Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3631
jeg har fàtt et par pakker med carisoprodol aa lurte paa om noen har noen erfaringer med det...
http://en.wikipedia.org/wiki/Carisoprodol

Har ikke noe erfaringer med det, men her har du litt å lese på
spankingguru
Worner's Avatar
Søk på Somadril og Mio Relax på forumet her så finner du nok endel

http://www.freakforum.nu/forum/searc...earchid=714445
http://www.freakforum.nu/forum/searc...earchid=714446
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
swestre: Hvilke erfaringer er du ute etter? Det er ett stoff som virker muskelavslappende og gjør deg søvnig.
Med andre ord, det er piller som du kan ruse deg på om det var det du lurte på..
Jeg bruke disse som medisin pga. sinnsyke muskelknuter i ryggen som jeg får innimellom.
En 30 pk med Somadril kan jeg ha i 5 måneder. Kommer helt ann på smertene..

Enkelte opplever en kraftig rus av Somadril mens andre ikke merker fullt så mye. Nå er ikke dette et stoff som er utbredt hos narkomane, selv om jeg tviler på at de hadde sagt nei om du hadde tilbudt dem det..
Men av mine egne erfaringer så er det å spise 9 stykk ALT for mye, og du vil gå å sjangle og ikke ha 100% kontroll på balanse nervene dine. Det vil virke som om du er full, bare langt i fra så morsomt..(synest jeg)
Om du skal ruse deg, holder det i massevis med 2-3 til å begynne med. Somadril er på 350 mg så de er ganske store, -paracet størrelse- : Så jeg tipper at de ikke er så bra å gå rundt å ruse seg på over lengre perioder..

Edit: Vil bare få sagt at -jeg- ikke liker rusen av de, og synest det er mer ubehagelig enn digg (med mindre jeg har !VONDT! i ryggen og jeg prøver å sove).
Rusen kan være kraftig men kortvarig. Altså, etter èn time er du passe "normal" igjen, om du da ikke fyrer i deg noe Cannabis og/eller alkohol. Billig fylla!

Men som sagt, jeg liker ikke å ruse seg på dem.. Jeg liker forsåvidt ikke å ruse meg på piller i det heletatt, but still.. Jeg har (desverre) bøttevis av erfaring ang. piller og andre medisinske midler.
Sist endret av spQ; 9. juli 2006 kl. 02:47.
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg hadde ikke problemer med å kontrolere musklene mine når jeg tok de. Jeg følte meg bare full oppi huet. Jeg har brukt det mot nakkesmerter av og til så jeg viste at jeg trengte mange for at det skulle funke, men så mange som jeg tok skulle jeg vel omtrent ha daua av.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av swestre
jeg har fàtt et par pakker med carisoprodol aa lurte paa om noen har noen erfaringer med det...
Vis hele sitatet...
hei.det er det samme som somadril, inntil 4 om dagen.muskelavslappende.

Sitat av swestre
jeg har fàtt et par pakker med carisoprodol aa lurte paa om noen har noen erfaringer med det...
Vis hele sitatet...

$.pakke om muligheten er et sted.
▼ ... over et år senere ... ▼
En kandisk nettbutikk selger Soma. Jeg har brukt de litt til å slappe av på, og nå lurer jeg på om jeg kan bestille dem. Noen som vet om disse blir stoppet i tollen?
Hvordan skal noen her kunne vite det? Vi er ikke spåkoner heller =)
De kan bli stoppet, akkuratt som alle andre pakker. Da vil du måtte framvise resept, og produktet blir destruert/returnert til avsender når du ikke kan framvise resept.
Prøv deg fram med et par pils ved siden, men begynn forsiktig. Selv ble jeg veldig relaxed i kroppen og følte det nødvendig og legge meg ned på foskjellige steder i huset, som sagt, begyn forsiktig!
Ok folkens, det var vel egentlig om det sto på narkotikalista jeg lurte på, men såvidt jeg kan finne ut så gjør det ikke det. Takk for svar selv om spørsmålet var litt utydelig ;-)