Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1095
Jeg samler på flagg og t-skjorter, og ute etter en produsent som er villig til å trykke hva som helst i små opplag/enkeltvis. Med hva som helst mener jeg nazi-flagg, IS-flagg og andre jihadistflagg - altså hva som helst uavhengig av hvor støtende det måtte være for enkelte. Kan noen hjelpe?
Sist endret av kallisti; 5. mars 2016 kl. 20:04. Grunn: typo
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av kallisti Vis innlegg
Jeg samler på flagg og t-skjorter, og ute etter en produsent som er villig til å trykke hva som helst i små opplag/enkeltvis. Med hva som helst mener jeg nazi-flagg, IS-flagg og andre jihadistflagg - altså hva som helst uavhengig av hvor støtende det måtte være for enkelte. Kan noen hjelpe?
Vis hele sitatet...
Hmm... Så du samler på flagg og t-skjorter, og er villig til å trykke dem selv? Hva er da vitsen? Da har du bokstavelig talt uendelig med design osv.? Jeg skjønner ikke greia

Iallefall har du customink.com og cafepress.com
Sitat av kummi90 Vis innlegg
Hmm... Så du samler på flagg og t-skjorter, og er villig til å trykke dem selv? Hva er da vitsen? Da har du bokstavelig talt uendelig med design osv.? Jeg skjønner ikke greia

Iallefall har du customink.com og cafepress.com
Vis hele sitatet...

Jeg tror heller greia er at sider som spreadshirt osv nekter å trykke sånne print