Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1795
Anonym bruker
"Tykk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Skulle kjøpe noe amf her om dagen å satt igjen med et produkt jeg lurer fælt på hva er.

Produktet er litt våt og lukter altfor soft / mykt i forhold til hva amf pleier.
Er helt hvitt, blanda hvitt.

Den må filtreres 2-3 ganger i bomull for at vannet skal bli gjennomsiktig.
Den har så og si lite til ingen funk.

Er det noen metoder man kan sjekke om det er amfetamin annet en er kit?

Skal kaste opp noen bilder slik at dere kan se selv

Vært borti denne typen bøff flere ganger, men da med noe funk. Denne er helt fraværende
BRAND ∞ STRONG
Har vært borti veldig mange forskjellige konsistenser, farger og lukter.
Men hvis det ikke gir noe funk så sier det seg jo selv at det er noe bøff.
Enten veldig blandet ut eller at det er noe helt annet.
Ser jo ut som om noen har spruta i en ziplock..

Har du prøvd å hive på en tallerken og kakke med bankkort og se om det fordamper noe drit og blir til pulver?

Edit: Du sier den ikke gir funk. Og du skyter? Da er det nok ikke Amfetamin eller noe liknende du skyter. Skaff noe nytt og bedre.

Lukter det som vanlig speed?
Sist endret av krystallkongen; 27. mai 2021 kl. 19:00.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å tørk det.. det ser ut som sæd mann
Æsj, så vannete konsistens har jeg aldri sett før på speed. Krev pengene tilbake eller noe nytt som faktisk funker. Stygt å se på
Det kan være ren bøff. Har aldri sett en så merkelig konsistens på amfetamin.
Anonym bruker
"Tykk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk da er det ikke bare jeg som er paranoid.

Angående lukt så beskrev jeg det tidligere her, det er en veldig mild lukt kan ligne litt blomster lukt men den er LANGT fra kjemisk å sur. Slik mye amf er. Denne lukten har jeg kjent i flere batcher som jeg mistenker er RC.

Den lukten er oljen som blir brukt har jeg funnet ut siden noen påsto dem hadde 1kg med olje, men var den dritten jeg nevner her.

Ja prøvd å legge på en tallerken over 24 t og knuse det. Litt store klumper all veske er borte lukter mye MINDRE pga olja.

Men det ser helt jævlig ut blir helt hvitt. Etter 2 filtreringr blir vannet som det skal.

Har vært bare borti dritt den siste måneden nå går jeg å betaler blod pris på DW istedet.

Forbanna mongomarked med kyniske rasshøl. Men må nesten kjøpe en KG for å være helt sikker på at kanskje bare 1-2 har rørt med varene før deg....
▼ ... over et år senere ... ▼
melis?