Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1083
hippie in the making
kong1avkutoppen's Avatar
16 1
Hei!

Jeg ønsker å dra alene til en plass som passer for en som vil kose seg i varmen og røyke.

Har hørt om for eksempel Malta. Trenger ikke være lovlig, så lenge det selges med forskjellige strains og utvalg.
Spania er veldig lett sånn sett.

Thailand kan være ett bra alternativ om du finner rimelig reise dit.

Tsjekkia og Tyskland kan også ha noen fine opplevelser vil jeg tro uten at jeg veit det. Også Nederland da.
Hva med Spania? Veldig mye turister til tider i Barcelona, men en veldig fet by å henge rundt i. Masse god røykings Men du finner stort sett bra røykings i hele Spania, så mange plasser å velge mellom.

Men obs, husk at euroen er svindyr for tiden, dyrt å reise utenlands.
Jepp. Har ikke reist så mye ellers, men Barcelona og Kanarieøyene. De Spanske stedene har det du er ute etter.
Køben, Christiania.
Være jævlig forsiktig med dop i thailand bare. Kjøper du noe annet enn røyk å blir tatt så er det ingen kjære mor der.
Afrika? 5000 kr enveisbillett. 2000-3000 kr, 1 måned godt bosted.

Weed 100 kr er store handler for folk du møter på.

Fått med meg at Amsterdam vil ha bort slik turisme, aldri vært der før.
Anbefaler spania hatt flere kompiser som har jobbet der i 2 år typ på callsenter og de sverger til kvaliteten
hippie in the making
kong1avkutoppen's Avatar
Trådstarter
16 1
Takk for alle svarene! Barcelona høres bra ut da?
Sitat av kong1avkutoppen Vis innlegg
Takk for alle svarene! Barcelona høres bra ut da?
Vis hele sitatet...
Yeah
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spania vil jeg påstå har europas beste weed ja
Sitat av kong1avkutoppen Vis innlegg
Takk for alle svarene! Barcelona høres bra ut da?
Vis hele sitatet...

Noe av den beste weeden jeg har røyka har vært på klubbene i Barcelona, så det kan anbefales hvis røyking er ett must.

Veldig fin by med uendelig liv. Hvis du ikke er så veldig kresen så får du billige hosteller, og med litt fleksibilitet finner man alltid billige billetter.

En gang jeg var på ferie der nede mens jeg var blakk så kosta hele turen totalt 1000kr. Fly + en langhelg på hostell.

Det kan være litt slitsomt å bo hele turen på hostell da, så det kan anbefales å ta noen netter på ett vanlig hotell også.