Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1275
Jeg er rimelig sikker på at jeg har hørt ett ord som inbefatter helt grunnleggende helseinformasjon (kjønn, alder, høyde og vekt), men jeg kommer ikke på hva det var. Det er ikke "personalia", "Helsedata" eller "BMI".

Føler jeg har sett dette ordet hundrevis av ganger før, men hjernen min har satt seg helt på bakbeina. Finnes det et enkelt ord som rammer inn disse ordene? Eller er jeg på bærtur?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Biometri?
Takk for svar, det var ikke det ordet jeg (tror jeg) tenkte på. Ser også ut som at biometri dekker en del mer enn de helt grunnleggende tingene
Asl? Det er age, sex, location. Ble brukt flittig av pedofile i chatterom sent på 90 tallet. Man kunne vel gjort det om til 'ashw' for å stave det du snakker om.
Pedofile my ass. Det ble brukt av alle ikke-nerder som kun brukte PC til chatting på 90-tallet.
Sitat av Stardust Vis innlegg
Asl? Det er age, sex, location. Ble brukt flittig av pedofile i chatterom sent på 90 tallet. Man kunne vel gjort det om til 'ashw' for å stave det du snakker om.
Vis hele sitatet...
Hahaha, du tuller nå ikke sant?
Forkortelsen "ASL" ble bruk av de fleste som drev med chatting tidlig 2000 tall.
Var en dårlig spøk. Husker bare spesielt hvordan man ble bombardert med privat-chat forespørsler så fort man svarte noe sånt som «11, gutt, Bergen».