sosial/morsom, mindre angst.

Ikke bra for jobbfokus/produktivitet.

Personlig foretrekker jeg å ta ash på kvelden/etter
17/18.
Vis hele sitatet...
Og effekten på Ashwagandha kicker inn med engang hos deg? Typ innen en time?
Sist endret av cansas; 17. november 2020 kl. 16:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cansas Vis innlegg
Ahh oki. Har selv brukt det i 4-5 dager nå, ingen merkbar effekt her. Da funker det nok ikke på meg.
Vis hele sitatet...
Hvilke dosering er det snakk om? 600-900mg på morningen er god dosering for meg. 300 kjenner jeg ingenting av.
Sitat av cansas Vis innlegg
Ahh oki. Har selv brukt det i 4-5 dager nå, ingen merkbar effekt her. Da funker det nok ikke på meg.



Og effekten på Ashwagandha kicker inn med engang hos deg? Typ innen en time?
Vis hele sitatet...
Har testa ut 600 mg og, dvs 300 om morgen og siste del om kvelden. Men ser at enkelte sier at effekten kan komme først om 1-2 uker på noen, så mulig jeg bør teste det ut i 2 uker?

900 hørtes litt mye ut..
Sist endret av cansas; 19. november 2020 kl. 00:15.
Merket egentlig lite, kan være jeg ikke brukte det nok eller i store nok mengder. Har dog merket større effekt med johannseurt når det gjelder stress, angst, depresjon, men denne kan ha mer seriøse bivirkninger, så anbefales ikke å bruke før du leser deg opp på den.

Sitat av cansas Vis innlegg
Har testa ut 600 mg og, dvs 300 om morgen og siste del om kvelden. Men ser at enkelte sier at effekten kan komme først om 1-2 uker på noen, så mulig jeg bør teste det ut i 2 uker?

900 hørtes litt mye ut..
Vis hele sitatet...
De fleste kostilskudd må du som regel bruke over lengre periode for å få noe effekt, veldig få som virker "umiddelbart".
Sist endret av HuskaIkke; 19. november 2020 kl. 12:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cansas Vis innlegg
Har testa ut 600 mg og, dvs 300 om morgen og siste del om kvelden. Men ser at enkelte sier at effekten kan komme først om 1-2 uker på noen, så mulig jeg bør teste det ut i 2 uker?

900 hørtes litt mye ut..
Vis hele sitatet...
Ja, 900 er mye. Men jeg har brukt 600 på morningen en god stund og kjenner effekten har begynt å avta, toleranse. Så økte til 900 på morningen og det funka fjell. Derimot tar jeg en liten toleranse pause nå.

Lest om dosering av ashwaganda og det er anbefalt opp til 2000-3000mg av examine. Dette er nok da tørket rot og ikke en ekstrakt. Men ser flere som bruker 600-900 x2 med ulike ekstrakter.

300 x2 for meg ville jeg nok ikke fått noe særlig effekt av.

Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Merket egentlig lite, kan være jeg ikke brukte det nok eller i store nok mengder. Har dog merket større effekt med johannseurt når det gjelder stress, angst, depresjon, men denne kan ha mer seriøse bivirkninger, så anbefales ikke å bruke før du leser deg opp på den.



De fleste kostilskudd må du som regel bruke over lengre periode for å få noe effekt, veldig få som virker "umiddelbart".
Vis hele sitatet...
Ja, har prøvd johannesurt selv. Denne fikk jeg skikkelig tradisjonell antidepp vibber av. Fikk noen få kjipe bivrikninger.
Sist endret av skrpappa; 19. november 2020 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Merket egentlig lite, kan være jeg ikke brukte det nok eller i store nok mengder. Har dog merket større effekt med johannseurt når det gjelder stress, angst, depresjon, men denne kan ha mer seriøse bivirkninger, så anbefales ikke å bruke før du leser deg opp på den.



De fleste kostilskudd må du som regel bruke over lengre periode for å få noe effekt, veldig få som virker "umiddelbart".
Vis hele sitatet...
Hvor lang periode brukte du ashwagandha?

Ja, virker som det er forskjellig på folk, enkelte virker å få effekt av det etter 48t.

Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ja, 900 er mye. Men jeg har brukt 600 på morningen en god stund og kjenner effekten har begynt å avta, toleranse. Så økte til 900 på morningen og det funka fjell. Derimot tar jeg en liten toleranse pause nå.

Lest om dosering av ashwaganda og det er anbefalt opp til 2000-3000mg av examine. Dette er nok da tørket rot og ikke en ekstrakt. Men ser flere som bruker 600-900 x2 med ulike ekstrakter.

300 x2 for meg ville jeg nok ikke fått noe særlig effekt av.



Ja, har prøvd johannesurt selv. Denne fikk jeg skikkelig tradisjonell antidepp vibber av. Fikk noen få kjipe bivrikninger.
Vis hele sitatet...
Det er altså en forskjell? Om du tar 300x2, fordelt utover dagen, kontra om du tar 600mg med engang?
Sist endret av cansas; 19. november 2020 kl. 18:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cansas Vis innlegg
Hvor lang periode brukte du ashwagandha?

Ja, virker som det er forskjellig på folk, enkelte virker å få effekt av det etter 48t.



Det er altså en forskjell? Om du tar 300x2, fordelt utover dagen, kontra om du tar 600mg med engang?
Vis hele sitatet...
Ja, for meg er det sånn. Jeg får god funk av 600mg engang om morningen/dagen. 300 på morningen og 300 på kvelden kjenner jeg nesten ingen effekt av.

Men jeg tenker vel egentlig at om du ikke får noe effekt av en økning i dosen til 600 etter et par dager så hadde jeg lagt ash på hylla.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ja, for meg er det sånn. Jeg får god funk av 600mg engang om morningen/dagen. 300 på morningen og 300 på kvelden kjenner jeg nesten ingen effekt av.

Men jeg tenker vel egentlig at om du ikke får noe effekt av en økning i dosen til 600 etter et par dager så hadde jeg lagt ash på hylla.
Vis hele sitatet...
Ja, sjæl, men tenker kanskje jeg gir det et forsøk til. Reviewsa på KSM66 er jo megabra, både i butikken og på reddit. Svært mange som sier det funker bra, men er vel forskjellig på kropp til kropp.

Takk for svar uansett!
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynte på Ashwagandha på fredag, 300mg på morgen og 300mg på kveld. Siden lørdag har jeg kjent meg mer pratsom og avslappet, stresser ikke like mye. Føles ut som jeg har mindre angst, og angsten har blitt erstattet med et snev av tiltaksløshet, på en god måte. Har en rolig vibb, som også har ført til jeg har tatt det rolig på jobb og at det er litt tiltak å sette i gang med ting, men samtidig er det veldig lett å bare få ting gjort, og stresser ikke så mye i "hva hvis"-tankegangen. Det er lettere å ta ting som det kommer, og med det med godt humør.

Om det er placebo eller ikke er jeg usikker på, men jeg mener jeg kjenner en forandring i kroppen. Kommer til å ta dette ca 600 mg daglig noen uker til, er nyskjerrig på hvordan det blir fremover.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Begynte på Ashwagandha på fredag, 300mg på morgen og 300mg på kveld. Siden lørdag har jeg kjent meg mer pratsom og avslappet, stresser ikke like mye. Føles ut som jeg har mindre angst, og angsten har blitt erstattet med et snev av tiltaksløshet, på en god måte. Har en rolig vibb, som også har ført til jeg har tatt det rolig på jobb og at det er litt tiltak å sette i gang med ting, men samtidig er det veldig lett å bare få ting gjort, og stresser ikke så mye i "hva hvis"-tankegangen. Det er lettere å ta ting som det kommer, og med det med godt humør.

Om det er placebo eller ikke er jeg usikker på, men jeg mener jeg kjenner en forandring i kroppen. Kommer til å ta dette ca 600 mg daglig noen uker til, er nyskjerrig på hvordan det blir fremover.
Vis hele sitatet...
Spennende.

Er det KSM-66 du tar?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En ting jeg vil legge til er at på fredag var det en episode på jobb som plagte meg som jeg hadde i bakhodet når jeg gikk inn i helgen. Natt til søndag så fikk jeg en veldig intens drøm om det verst tenkelige som kunne skje basert på den episoden, men i klimakset i drømmen så var det som om det plutselig sa snap, og jeg innså at den episoden bare var en bagatell og at jeg kom til å håndtere den 100%, og har masse erfaring å vise til. Når jeg våknet var jeg helt avslappet og hadde en indre ro, og fredagens episode plaget meg ikke lenger. Når mandagen kom var jeg klar til å gripe dagen. Jeg tror dette var Ashwagandha.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kalism Vis innlegg
Spennende.

Er det KSM-66 du tar?
Vis hele sitatet...
Ja det er riktig, vet ikke hvilken som er best men valgte den da den er lettest tilgjengelig.
Er dette lov å deklarere inn i heliport å bringe med seg på plattform mon tro?
Kjøper fra https://reachgenius.se/en/

Etter å ha prøvd både ashwa og L-theanine, så er det for min del, en merkbar forskjell, jeg foretrekker L-theanine.
Ashwa har en mindre effekt på meg, men begge "gjør" det samme.

Forskjellig biologi/fysiologi/kjemi i kropp osv spiller vel inn.. anbefaler begge
Sitat av revo85 Vis innlegg
Kjøper fra https://reachgenius.se/en/

Etter å ha prøvd både ashwa og L-theanine, så er det for min del, en merkbar forskjell, jeg foretrekker L-theanine.
Ashwa har en mindre effekt på meg, men begge "gjør" det samme.

Forskjellig biologi/fysiologi/kjemi i kropp osv spiller vel inn.. anbefaler begge
Vis hele sitatet...
Har tenkt å teste ut L-theanine selv. Er ikke det samme greia som Ashwagandha så og si?
Sitat av Hæstkuken666 Vis innlegg
Er dette lov å deklarere inn i heliport å bringe med seg på plattform mon tro?
Vis hele sitatet...
Dette er jo et kosttilskudd du får kjøpt i norske, fysiske butikker. Tenker at det ikke burde være noe problem overhode.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei, kom over denne nå:
https://www.tomminutrition.com/produ...ar-nutrition-1

Hva tenker folk? Noen som har prøvd? Aldri prøvd Ashwagandha før..
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Hei, kom over denne nå:
https://www.tomminutrition.com/produ...ar-nutrition-1

Hva tenker folk? Noen som har prøvd? Aldri prøvd Ashwagandha før..
Vis hele sitatet...
Har prøvd KSM66 og funket overhode ikke her, gjelder flere jeg kjenner.

Men skader ikke å prøve, flere som har fått effekt.
Sitat av ayas8 Vis innlegg
Har prøvd KSM66 og funket overhode ikke her, gjelder flere jeg kjenner.

Men skader ikke å prøve, flere som har fått effekt.
Vis hele sitatet...
Hm, aight. Tenker jeg prøver ut denne. Er det "umiddelbar" effekt eller må det brukes en uke eller to for å få eventuell effekt?
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Hm, aight. Tenker jeg prøver ut denne. Er det "umiddelbar" effekt eller må det brukes en uke eller to for å få eventuell effekt?
Vis hele sitatet...
Mener du får best effekt etter en uke, så ta det i 7-8 dager.

Men anbefaler ksm-66 før den der.

Søk opp ksm-66, finnes for samme pris, er ashwagandha og.
Sitat av ayas8 Vis innlegg
Mener du får best effekt etter en uke, så ta det i 7-8 dager.

Men anbefaler ksm-66 før den der.

Søk opp ksm-66, finnes for samme pris, er ashwagandha og.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Er 500mg en grei startdose?
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Takk for tips! Er 500mg en grei startdose?
Vis hele sitatet...
Jupp, testa selv med 800mg pr dag.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk ikke noe særlig effekt av KSM66 eller Sensoril så bestilte meg nettop Shoden. Noen som har testet denne?