Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 8268
Det er noe jeg lenge har lurt på om homofiles (menn) sexliv, men jeg tør ikke spørre de homofile jeg kjenner.

1) Når to karer finner tonen og føler det er på tide med sex, hender det da at det "ikke går" fordi begge er topp eller bunn? Spør de/dere hverandre når tiden er inne, eller har de/dere en slags radar på dette? Slår folk fra seg tanken om å ha et forhold hvis begge er topp eller bunn?

2) Douching: Er dette noe man skynder seg å gjøre hvis man er i et spontant øyeblikk? Eller går det greit å ha sex uten å ha renset hvis man for eksempel var på do en stund før?
Kom igjen da, jeg som hadde gleda meg så fælt til svar her
Sist endret av Taxidriver; 14. august 2020 kl. 00:05. Grunn: Stave feil
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Vi må rekruttere noen fra LHBTQ+miljøet for å få litt mangfold her på forumet. Ut i fra det jeg har sett er det mangel på samer også.
Vet ikke hvordan det er med forhold, men hvis man skal ta noen i toern eller bli tatt i toern så tar rensinga litt tid hvis man gjør det ordentlig.
Hei! Gode spørsmål. Dette er nok litt individuelt, men kan svare fra mitt perspektiv i alle fall:

1) Det hender nok ja, men i de fleste tilfeller (der noen er veldig enten eller) løses det med andre former av sex. Typ onani, oralsex osv. Folk er litt delte på dette. En del er veldig opptatt av "aktiv" eller "passiv" og lar dette styre valget av en eventuelt partner/kjæreste i veldig stor grad. Dette er noe de gjerne finner fort ut av og noe som blir styrende i letingen på utkårede.

Andre (inkludert meg selv) er mindre opptatt av dette, og tenker at det heller kommer an på hvem man er med og hva slags kjemi man har. Dette med sexen finner man ut av, og syns begge deler kan være digg. Det kan for eksempel byttes på.

2) Nja, iblant kjører man bare. Har man vært på do en stund før, pleier det å gå fint. Men dette aspektet er såklart en ulempe, og gjør nok at noen mister litt muligheten for spontansex.

Mangfoldet finnes Mekkem ��
Sist endret av WhiteCollar; 14. august 2020 kl. 00:29.
Sitat av Navle Loe Vis innlegg
Det er noe jeg lenge har lurt på om homofiles (menn) sexliv, men jeg tør ikke spørre de homofile jeg kjenner.

1) Når to karer finner tonen og føler det er på tide med sex, hender det da at det "ikke går" fordi begge er topp eller bunn? Spør de/dere hverandre når tiden er inne, eller har de/dere en slags radar på dette? Slår folk fra seg tanken om å ha et forhold hvis begge er topp eller bunn?

2) Douching: Er dette noe man skynder seg å gjøre hvis man er i et spontant øyeblikk? Eller går det greit å ha sex uten å ha renset hvis man for eksempel var på do en stund før?
Vis hele sitatet...
1. Det blir jo som om en dominant gutt møter en dominant jente. Eller en underdanig gutt møter en underdanig jente. Går det ikke da???

2. hæ? Douching? Jeg har hatt sex med mange gutter og mange jenter men aner seriøs ikke hva faen du snakker om. renset? renset hva? rumpa? altså. Jeg skjønner at du er jomfru, men du må da for faen skjønne at det går an å ha sex uten å ha analsex. what the fuck liksom. Haha.
Sist endret av TrippyKing; 14. august 2020 kl. 01:27.
Vasking av innsiden av endetarmen mener han med douching, for å unngå shit på kølla
Du hadde kanskje fått mer svar fra målgruppa hvis en kunne svart anonymt her. Homo er fortsatt stigmatiserende.

Bedre forum å spørre om slikt er kanskle www.gaysir.no eller www.nakenprat.com

Finnes sikkert flere forum for dem som kjenner miljøet.
Mange av oss streite herrer har jo også analsex med våre kvinnelige kjærester. Det er noe man lærer seg til å kjenne litt etter, tror jeg. Jeg har forstått det slik at man kun får penis inn i endetarmen, og hvis du har bæsj i endetarmen har du gjerne en følelse av at du må litt bæsje.

Jeg har også hørt at om
man har en sunn diett med nok fiber er dette ikke noe stort problem.
Sitat av WhiteCollar Vis innlegg

2) Nja, iblant kjører man bare. Har man vært på do en stund før, pleier det å gå fint. Men dette aspektet er såklart en ulempe, og gjør nok at noen mister litt muligheten for spontansex.

Mangfoldet finnes Mekkem ��
Vis hele sitatet...
Kunne aldri falt meg inn å enten få eller gi uten rens først.
Men så har ikke jeg sex med menn så ofte da, så har ikke voldsomt med erfaring.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
1. Det blir jo som om en dominant gutt møter en dominant jente. Eller en underdanig gutt møter en underdanig jente. Går det ikke da???

2. hæ? Douching? Jeg har hatt sex med mange gutter og mange jenter men aner seriøs ikke hva faen du snakker om. renset? renset hva? rumpa? altså. Jeg skjønner at du er jomfru, men du må da for faen skjønne at det går an å ha sex uten å ha analsex. what the fuck liksom. Haha.
Vis hele sitatet...
Wow slapp av mann, fyren er bare nysgjerrig. Ikne vits i å bli aggressiv
Jeg stilte faktisk et lignede spørsmål til en i vennekretsen, han sa det veldig pent.
-Du må tåle å få litt bæsj på kølla.

Riktignok sa han dette mens han smilte fra øre til øre, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det..
Sitat av RedGoldnGreen Vis innlegg
Wow slapp av mann, fyren er bare nysgjerrig. Ikne vits i å bli aggressiv
Vis hele sitatet...
jeg ser det selv nå og vet ikke helt hva som gikk av meg. touchy subject. legger meg flat. unnskyld.
Syns ikke Trippyking svarte aggressivt. Det er jo et ganske fucka spørsmål som i dumt.

Heteronormativ sex er heller ikke etter én mal, det MÅ ikke være en dominant og en submissiv. Sex er et samspill og vanligst er vel at man er midt i mellom og litt av begge deler, sånn er det også blandt homofile. Blandt heterofile er det kanskje ikke alle som tør å leve ut begge sider av seg selv nettopp på grunn av den stereotypiske og i mange tilfeller skadelige normen som forventes av roller og kjønn.
Sterotypen av homofile som en rosa og en blå eller en damerolle og en mannerolle er på tide folk skjønner at bare er stereotyp og ikke sånn det er for alle. Det er ignorant å tro.

Er du opptatt av hvordan heterofile som ikke er deg selv har sex også? Fins jo mange måter og andre maler enn din som ikke er legningrelatert.

Som Trippyking sier så kan man ha sex på andre måter enn analt også og det fins mange homofile par som aldri har analsex i det hele tatt. Men seksuell kjemi og felles preferanser er jo viktig i alle forhold så klikker man ikke så klikker man ikke, sånn er det uansett hvilken legning man har. I forhold til douching så er det like vanlig blandt alle som praktiserer analsex dvs også heterofile som liker det å rense som blandt homofile der hvor sexen er godt planlagt og hvis man foretrekker å skylle endetarmen. Det blir dumt og gammaldags å se på homofile som noen veldig anderledes, de er vanlige folk de og.

Å være homo handler ikke om analsex men om å elske noen av samme kjønn.
Sist endret av Mefibon; 14. august 2020 kl. 16:58.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Jeg stilte faktisk et lignede spørsmål til en i vennekretsen, han sa det veldig pent.
-Du må tåle å få litt bæsj på kølla.

Riktignok sa han dette mens han smilte fra øre til øre, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det..
Vis hele sitatet...
Dritbra!

Sitat av Mefibon Vis innlegg
Syns ikke Trippyking svarte aggressivt. Det er jo et ganske fucka spørsmål som i dumt.

Heteronormativ sex er heller ikke etter én mal, det MÅ ikke være en dominant og en submissiv. Sex er et samspill og vanligst er vel at man er midt i mellom og litt av begge deler, sånn er det også blandt homofile. Blandt heterofile er det kanskje ikke alle som tør å leve ut begge sider av seg selv nettopp på grunn av den stereotypiske og i mange tilfeller skadelige normen som forventes av roller og kjønn.
Sterotypen av homofile som en rosa og en blå eller en damerolle og en mannerolle er på tide folk skjønner at bare er stereotyp og ikke sånn det er for alle. Det er ignorant å tro.

Er du opptatt av hvordan heterofile som ikke er deg selv har sex også? Fins jo mange måter og andre maler enn din som ikke er legningrelatert.

Som Trippyking sier så kan man ha sex på andre måter enn analt også og det fins mange homofile par som aldri har analsex i det hele tatt. Men seksuell kjemi og felles preferanser er jo viktig i alle forhold så klikker man ikke så klikker man ikke, sånn er det uansett hvilken legning man har. I forhold til douching så er det like vanlig blandt alle som praktiserer analsex dvs også heterofile som liker det å rense som blandt homofile der hvor sexen er godt planlagt og hvis man foretrekker å skylle endetarmen. Det blir dumt og gammaldags å se på homofile som noen veldig anderledes, de er vanlige folk de og.

Å være homo handler ikke om analsex men om å elske noen av samme kjønn.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å ikke bli for tragisk defensiv, men vil likevel forklare hvorfor spørsmålene ble stilt. - Jeg, som mange andre, sitter noen ganger lenge med spørsmål som man av nysgjerrighet ønsker svar på, men som ikke alltid passer seg å stille de som kan gi mer innsikt. Et annet eksempel kan være å spørre de med afrohår hvordan de steller med håret sitt. Man er nysgjerrig, men det kan virke påtrengende å spørre; særlig fordi man vet at minoritetsgrupper kan bli utrolig lei slike spørsmål. Så da søker man heller på google, ser en video på YouTube, eller får vite det fordi man ser en serie der man oppdager at en kvinne med afrohår sover med tørkle rundt hodet.

Når jeg ikke finner svar på nevnte steder, pleier jeg noen ganger å spørre her fordi man som regel får gode svar.

Jeg ser på homofile som vanlige folk, men lurte på dette. Hvis det var så "føkka og dumt" i dine øyne, så greit, men jeg fikk ulike svar på noe jeg hadde lurt på lenge, og er nå litt klokere.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
1. Det blir jo som om en dominant gutt møter en dominant jente. Eller en underdanig gutt møter en underdanig jente. Går det ikke da???

2. hæ? Douching? Jeg har hatt sex med mange gutter og mange jenter men aner seriøs ikke hva faen du snakker om. renset? renset hva? rumpa? altså. Jeg skjønner at du er jomfru, men du må da for faen skjønne at det går an å ha sex uten å ha analsex. what the fuck liksom. Haha.
Vis hele sitatet...
Du antar mye om meg på et litt underlig grunnlag (min nysgjerrighet på noe jeg har lite kunnskap om). Og det er ingen vits å tasterope aggressivt på den måten. Dette stedet er ment for diskusjon og å få svar på og innsikt i ting. Hvis man blir skjelt ut og bannet til for å ønske svar, kan det hindre mange fra å tørre å delta her, noe som ville vært synd.

Sitat av WhiteCollar Vis innlegg
Hei! Gode spørsmål. Dette er nok litt individuelt, men kan svare fra mitt perspektiv i alle fall:

1) Det hender nok ja, men i de fleste tilfeller (der noen er veldig enten eller) løses det med andre former av sex. Typ onani, oralsex osv. Folk er litt delte på dette. En del er veldig opptatt av "aktiv" eller "passiv" og lar dette styre valget av en eventuelt partner/kjæreste i veldig stor grad. Dette er noe de gjerne finner fort ut av og noe som blir styrende i letingen på utkårede.

Andre (inkludert meg selv) er mindre opptatt av dette, og tenker at det heller kommer an på hvem man er med og hva slags kjemi man har. Dette med sexen finner man ut av, og syns begge deler kan være digg. Det kan for eksempel byttes på.

2) Nja, iblant kjører man bare. Har man vært på do en stund før, pleier det å gå fint. Men dette aspektet er såklart en ulempe, og gjør nok at noen mister litt muligheten for spontansex.

Mangfoldet finnes Mekkem ��
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Å kjøre på til tross for at det kan være litt bæsj kan kanskje sammenlignes litt med å ha sex til tross for mensen. - Når man liker og er trygg på en person er omtrent ingenting ekkelt!

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
jeg ser det selv nå og vet ikke helt hva som gikk av meg. touchy subject. legger meg flat. unnskyld.
Vis hele sitatet...
Så denne først nå. Jeg er selv vant til å få spørsmål jeg blir lei av, og kan tenke at personen mangler noen antenner, så jeg skjønner at man kan reagere slik. Men til mitt forsvar så visste jeg altfor lite om dette, og man kan få feil inntrykk av filmer og serier, eller at man har sett på sjekkefora for homofile at de spør "top or bottom?" veldig raskt. Selvsagt vet jeg at sex er mer enn bare penetrering, men jeg var nysgjerrig på om to som foretrekker å penetrere kan bli en kollisjon om de ønsker analsex. Så jeg spurte!

Skål!
Sist endret av Navle Loe; 14. august 2020 kl. 19:47. Grunn: Manglet et ord i en setning.
Redpilled alfahann
Sitat av Mefibon Vis innlegg
Sterotypen av homofile som en rosa og en blå eller en damerolle og en mannerolle er på tide folk skjønner at bare er stereotyp og ikke sånn det er for alle. Det er ignorant å tro.
Vis hele sitatet...
For ett forutsigbart og lite interresant perspektiv. Det er ingen som har gitt utrykk for at absolutt alle homofile som noensinne har eksistert inntar en damerolle eller en mannerolle under sex. Spørsmålet var om det hender at det oppstår en konflikt mellom homofile som skal ha sex om hvilken rolle deltagerne i akten skal ha. Alle homofile må ikke ha en av to roller for at en rollekonflikt skal kunne skje fra tid til annen.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Du har jo også folk som er versatile, altså kan både være topp eller bunn. I min experience er det en god del versatile’s det ute.
Sitat av Mefibon Vis innlegg
Syns ikke Trippyking svarte aggressivt. Det er jo et ganske fucka spørsmål som i dumt.
Vis hele sitatet...
Kan jo hende han er en litt nervøs og uerfaren homo som vil sjekke ut hva som er vanlig praksis før han kaster seg utpå sjekkemarkedet. Det var min første tanke i alle fall. Kan garantere at det kommer "dummere" spørsmål enn dette i seksualundervisning.
Meg og dama har ofte rumpesex, aldri gjøre en douche før og aldri fått bæsj på pikken heller. Antar det er det samme når to gutter har sex, rumpe er er jo rumpe uansett.
Homo her. Glad i å gi og glad i å motta. Mottar aldri uten å ha spylt rent først, og gir aldri uten å ha fått bekreftet det samme fra partner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heisann! Flaks dag fordi jeg er gay af. derav askepott-inspirerte vibber fra meg.

Som regel så er det helt avklart allerede før man møtes, menn er som regel mer drevet av seksualitet enn det kanskje en del kvinner er, så i og med at sex er både en 'forventning' og en sannsynlighet når man møtes så kommer det frem enten subtilt i 'kjennetegn' i samspillet mellom de to (eller flere) partene som deltar.

Grindr for eksempel har ett alternativ som så og si alle bruker, hvor du kan velge om du er aktiv (topp), passiv (bottom) eller vers (svinger begge veier). Dynamikken vil avsløre det meste, og menn er som sagt mer åpne for å spille på sex.

Å dusje rævva si er for meg og så og si alle jeg har hatt sex med er ett must, dritt på pikken er kjedelig og illeluktende, ikke at det stopper mange av oss for å prøve igjen. Har man gjort ifra seg på forkant er det som regel åpent for å kjøre på, no pun intended. Skulle du falle ut for et uhell, igjen no pun intended, så har man jo pult dritten ut av hverandre og mulighetene står åpne.
Sist endret av Jokke; 23. august 2020 kl. 12:11.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Heisann! Flaks dag fordi jeg er gay af. derav askepott-inspirerte vibber fra meg.

Som regel så er det helt avklart allerede før man møtes, menn er som regel mer drevet av seksualitet enn det kanskje en del kvinner er, så i og med at sex er både en 'forventning' og en sannsynlighet når man møtes så kommer det frem enten subtilt i 'kjennetegn' i samspillet mellom de to (eller flere) partene som deltar.

Grindr for eksempel har ett alternativ som så og si alle bruker, hvor du kan velge om du er aktiv (topp), passiv (bottom) eller vers (svinger begge veier). Dynamikken vil avsløre det meste, og menn er som sagt mer åpne for å spille på sex.

Å dusje rævva si er for meg og så og si alle jeg har hatt sex med er ett must, dritt på pikken er kjedelig og illeluktende, ikke at det stopper mange av oss for å prøve igjen. Har man gjort ifra seg på forkant er det som regel åpent for å kjøre på, no pun intended. Skulle du falle ut for et uhell, igjen no pun intended, så har man jo pult dritten ut av hverandre og mulighetene står åpne.
Vis hele sitatet...
Det med subtile kjennetegn er interessant. Skal ikke grave, men synes all form for "finkommunikasjon" er spennende.

Om det avklares på forhånd at ting ligger til rette for én som er ditt og én som er datt, var noe av det jeg undret på opprinnelig. Så: takk! Profilbildet ditt er noe for seg. Man ser jo at den askepotten gir klar tale om rompevasking!
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Homo her. Glad i å gi og glad i å motta. Mottar aldri uten å ha spylt rent først, og gir aldri uten å ha fått bekreftet det samme fra partner.
Vis hele sitatet...
Spylt rent? Utpå eller inni?
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Spylt rent? Utpå eller inni?
Vis hele sitatet...
Vil anbefale deg å begynne med å spyle inni, av åpenbare grunner. Av høflighet og hygieniske årsaker vil det også være naturlig og da vaske utsiden etterpå. Du tørker deg vel bak når du har gjort ifra deg du og eller?