Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1845
Hvordan er rusen på Somadril?

Kan den sammenlignes med noen opioder som feks. Morfin, Oxy, Tapentadol, Tramadol, Hydrocodone, Hydromorphone, Subutex, Oxymorphone eller lignende?

Eller er rusen mer lik den man får av Benzo enn opioder?
Hvertfall ikke tramadol og oxy kan jeg påstå. Sikkert noen på huset her som har andre erfaringer
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Somadril har karisoprodol, men dette legemiddel har ikke blitt solgt i Norge siden 2008. uten at jeg kan noe som helt om dette gikk vel Somadril under en annen type Benzodiazepiner
Tok mye Somadril før den forsvant.Tok den som foreskrevet.3-4 tabletter pr.dag.Behagelig smertestillende og man fikk slappe godt av en stakket stund.En sterkere effekt om man tygget den før man svelget den ned.Husker den var drasjert med sukker.Nesten ingen bivirkninger.Det var et B-preparat som ble faset ut som et A-preparat.Nå har jeg felleskatalogen for 1996 liggende i boden,men gidder ikke lete etter den i kveld.Selv bestemte jeg meg for å kutte den tvert,men legen anbefalte at jeg skulle gå over på den da nye medisinen Lyrica.En vennine av meg spiste seks tabletter på en gang.Hun mente at hun tålte den godt.Husker hun bare stammet og snøvlet.Syns det er en tragedie at Somadril er tatt bort.Min daværende lege mente det var ingen over,ingen ved siden.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ekstremt potente muskelavslappende,spiste noen som hadde utløpsdato for 21år siden!de funka som de alltid har gjort
Synes ikke rusen lignet opiater i det heletatt, men kan minne om en ekstremt muskelavslappende benzo i effekten. Var ganske ålreite

Mener vi kalte det det skranglebein, seignmann og lignende fordi man ble helt gele i kroppen.
Sist endret av DrPerception; 22. juli 2023 kl. 23:35.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Mener det føltes som en slags rølpete miks av alkohol og de desorienterende effektene av ketamin. Ganske lealaus og gi faen holdning. Blanda med alkohol så det resulterte for det meste i blackout. Noen skulle kjøre sittegressklipper og kræsja, det ble oppkast i buskene og noen prøvde å legge seg å hvile oppå tven. Fet kveld.
Sist endret av Bothrops; 22. juli 2023 kl. 23:44.
Herlig stoff, men man bør være forsiktig når man blander det med opiater og benzo. Husker dessverre veldig lite av selve effekten annet enn at jeg elsket det.
Veldig lik lyrica eller høy neurotin dose som du "stagger" over tid om du har erfaring med det(https://psychonautwiki.org/wiki/Staggering_guide)

Min mening er at rusen er mer lik lav dose speed(euforien, minus energien) kombinert med alkohol.

Mange sier lyrica og soma kan minne om en svak blanding av alt fra opiater, speed, GHB, benzo og ketamin. Ikke like fantastisk som det høres ut som, men skjønner sammenligningen. Somadril vil jeg si er hakket diggere enn Lyrica, men mulig det er fordi jeg har god tilgang på lyrica og ikke somadril.

Fantstisk godt å blande med opiater/opioder, men vær forsiktig isåfall. Potenserer minusen noe helt sinnsykt.
Takk for mange gode svar

Kommer ikke til å blande dette med noe alkohol, benzo eller opioder.
Hva med Lobac, finnes ikke de lenger?

Vi kalte ovenfornevnte «benløs», somadril,altså.
Somadril comp., samme skiten.

Etter min mening
Sist endret av slitenRealist; 24. juli 2023 kl. 11:25.
Men får somadril i Spania, ikke sant? Under annet navn, da.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Men får somadril i Spania, ikke sant? Under annet navn, da.
Vis hele sitatet...
Ja, tror det er det samme som du får i Norge, altså carisoprodol på resept.

Eller så hadde du noe sånn Relaxybys eller relaxibys som har 200mg soma, 500 paracetamol uten resept. Aner ikke hvordan det er nå.
Sist endret av skrpappa; 24. juli 2023 kl. 15:57.
Ser ut som man fortsatt kan få det i Norge, men på godkjenningsfritak. Og det ligger i A-gruppen.