Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2063
Hei

Tok en 5 mg metadon pille for over 8 timer siden og har ikke merket NOENTING. Er dette normalt ? (har ingen toleranse siden jeg ikke har tatt opiater på årevis)
Tenkte jeg hvertfall ville merke noe men var det for liten dose?

Har og 2 x 2mg subutex som jeg tenkte og ta i morgen, men siden jeg ikke fikk noen rus av metadon kan jeg vel like godt la være :/
Hvorfor du ikke merket 5mg Metadon vet jeg ikke. Har heller ingen erfaring med metadon i pille form.

Men 2 x 2mg vil garanter gi en rus, dersom du ikke har eller har liten toleranse.
Flere jeg har snakket med har kunn tatt 1 mg og merket dette betydelig.
Så 4mg kan være litt mye. Ta eller 1 -2 mg og se hvordan formen blir.
5mg metadon er veldig lite. Hvis du ikke merket noe av det kan du trygt prøve 15mg. Rundt 80mg er vanlig for de som får det utskrevet, de har dog toleranse fra før.
Sist endret av bloodshotEyes; 19. mai 2015 kl. 23:40.
u94
Trådstarter
63 4
Takk for svar. Får heller øke dosen metadon litt neste gang. Prøvde forresten ca 1.5 mg subutex for noen timer siden og det virka hvertfall bra 4 mg hadde kanskje blitt litt mye ja hehe
80mg metadon kan være dødelig for en uten toleranse.
så take care.
"Bedre" og ta subutex da sjangse for overdose er mindre.
Og ikke bland metadon og subutex, da subutex blokkerer virkningen av metadon.
▼ ... over en uke senere ... ▼
u94
Trådstarter
63 4
Ja kommer ikke til og ta 80 mg, men hvis 5 mg ikke hadde noe virkning kunne kansje 15 mg være ok...