Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 586
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurer på om det er noe vits og ringe legevakten. Ligger her nå med store smerter som er forverret av kulden. Føles ut som jeg har kniver inni meg. Har time til fastlege torsdag, men jeg trenger lindring nå. Hva gir dem i tilfellet ut? Legevakten er et langt stykke for meg å kjøre, hvertfall i denne tilstand.
Hva enn de vil visst du ikke har rushistorie.
Paracet og Ibux visst du har det og de vet om det.

Det er min erfaring.
Men også uten rushistorie så spørs det på legen og aldri direkte spør om et spesifikt B eller A-preparat.
Sist endret av einsteindragon; 12. desember 2023 kl. 17:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har fått noe som heter sarotex for prolaps i rygg. Funker litt men ikke kjempebra. C-preparat.
Nozinan er en annen klassiker. Skikkelig apedop (neuroleptikum), men det funker i et nødstilfelle.
Anonym bruker
"Orange Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker umiddelbart på Neurontin, har du kjennskap til den? Det er nok ganske sannsynlig at du vil få ut dette.
Bruker Neurontin mot nervesmerter.Syns den er en kvalitetsmedisin,men tror at hvis du spør spesifikt om den vil vakthavende lege bli mistenksom og gi deg noe annet.Bare si at du har svært vondt og trenger noe som røsker i kroppen.