Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 758
Anonym bruker
"Kjent Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Lurer på om noen her vet noe om dette med mengde opioider og abstinenser. Jeg trapper ned. Om jeg for eksempel bår slutter når jeg er på 30 mg morfin vil det blir noe særlig abstinenser av det?

Hvor høyt i dose kan man være daglig og brå slutte uten at det blir for heavy?

Jeg har litt kodein og tramadol jeg kan ta i en overgang før jeg slutter helt
Anonym bruker
"Kjent Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer til å få abstinenser men anbefale å kutte med 5mg hver 14dag
Anonym bruker
"Kjent Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, men det har jeg ikke mulighet til. Jeg kjøper det illegalt og kan ikke ta det via lege.

Jeg har igjen så jeg kan ta en rask nedtrapping i løpet av et par uker. Nå er jeg på 60 mg +, i dag skal jeg ta 49 mg og videre nedover de to neste ukene. Også har jeg litt kodein og tramadol jeg kan ta til slutt for å ta abstinenser på slutten.

Bare lurer på om det blir overkommelig eller om jeg rett og slett ikke har noe valg, må gå til legen og miste lappen og jobben. Det siste er jeg villig til å kjempe hardt for og slippe

Andre her som har trappet raskt ned fra opioider og klart seg?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått på 70mg oxy +4ketorax og blå valium i ca 1år kutta det cold turkey var ett helvete i 14dager,burde klare det viss du mister jobb og kort,men såklart fu får abstinenser av opiodbruk
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må bare si det var lettere å slutte me 70mg ned til 20mg enn 20mg til 0 d va drithardt
Du kan kjøpe deg askorbinsyre (Vit-C) https://no.iherb.com/pr/now-foods-vi...8-oz-227-g/413
og følge protokollen i denne arikkelen, les det som står under Titration Protocol.
https://www.researchgate.net/publica...dose_vitamin_C
Det er en kjempestor forskjell i abstinenser ved bruk av denne metoden!
Lykke til.
Jeg har slutta på over 200mg daglig og det går det så lenge du er bestemt.