Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2501
Hei, jeg går i dag på 4x20mg oxycontin daglig pga smerter. Det gir meg ingen form for rus som jeg kan merke, så jeg lurer på om noen kan si eller estimere hvor evt. en grense for od er for meg. Evt. hva vil skje om jeg tar alt jeg har liggende per nå på en gang. Jeg har liggende ca. 1000mg.
Det er umulig og si hvor grensen din går, noen tåler mer enn andre.
Finner lite om LD50 på oxicontin.
Men skulle du ta alle sammen, 1000mg ville det nok gått dårlig ville jeg tro.
Dersom du er ute etter rus, får du ta en og en, med en pause mellom hver gang.
Trådstarter
6 0
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Det er umulig og si hvor grensen din går, noen tåler mer enn andre.
Finner lite om LD50 på oxicontin.
Men skulle du ta alle sammen, 1000mg ville det nok gått dårlig ville jeg tro.
Dersom du er ute etter rus, får du ta en og en, med en pause mellom hver gang.
Vis hele sitatet...
Dårlig hvordan?
Sitat av CayDee81 Vis innlegg
Hei, jeg går i dag på 4x20mg oxycontin daglig pga smerter. Det gir meg ingen form for rus som jeg kan merke, så jeg lurer på om noen kan si eller estimere hvor evt. en grense for od er for meg. Evt. hva vil skje om jeg tar alt jeg har liggende per nå på en gang. Jeg har liggende ca. 1000mg.
Vis hele sitatet...
Tuller du? Tar du alt du har liggende dør du garantert. 80mg om dagen er endel. OD ville variere fra person til person, men ikke prøv det da.
Kanskje du har vennet deg til dosen? Tar du oxy i kombinasjon med mat eller på tom mage?

Sitat av CayDee81 Vis innlegg
Dårlig hvordan?
Vis hele sitatet...
garantert død. 1000mg er nok til å avlive en hest
Sist endret av deucescracked; 10. mai 2015 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
6 0
Stort sett på tom mage. Var redd det var så sterke medisiner ja..
No offence caydee. Det skremmer meg at mennesker får og står på så sterke medesiner uten å vite at man dør tar men noen for mye.
Trådstarter
6 0
Sitat av greatness Vis innlegg
No offence caydee. Det skremmer meg at mennesker får og står på så sterke medesiner uten å vite at man dør tar men noen for mye.
Vis hele sitatet...
det kunne vært greit å fått en headsup i det minst... klart leser man pakningsvedlegget på partiet paracet kan man dø av det og. Men får litt inntrykket av at det et litt voldsommere medikament man har fått nå
Oxicontin er så og si i samme kategori som heroin. Hillbilly heroin blir det kalt i statene.

Har du fått dette utskrevet av lege? og h*n har ikke fortalt deg noe om hvor kraftige saker det er? eller hvor avhengighetskapende?
Trådstarter
6 0
Ja har fått det av lege pga smerter, med har jeg nå nesten en normal dag. Fortsatt veldig mye smerter, men det kan en bite litt i seg.
Nei fikk aldri noen forklaring eller headsup på det, men skjønte lunta her for en uke siden når jeg hadde reist bort en liten tur og glemte pillene hjemme og gikk over de vanlige tidene jeg tok dem. Så sittet nå å vurderer sterkt å trappe ned og leve med noen helvetes smerter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
oxycontin og oxycodone er klasse a preparet. paracet er cf. det sier vel sitt.
Merkelig at ikke legen din sier noe om avhengighet når han skriver ut sånt :s Fordi du blir ganske hekta av 80mg om dagen. Men det kan bli mye verre, så så lenge du ikke øker dosen ville værtfall jeg foretrukket et liv som avhengig med mindre smerter, enn mer smerter uten å være avhengig.

For å svare på spørsmålet er min erfaring at ca dobbelt så mye som gir deg en grei buzz = opiatoverdose. Altså hvis du får en rolig rus av 40mg, kan 80mg være nok.