Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4840
Hei lurer litt på spendon . har egentlig ikke lov til å spille wow men jeg gjør det alike vel:P så nå flytter alle kompisene mine til en anne server, og skifter til horde. Koster 400kr eller no. men det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe sånn spendon uten at foreldrene mine vet det.Jeg får ikke noe tull i posten eller no?:P
mvh !##/
Tviler på att du får noe i posten for det. Har selv solgt slike kort hos Narvesen og har aldri hørt om at noe skal sendes hjem i posten. Vi hos Narvesen får heller ingen personopplysninger om kunden, så blir vanskelig å sende noe hjem
Du går til kassen og sier; jeg skal ha et visa spendon med 400kr. Ingen får vite hvem du er eller hvor du bor.
et lite spørsmål fra min side: disse mirakelkortene kan brukes på lik linje som et vanlig visakort? altså jeg kan handle på f.eks. host1.no
Sitat av SpendOn.no
Glem ordinære gavekort hvor mottaker er tvunget til å benytte kortet i spesifikke butikk kjeder eller kjøpesenter. SpendOn Gavekort er et Visa kort som kan benyttes på 25 millioner brukersteder over hele verden – inkludert nettbutikker. Mottaker bestemmer hvor det skal brukes, du bestemmer hvor mye. SpendOn Gavekort kan fylles opp med valgfritt beløp mellom 200 og 5 000 kroner og er den perfekte gaven til både ung og gammel, nær og fjern.
Vis hele sitatet...
Sakset fra spendon.no
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
et lite spørsmål fra min side: disse mirakelkortene kan brukes på lik linje som et vanlig visakort? altså jeg kan handle på f.eks. host1.no
Vis hele sitatet...
Ja, spendon kort fungerer på lik linje som visa, du kan handle over nett og spille på poker og alt hvis du vill
Har shoppet endel med spendon, og det funker fett Ingen ting som kommer i posten.
Brukte spendon til wow da jeg var så liten at jeg ikke kune eie et visakort fra banken min.
Nice, dette må testes ut Funker dette på www.dealextreme.com?
Du kan bruke spendon på alle plasser der dem tar Visa.
Men du må jo skrive inn navn og nummeret som står på kortet og alt dette skal jo stemme med det som er registrert hos visa! Så da må du jo registrere deg når du kjøper kortet hos Narvesen?
Sitat av Xzip Vis innlegg
Men du må jo skrive inn navn og nummeret som står på kortet og alt dette skal jo stemme med det som er registrert hos visa! Så da må du jo registrere deg når du kjøper kortet hos Narvesen?
Vis hele sitatet...
Nope du bruker spendon som navn. Alt står klart svart på hvit når du kjøper spendonkortet.
Du kan bruke det på internett til å kjøpe ting, også i butikker. Iallefall de fleste. uten å trykke kode.
du får ingenting i posten. Har brukt det mange ganger, til å kjøpe spill osv på nettet
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei, vet noen om jeg kan kjøpe wow cataclysm med spendOn, søker folk som har faktisk gjort dette:P tkk for evt. svar
Sitat av tomastorp15 Vis innlegg
Hei, vet noen om jeg kan kjøpe wow cataclysm med spendOn, søker folk som har faktisk gjort dette:P tkk for evt. svar
Vis hele sitatet...
Du kan bruke visa spendon alle steder der de tar visa
takk, så hvis de står visa og visa eectro , mastercard,osv, ¨å tar de visa

visa electron og andre

så tar de spendon
Herregud!!! Er det så vanskelig og forstå at Spendon er VISA og kan brukes over alt!!?!?!?! Man kan bruke det til hva faen man vil om de tar visa. VIl du kjøpe hore på nettet og de støtter visa, kjøp det. vil du kjøpe en sokk på en nettbutikk, GJØRE DET
SpendOn Gavekort er et Visa kort som kan benyttes på 25 millioner brukersteder over hele verden –
Vis hele sitatet...
fem og tyve millioner plasser. Ja, akkurat. SPENDON ER VISA: VISA VISA VISA:

/ragequit fordi ingen forstår at det er FUCKINGS VISAKORT......
Sist endret av mo3; 4. desember 2010 kl. 03:23.
Sitat av tomastorp15 Vis innlegg
Hei, vet noen om jeg kan kjøpe wow cataclysm med spendOn, søker folk som har faktisk gjort dette:P tkk for evt. svar
Vis hele sitatet...
Kan man kjøpe Cataclsym med visa?
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Kan man kjøpe Cataclsym med visa?
Vis hele sitatet...
Man kan kjøpe Cataclsym Digitalt hos blizz og da kan man blandt annet betale med visa eller mastercard ect.