Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 798
Jaja, nå er det bare en måned til før strandefjorden åpner portene for ungdom skal som skal feste hemningsløst..

Var der ifjor, men husker ikke så mye derifra..

Men mener og huske at det var en god del biler inne på området, er det lov å overnatte der i bilen å når i så fall må du ut av pakren dagen etterpå..??
Er vel bare å parkere i nærheten hvis det ikke er lov?
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av max-mekka
Er vel bare å parkere i nærheten hvis det ikke er lov?
Vis hele sitatet...
hmm, er lite praktisk og sove i en bil som står langs veien, er syykt mye hærverk langs veien, en jeg kjenner kjørte hjem midt på natta uten ruter for noe hadde knust de,..
Sitat av &lt Vis innlegg
hmm, er lite praktisk og sove i en bil som står langs veien, er syykt mye hærverk langs veien, en jeg kjenner kjørte hjem midt på natta uten ruter for noe hadde knust de,..
Vis hele sitatet...
da parkerer man jo gjerne inni skogen eller noe. Hvis det ikke er tema, så må du vel bare oppsøke et sted uten hærverk. Hvis du sover i bilen, så tviler jeg dessuten på at det er noen som kommer til å gjøre noe særlig med hærverk
såvidt jeg husker er det vertfall slik på quarten at du betaler ekstra for å ha med bilen inn og parkere der. Ikke umulig at det er slik. Hva med å sende dem en mail eller ringe ned?
Det er mange gårder rundt omkring der. Jeg har vært der de siste 3 årene og hver gang har jeg stikki innom en gård i nærheten og spurt høflig om jeg kunne få betale for å parkere bilen min. Aldri vært no problem, og jeg har betalt ca 200kr hver gang.

Det er absolutt verdt det, og bilen får stå i ro. Bare ikke kom en stor gjeng og ring på hos folk. Kom edru alene og spør høflig.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av boogeyman
Det er mange gårder rundt omkring der. Jeg har vært der de siste 3 årene og hver gang har jeg stikki innom en gård i nærheten og spurt høflig om jeg kunne få betale for å parkere bilen min. Aldri vært no problem, og jeg har betalt ca 200kr hver gang.

Det er absolutt verdt det, og bilen får stå i ro. Bare ikke kom en stor gjeng og ring på hos folk. Kom edru alene og spør høflig.
Vis hele sitatet...

oki, men vet du når de låser portene dagen etter ??? Inn til strandefjorden liksom ?