Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2327
Hvis jeg bruker opp minibaren , og de prøver å trekke hvis det ikke er noe penger på kortet?
Da blir det overtrekk, og alt som hører med
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Da blir det overtrekk, og alt som hører med
Vis hele sitatet...
Jeg er under 18 , så tror nok ikke det

Sitat av Sassawes Vis innlegg
Jeg er under 18 , så tror nok ikke det
Vis hele sitatet...
Kan ikke oppdra gjeld hvis jeg er 17 , ikke i banksammenheng ihvertfall
Sist endret av Sassawes; 17. mars 2020 kl. 02:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Jeg er under 18 , så tror nok ikke det

Kan ikke oppdra gjeld hvis jeg er 17 , ikke i banksammenheng ihvertfall
Vis hele sitatet...
http://temahefter.spama.no/temahefte...t.aspx?id=9301
Sitat av Mindreårige og overtrekk
Dersom en umyndig kortholder overtrekker sin konto, oppnår vedkommende dermed en "ulovlig" kreditt. Et slikt overtrekk er i strid med kontraktsvilkårene for denne typen kort og kan ikke anses som et lån gitt av banken. Denne typen saker har vært til behandling i Finansklagenemnda, som etter en helhetsvurdering har funnet ut at den mindreårige må betale et erstatningsbeløp for det tap som overtrekket har påført banken. Det blir da lagt til grunn at "Barn og ungdom under 18 år plikter å erstatte skade som de volder forsettlig eller uaktsomt, for så vidt det finnes rimelig under hensyn til alder, utvikling, utvist atferd, økonomisk evne og forholdene ellers."
Vis hele sitatet...
Hvorfor vil du ikke betale hotellet?
Sist endret av sudo; 17. mars 2020 kl. 02:42.
Trådstarter
Sitat av Fiyah Vis innlegg
http://temahefter.spama.no/temahefte...t.aspx?id=9301

Hvorfor vil du ikke betale hotellet?
Vis hele sitatet...
Fordi alkohol er blodpriser på hotell


Ser nå jeg plutselig har 500 ekstra på konto , hvor faen kom de fra
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Fordi alkohol er blodpriser på hotell


Ser nå jeg plutselig har 500 ekstra på konto , hvor faen kom de fra
Vis hele sitatet...
Ville ikke ha skaffet meg problemer for et par hundre kroner. Du kommer til å få trøbbel med enten hotellet eller banken, ingen gir bort varer eller penger gratis.
Trådstarter
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Ville ikke ha skaffet meg problemer for et par hundre kroner. Du kommer til å få trøbbel med enten hotellet eller banken, ingen gir bort varer eller penger gratis.
Vis hele sitatet...
Tar gjerne trøbbel med hotell , får ikke sove Tatt 3mg Xanax nå Tygge SR 1mgerre 😅
kort svar: - nei du må betale, eller moren in må betale
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Tar gjerne trøbbel med hotell , får ikke sove Tatt 3mg Xanax nå Tygge SR 1mgerre 😅
Vis hele sitatet...
Du må jo uansett betale, så bedre å få penger over på konto ganske snart i stedet for senere? Håper du ikke ender opp med å sprade naken og blodig i gangene, gleder meg til oppdatering i morgen. Sov godt!
Trådstarter
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Du må jo uansett betale, så bedre å få penger over på konto ganske snart i stedet for senere? Håper du ikke ender opp med å sprade naken og blodig i gangene, gleder meg til oppdatering i morgen. Sov godt!
Vis hele sitatet...
Ja ,, bå kjente jeg den siste 1mgen God natt
Er du under 18 skal det jo ikke være alkohol i minibaren. Hvis det er så har ikke hotellet gjort jobben sin.
Hvordan endte dette?
Sist endret av sudo; 17. mars 2020 kl. 19:09.
Må man ikke være 18 for å sjekke inn på hotell, eller for å bo alene på hotell?
Trådstarter
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Hvordan endte dette?
Vis hele sitatet...
Endte fint

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Må man ikke være 18 for å sjekke inn på hotell, eller for å bo alene på hotell?
Vis hele sitatet...
Ja
Sist endret av Sassawes; 18. mars 2020 kl. 14:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så mye tvil på det du sier kompis
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
No er jo minibar det enklaste å få fjerna fra hotellregninga om du vil...

Det skjer feil heile tida med miniregneskapet, og har opplevd feilføring der ein god del ganger. Når det blir nevnt under utsjekk er stortsett det fjerna fra regninga før eg har komt halvveis i setninga.