Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1883
Hei.

Jeg har sluttet med alkohol i hverdagen og jeg blåser i promille måler hver dag på jobb.

Vil en slik alkotest/promille test avsløre meg om jeg tar en xanor om kvelden?

Litt off topic.

Skal til psykolog i morra, etter som jeg har skjønt så kommer de til å be om urinprøve?

Vil det bli rabalder og ramaskrik om det blir påvist thc og xanor i urinen?
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Vil en slik alkotest/promille test avsløre meg om jeg tar en xanor om kvelden?
Vis hele sitatet...
Nei.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Skal til psykolog i morra, etter som jeg har skjønt så kommer de til å be om urinprøve?
Vis hele sitatet...
Aner ikke. Det er vel ikke vanlig?
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Vil det bli rabalder og ramaskrik om det blir påvist thc og xanor i urinen?
Vis hele sitatet...
Det vet ikke vi.
Supert!

Takker for svar.
Hvis du er redd for førerkortet så ikke finn på å nevne rusmiddelbruk ovenfor psykologen!
Har aldri hatt lappen, så der er jeg trygg.

Guri land for en crappy ettersmak det var på de greiene der!
Ah, da er det jo greit. Antok at du blåste grunnet bilkjøring
Ganske riktig så blåste jeg reint etter xanor. Psykologen skulle heller ikke ha urinprøve som fastlegen påsto var vanlig.

Men da jeg kom hjem på fredagen, etter 3 pils og litt fyrings i parken så tok jeg kanskje 2,5 mg xanor, de tre siste pilsa og røyka en. Var i ordentlig godform. Tenkte jeg likegreit kunne teste ut en sånn blå facebook pille (bonus fra vendor) Lagde noe mat og venta på noe funk, men sovna etter 45 min? Er dem ikke noe tess de facebook x-ene?
Eller klarte ikke x-en å overvinne det andre i systemet mitt?
Hvis det var en god dose MDMA i de så ville jeg tru at du hadde merket det godt. Selv om noen pils er en del, og 2.5 mg xanor ikke er lite, så sier min erfaring at det ikke er nok til å sove ut en MDMA rus. Blir interessant å se hva folket sier om facebook pillen, så får vi vite litt bedre.. Om det er en god pille så er det jo bare to muligheter; at du faktisk sov ut rusen, eller at det er fake piller i omkrets nå.

Interessant at du laget mat mens du ventet på funk, da om du hadde fått funk ville maten du lagde være det siste du ville hatt lyst på. Og om du spiste den rett før funk hadde den veldig sannsynlig kommet i retur om det var bra greier.
Ja, blir spennende å høre hva andre mener om den blå. Ja det er derfor jeg lurer og ikke får dette helt til å stemme.
Nå er det sikkert 8-10 år siden jeg prøvde X sist, men syntes da virkelig man våknet av de og fikk null matlyst.
Tenkte på det selv når jeg lagde mat faktisk, at detta er jo helt bortkasta lissom. Allikevel klarte jeg å spise 8 grillpølser og en halv pose pommes frites med ost. 20% av det hang igjen i skjegget, på genseren og buksa riktignok.