Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 925
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja så har jeg også blitt fucked av en praksislege. Får resept hver Mandag som jeg trenger, men så har en praksislege slått seg vrang når fastlegen min er borte, satt hentedato til 16/08 denne uken. Har ikke kommet noen vei med å få de til å endre det. Lagt frem innsyn som viser at jeg har fått fast hver mandag i lang tid (de ser jo det selv også) men det virker som de/h*n ikke vil forandre på det uansett. (Er heller ikke noe jeg skal trappe ned på/kutte ut atm)
Jeg hadde egentlig planer om å dra på tur i morgen tidlig. Da får jeg ikke hentet resept før når apoteket åpner kl.09. Får ikke utsette avreise heller.

Så kommer spørsmålet... Noen som har snakket med et apotek og fått ut resept kvelden før hentedato? Er dette noe de har lov til? Greit å vite eller høre litt her før jeg drar helt til apoteket hvis det er null sjanse.
Du kan ringe apoteket å høre?
Kan du ikke hente på et annet apotek på reisen din?

Også bør du si i fra til fastlegen din når han er tilbake så han får korrigert vikaren.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Du kan ringe apoteket å høre?
Vis hele sitatet...
Har ikke telefon
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kan du ikke hente på et annet apotek på reisen din?

Også bør du si i fra til fastlegen din når han er tilbake så han får korrigert vikaren.
Vis hele sitatet...
Hadde det vært et apotek på veien hadde det ikke vært noe problem.
En telefon er da alltids mulig oppdrive.
Vi lever i 2018, det er vel telefoner rundt deg over alt? Lån en, kjøp en, finn en? Ring via skype, gå inn på apoteket og spør! Spør naboen?