Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 619
gains,eufhproie,dop
24 0
Har fått meg et par 2mg suboxsone tabeletter, noen rivotril og sobril.
Når ta sonen? Hva kan jeg forbente av rus, og hvilken benzo mixes best.
Er erfarern i feltet, men cocktails er jeg fersk på.

Takk for alle svar
▼ ... noen uker senere ... ▼
har ikke brøvd subuxsone. men sånn som jeg har forsått det så om du på død og riv vil eksperimentere med opiater så vær så god.

Start med subuxsone. du må vel på død og liv sikker skyte den å? så kan du vel spe på med rivotril, som forsterker opiater og alkohol. noe sykt har jeg erfaring på alk. (det er en grunn for at junkiser i behandling ikke får rivotril da døm tar metadon og subutex (som jeg kaller det)

sobril er det no effekt i døm i det heeletata??? da døm som mintbreath eller no.

Er litt sløv da jeg ble lakt inn i går pga røyka den feite jointen etter speed nedtur fra helvete, så var det syntetisk møkk så jeg trippa så jævelig t jrg mista til slutt all begrep om det var virkelig el hva det var.... sovet noe i dah, men måtte nedi byen å kjøpe riviser sjøl....hvadde ticks og skjelvinger... super noya svetta og hetetokter... mista det heeeelt, sø var borti der de løse fuglan vanka å fikk meg en rivis og po bussen så bare kom tåka å roa meg... siikkert mye skrivefeil å. pruss at nå når jeg har rabla ned alt detta så ser jeg det er en gammal post.

men du fikk da vartfal svar til slutt.
men hvordan var subutex da??

subuxsone kan ikke skytes.(tilført ett blokk middel så bu vil ikke bli rusa.)

men forstod også at man fikk abstinenser og blir sjuk ogs om du ikke var tolerang men surrer sånn med hukommelsen i kveld
Sist endret av NoLimits; 21. oktober 2017 kl. 23:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.