Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1590
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
skal få zoloft hos legen får angst. men kan man få rus av det? og på hvilken dose
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har ikke kjennskap til dette, men etter hva felleskatalogen skriver så er dette : Zoloft inneholder virkestoffet sertralin. Sertralin tilhører en gruppe legemidler som kalles selektive serotonin reopptakshemmere (SSRI). Disse legemidlene brukes til å behandle depresjon og/eller angstlidelser.

Så du kan se langt etter dette
Rusa på antidepp? Umulig.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nærmeste du kommer rus på Zoloft er kanskje "makkapikk", altså den kjipe bivirkningen av pepper enkelte sliter med. Endel som får det av SSRI.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nærmeste du kommer rus på Zoloft er kanskje "makkapikk", altså den kjipe bivirkningen av pepper enkelte sliter med. Endel som får det av SSRI.
Vis hele sitatet...
Stor forskjell. Zoloft kan gi litt nedsatt sexlyst. Neppe noen big deal for en ellers frisk person, men noen kan kanskje slite litt med det. Selv merket jeg ikke så mye.
Amfetamin kan for enkelte føre til ekstremt økt sexlyst. Men pga vasokonstriksjon er det vanskeligere å opprettholde ereksjon.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
er det trygt får meg og ta det når jeg har psykotiske symtomer
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av hasjkake Vis innlegg
er det trygt får meg og ta det når jeg har psykotiske symtomer
Vis hele sitatet...
Nei, absolutt ikke. Amfetamin er et av stoffene som oftest sender folk i faresonen ut i fullblåste psykoser
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
så hvilken rus er trygg om jeg har psykotiske symtomer

untatt benzo
Sist endret av hasjkake; 26. mai 2020 kl. 23:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av hasjkake Vis innlegg
så hvilken rus er trygg om jeg har psykotiske symtomer
Vis hele sitatet...
Ingen.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av hasjkake Vis innlegg
så hvilken rus er trygg om jeg har psykotiske symtomer

untatt benzo
Vis hele sitatet...
Antipsykotiske legemidler.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
hvordan virker antipsykotika då er det benzo lignene
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Stor forskjell. Zoloft kan gi litt nedsatt sexlyst. Neppe noen big deal for en ellers frisk person, men noen kan kanskje slite litt med det. Selv merket jeg ikke så mye.
Amfetamin kan for enkelte føre til ekstremt økt sexlyst. Men pga vasokonstriksjon er det vanskeligere å opprettholde ereksjon.
Vis hele sitatet...
Zoloft som flere andre SSRI kan gi helt/halv slakk makk i undikken eller gjøre det umulig få ut spruten. Helt slakk makk som nesten forsvinner inn i kroppen opplever også noen på makka. Og det kalles ofte makkapikk. Årsaken vet jeg ikke, kan jo være at de fleste som tar SSRI tar det fordi de er deprimerte og det er vel ikke akkurat kjent som et afrodisiakum så kanskje er det kombinasjon av hjernekjemi og SSRI som gir slakk makk for noen?

Stemmer at noen blir kåte grisete hingster på makka så det nok individuelt.