Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1065
Så et program på Discovery om hvordan sektledere, hypnotisører, trenere, politikere osv kunne benytte visse teknikker for å manipulere folk til å gjøre nesten hva som helst. Og det er vel de fleste her enige i at hørtes meeget interessant ut> http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif Er det noen her som kjenner til noen URLer som omhandler dette emnet ber de droppe dem her, så skal jeg gjøre det samme etterhvert som jeg finner dem.
Dette kan bli gøy...
Søk på "Mind Control" med Kvasir. (husk å velge "Verden" som søke "område".

Jeg fant fler titalls sider om emnet, og her har du stoff til å skrive to doktorgrad avhandlinger om emnet! Her er det sider om manipulasjon fra den amerikanske regjering, masse-hypnose, hvordan kult medlemmer blir manipulert, og manipulasjons teknikker der elektromagnetiske stråler blir brukt.
Det ble for mange linker å skrive her, så jeg anbefaler deg til å søke, for så å lese til øynene dine spretter ut...
Ha det gøy da !

------------------
One vision, one purpose