Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2187
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva er den beste rusen en kan få av husholdsgjenstander uten noe mannsjit
Det finnes ikke. Muskatnøtt er helt jævlig, diverse gasser og lim er meget helseskadelig. Det beste av rus du kan finne fra dagligdagse gjenstander er koffein, sukker, fett, nikotin og alkohol. Trening, god søvn, godt kosthold og adrenalin er også noe som skaper en gledesrus og bidrar til god psykisk helse helt uten noen ulovligheter.
Sist endret av sudo; 17. mars 2020 kl. 04:04.
Nitrous oxide
Kjøp deg noe billig sprit.
Ta pilsen rektalt. Stå på hodet også setter du bare inn flaske etter flaske til godformen er der. Corona er vel det kuleste ølet om dagen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sniffe lim. Eller hyperventilere så fort at du svimer av. Muskatnøtt. Andre krydder-forgiftninger.
Sist endret av meaculpaUIO; 17. mars 2020 kl. 14:50.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitt eller ligg helt stille i en halvtime - så reis deg fort opp. Fantastisk rus hvor rommet spinner og alt blir prikkete/svart. Har heller ingen nedtur, kun litt svimmelhet de første 20-30 sekundene. Trenger bare noe å ligge på samt litt tålmodighet så er du i gang.
Sist endret av Mekkern; 17. mars 2020 kl. 20:31.
R.i.p 23.04.2021
En runk eller 3. Ligg unna formfettet!
Sukker gjær og vann, la det gjære så har du sats på 15-20% du kan drikke deg drita på. Du blir jævli fyllesjuk.

har du apparat kan du koke fin sprit av det til både desinfisering og drikking.
Forundrer meg ikke om det om noen mnd blir veldig verdifullt å kunne koke sin egen sprit til begge deler.
Sist endret av mr.roundtree; 17. mars 2020 kl. 20:44.
Er noen kilder til alkohol som er å finne i de fleste husholdninger, men det er en grunn til at folk ikke drikker dette uten å være fucket i hodet eller ekstremt desperat:
- Antibac (sjekk at det ikke inneholder propan-2-ol. Ren 85% antibac er nettopp det - ren 85%. Drakk meg mye full på det sist jeg var i behandling).
- Listerine munnskyllevann (ganske kjipt)
- Rødsprit (Helt forferdelig)
- Parfyme (Mest forferdelig + jævlig dyrt)

Muskatnøtt er jo også nevnt, men det styrer jeg greit unna etter å ha lest en triprapport her inne,

Hadde heller aldri funnet på å drikke noe av det ovenstående om det ikke var for abstinenshelvete. Unntaket er antibac, det er litt å regne som en lifehack.