Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1573
Har netopp intatt en god dose lyrica, og hadde vært artig å prøvd å booste det med pre-workout? Tenkte å holde meg våken inatt, da jeg er tom for en medisin jeg bruker og ikke har sjangs til å sove. Har en tendens til å bli litt "hyper" av lyrica alene.

Har hørt at koffein kan "booste" lyrican, så derfor jeg spørr.
Har ikke tilgang på verken kaffe eller noe annet med koffein, ellers hadde jeg aldri spurt .

Innhold:
http://www.noxplode.se/produkter/no-xplode-2-0/

Btw, noen av de andre stoffene på lista som kan ha innvirkning?
Sist endret av jenspetter93; 16. juni 2015 kl. 01:24.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hva mener du? Ta Lyrica før du skal trene? Du er vel klar over at pregabalin er veldig muskelavslappende?
Tror han lurer på om det blir ekstra funk å blande med pre-workouten. Ingen erfaring med Lyrica - men den preworkouten du har der har ingenting som minner om koffein eller andre stimulanter - så tviler sterkt på at det blir noen synergieffekt. Det du har der er noen aminosyrer og litt vitaminer og mineraler.