Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3314
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann freak. Flytt gjerne tråden viss den er i feil kategori.

I helga skal jeg og dama på ei hytte for å kose oss. Vi har masse weed og mdma som vi har tenkt å ta. Selv har jeg prøvd mdma 1 gang i livet mitt for ca 2 år siden, og har røyket weed litt før. Dama har bare røyka før. vi er i tidlige 20 åra. Tanken min er 120mg mdma og redosere med 60. Har lest det meste som er å vite om stoffa men trenger tilrettelegging her. Skal ha 2 dager på hytta der vi er framme ca kl 6 på fredagen. Hvilken dag bør vi rolle på? Er vel ikke lurt å røyke samme dag man ruller? Egner det seg dårlig å ha ett måltid like før man ruller? Hytta er ved sjøen og har fjell og skog i flott natur. Hører jeg tips om å ligge ut i skogen på noen av rusmidlene? Og ellers tar jeg i mot alle råd jeg kan få til turen.

Takk på forhånd.
Ta heller 100mg og redoser deretter nasalt. Hun er sikkert litt mindre enn deg.
Om dere nettopp har spist kan det ta litt drøyt med tid før det funker.
Om dere vil spise kan dere kjøre i nasalt hele veien. Husk at dt kan ta inntil 15 min før det kikker etter at det er sniffet.
Samme hvilke dag dere ruller, men kanskje lørdag morgen kunne vært gøy^^
Kos dere masse!
Ikke bra å spise måltid, ihvertfall ikke store før man ruller, nei. Bør ha måltid noen timer i forveien. Appetitten forsvinner og energien fra MDMA'en holder deg gående under turen uansett. Råder dere til å huske å drikke litt ekstra vann enn vanlig da man kan svette mye mer. Husk å ikke overdrive det selvfølgelig, men ta med dere en vannflaske hvis dere stikker ut.
Hvis damen din bare har røykt før bør du nok gå for 90-100 første gangen for henne. Dette avhenger både av hva man veier, toleranse og kvaliteten selvfølgelig.
Skal ikke ha noe å si å røyke mens man ruller. Det er spesielt kjekt å røyke når effektene minsker, men er man erfaren røyker er det null problem å røyke og rulle. Ergo kanskje ikke beste ideen for damen din? Kommer helt an på henne selvfølgelig.
Veldig fint å dra ut på tur og generelt utforske enten det er i urbane eller skogsområder - skjer av seg selv egentlig.
Dosering er veldig individuelt, men følger du denne kalkulatoren http://mollymeasure.com/ så skal du være ganske safe. Jeg har også bare prøvd MDMA 1 gang før, og jeg tok da 100mg først + 100mg ish (eyeballed) etter ca 3 timer inni turen. Turen for min del varte ca 6 timer.

Det er veldig lurt å spise før turen, for man mister matlysten og glemmer helt å spise og drikke underveis.
Noen kan få kvalme og oppkast som en bivirkning, men det er fortsatt ingen grunn til å la vær og spise.

Hvis dere kommer frem på hytta kl 6 på fredag kveld så vil jeg anbefale å ture på lørdagen da dere vil få mer ut av dagen.
Jeg ville tatt den første dosen ca kl 3 på ettermiddagen, og deretter gå en tur ut i naturen og nyte sola og omgivelsene. Vent ca 3 timer før dere redoserer.

Hvorfor ikke ta MDMA både fredag og lørdag spør du? Nei, fordi hvis dere tar MDMA på fredag så vil dere ikke få noe effekt med ny dose neste dag da man allerede har tømt serotonin lageret i hjernen dagen før. Kroppen kan bruke inntil 1-2 mnd før serotonin nivåene er på topp igjen.

Når det gjelder weed så ville jeg ikke ha røyket på forhånd samme dag, for det kan dempe den ellers fantastiske MDMA rusen.
Weed er derimot gull verdt når nedturen kommer. Det hjelper dere å lande litt mykere.

Kort oppsummert: Røyk og kos dere på fredagen, MDMA på dagtid på lørdagen, deretter weed til kvelden når nedturen melder seg. Man kan røyke sinnsykt mye weed etter/under MDMA rus og ikke merke så mye til det, så ta med litt ekstra

Kos dere!
Anonym bruker
"Kjent Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[quote=xacto;3379052Hvorfor ikke ta MDMA både fredag og lørdag spør du? Nei, fordi hvis dere tar MDMA på fredag så vil dere ikke få noe effekt med ny dose neste dag da man allerede har tømt serotonin lageret i hjernen dagen før. Kroppen kan bruke inntil 1-2 mnd før serotonin nivåene er på topp igjen.[/QUOTE]

Jeg hører at folk her inne sier dette, men etter min erfaring så stemmer det ikke i det hele tatt. Jeg har ved flere anledninger tatt MDMA flere dager på rad, og de kraftigste turene mine har alltid vært på dag 2 med samme dosering som jeg kjørte på dag 1.

Er det bare et par timer etter så vil man nok merke veldig mye mindre, men et helt døgn etterpå har for meg ikke vært noe problem når jeg holdte på.
Ønsker å ha en god middag begge dager. Tenker å rulle på lørdagen. Middagen blir vel ikke så god om man tar den etter man har rullt. Går det fint å ha en stor middag og droppe mdma 2 timer etter?
Hei TS.

Jeg syntes dosen du har sett deg ut er en grei dose for nybegynnere, noen her på bruket liker å være veldig føre var å anbefaler litt lavere doser, men jeg syntes absolutt ikke dosen du har sett deg ut er for stor.

(om det er veldig dårlig kvalitet på varene så kan det til og med være en litt lav dose)

Personlig så liker jeg å rulle på kvelden etter som man blir veldig sliten og mentalt tappet etter en rull, derfor kan det være greit å rulle på kvelds tid sånn at ikke lenge etter rullen så er det legge tid (litt mat og litt sånn før man legger seg) Da får du også muligheten til å spise en god og nærings full middag tidligere på dagen. Ikke vær full i magen før du ruller, da kan det fort komme opp igjen og det tar lang tid før det kicker inn + det er ikke sikkert det blir like god funk heller, så vær små sulten før du dropper

Jeg anbefaler ikke å ta det nasalt, det er ikke bra for lunger eller nesen og turen blir kortere, kanskje litt mer intens, men ikke vert det etter min mening, da kan man heller ta litt mer i droppet (sikkert noen som er uenig men dette er min mening)

Ikke røyk weed på dagtid før du ruller, ei heller under selve rullen. Spar weeden til nedturen så det blir lettere å få spise og sove (man blir også kastet litt tilbake i molly rusen når man røyker på ned turen). Weed er også kjempe godt til dagen etter man har rullet etter som man ofte føler seg veldig sliten i hode dagen etter.

Å røyke weed mens man ruller er veldig bortkastet spør du meg. Det er ikke ubehagelig men, det ødelegger litt av kvalitetene som MDMA har, man blir surrete og du blir sånn at du kun klarer å holde en tanke rekke i noen sekunder før du glemmer hva dere snakket om.
Det kan være veldig kjipt i og med at du skal rulle med dama di, dere har sikkert mye å snakke sammen om, så spare weeden til nedturen anbefaler jeg på det sterkeste. (ikke noen problem å røyke dagen før)

Hvilken dag du ruller på er litt hipp som happ men jeg hadde tatt det den siste dagen så får dere mest mulig ut av hytteturen med tanke på at dere har energi til å finne på ting på hytta, personlig så har jeg ikke lyst til å gjøre annet enn å sitte å sløve å se en film eller noe dagen etter en rull.

Ta med dere noe dere kan spille musikk fra og noen gode å myke tepper/puter/dyner.
Kos dere masse på hytta! dere kommer mest sannsynlig til å kose dere som bare faen og kommer til og komme nærmere hverandre enn noen gang før

PS: om du ikke stoler veldig på personen du har fått det fra så kan det være lurt å kjøpe ett test kit så du er sikker på at det faktisk er MDMA dere har, og ikke noen andre lumskheter
Sist endret av Alge; 4. mai 2017 kl. 17:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan være fare for nedtur dagen etter MDMA. Evt les dere opp på kosttilskudd man kan ha for å minske disse. Personlig har jeg alltid følt meg litt tom dagen etter, og ville derfor tatt det siste dagen. Evt kan man ta det første dagen og så bare chille dagen etterpå. Det går nok helt fint.

Man redoserer for at rusen skal vare lenger. Vær obs på at sjansen er større for nedtur om dere redoserer.

Røyka weed med MDMA en gang. Null stress forsåvidt, særlig om man har erfaring med det. Men synes absolutt ikke det er noe vits. Du mister klarheten av MDMA-rusen. Jeg har hvertfall problemer med korttidshukomelsen litt avhengig av type weed, men jeg hater det virkelig. Ødelegger mye av rusen dersom du glemmer hva du skal si osv. Men røyk på nedturen, det er et must!
Sist endret av Chronic420; 4. mai 2017 kl. 17:46.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for gode svar. Nå er jeg 100% forberedt. Har trent i dag og spist alt av sunne nødvendige næringsstoffer. Har med noen kapsler ekstra kostilskudd samt 5-htp til dagen etter. De fleste vennene mine sier de ikke får nedtur, bare litt afterglow dagen etter. Håper jeg også får det.

Skal legge en update her etter helga
Jeg har lyst å skrive under på Chronic420 sitt innlegg om at det ikke nødvendigvis er noe poeng å røyke under MDMA-trippen. Det går mest sannsynlig fint men det er ikke noe grunn til å legge til faktorer som kan slå begge veier når MDMA-rusen i seg selv er komplett på egenhånd og skal godt gjøres å ødelegge.
Sist endret av Duun; 4. mai 2017 kl. 21:13.
Ta en liten mikrodosering først, bare for og finne ut at ingen av dere er en av 1-2% som er overfølsome? Eller har dette noe for seg, sett bort ifra sannsynligheten for at dette er tilfellet er liten?
Røyk når bølgedalene begynner for en jevnere high, dvs når nedturen begynner. Btw, har lite erfaring med mdma..
Sist endret av sneipen; 4. mai 2017 kl. 23:43.