Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  89 32796
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hva gjør han med disse brukte trusene?
Han kom til flere bensinstasjoner i russetiden for å skaffe seg truser til 1000 kr pr stykk
Hvordan kan du si at nummeret ikke er i bruk?

939 56 028 gir treff på 1890.no

Navnet gir flere treff på *.

Det er jo bare å anmelde * og bli ferdig med saken.
Sist endret av nso; 23. mai 2013 kl. 10:53.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hva gjør han med disse brukte trusene?
Vis hele sitatet...
Det er nok en del av en større tretrinnsplan.

1: Skaff underbukser
2: ???
3: Profitt!
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hva gjør han med disse brukte trusene?
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg at det er noe seksuelt værtfall... Stakkars fyr
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Ble ærligtalt keen på å rappe noen av dama's truser å få meg noen lett tjente 2000kr
Sitat av lurvelen Vis innlegg
Ble ærligtalt keen på å rappe noen av dama's truser å få meg noen lett tjente 2000kr
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme
Har ei venninne som har blitt oppringt og mottatt sms'er av denne typen, skjønte hele opplegget da jeg kom over tråden idag og kjente meg igjen da det ikke gikk an å ringe opp nummeret igjen. Typen sliter jo tydeligvis med noe og han har jo 4 forskjellige facebook kontoer. trur dere han er potensielt farlig?
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Sitat av poomaker Vis innlegg
Har ei venninne som har blitt oppringt og mottatt sms'er av denne typen, skjønte hele opplegget da jeg kom over tråden idag og kjente meg igjen da det ikke gikk an å ringe opp nummeret igjen. Typen sliter jo tydeligvis med noe og han har jo 4 forskjellige facebook kontoer. trur dere han er potensielt farlig?
Vis hele sitatet...
Har på følelsen at han ikke er en av de sterkeste karene fysisk sett, men han virker jo helt klin kokkos. har ikke på følelsen at han går så langt at han tar med "våpen" (kniv, balltre og andre farlige men lett tilgjengelige ting) men det er alltid lurt hvis man faktisk har tenkt å konfrontere han, at man tar sine forhåndsregler
Noen her som har hørt om noen som faktisk har gjennomført et kjøp/salg med han? Eller er det bare talk, no walk?
Her er ihvertfall et "soundtrack" til denne tråden, skrevet
og fremført av Morten Jørgensen & Spekkhoggerne i 1990:

http://www.youtube.com/watch?v=k3AjUZnkocQ
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Sitat av skimz Vis innlegg
Noen her som har hørt om noen som faktisk har gjennomført et kjøp/salg med han? Eller er det bare talk, no walk?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har hørt om noen. Jeg bodde i samme område som han for typ 7 år siden og hørte om en jentegjeng som samlet sammen en liten haug truser og solgte til han for fem tusen kroner.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Jeg gjør det hvis jeg får med noen andre til å dra med meg. (lol trenger backup, man vet aldri hvor gale sånne som han er)
Søk opp på 1881.no
Sist endret av Vitenskap; 24. mai 2013 kl. 09:44.
Hvis fyren faktisk betaler er det jo ingen ting i veien for å prøve å blakke han totalt ved å selge truser til han.
Det finnes jo en mengde proffe truseselgere der ute. Det må være noe mer ved det enn brukte truser. Kanskje han rett og slett liker å utfordre/plage/skremme jentene.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hvis fyren faktisk betaler er det jo ingen ting i veien for å prøve å blakke han totalt ved å selge truser til han.
Vis hele sitatet...
Vil det ikke oppfordre han til å fortsette? Jeg tror dette er en fyr med en alvorlig psykisk lidelse, ikke noe vits i å få han til å fortsette med det han driver med eller blakke han.

(ga deg visst et kp ved et uhell)
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det finnes jo en mengde proffe truseselgere der ute. Det må være noe mer ved det enn brukte truser. Kanskje han rett og slett liker å utfordre/plage/skremme jentene.
Vis hele sitatet...
Min første tanke var jo at dette er et sosialt utskudd som har mistet all kontakt med den virkelige verden,kanskje det er hans måte og få kontakt med det motsatte kjønn?
Tydelig at fyren trenger hjelp hvertfall,sprøtt at han får gå rundt fritt med en sånn oppførsel og ikke er dømt til tvungen psykiatrisk behandling.
Men sjangsene er vel store for at han en dag oppsøker feil dame og får seg en omgang han sent vil glemme.
Hvorfor ikke ta en del undertøy, og oppbevare det sammen med rekeskall 2-3 uker. Kanskje gni litt melkesjokolade i baken på dem, før du legger dem blant skallene også. Så kan en selle dem til han.

Når du har melket han for noen tusen, kan du legge ut en youtube film, om hvordan du lager trusene, og poste en lenke til han. Hvis han vil ha så mange av disse trusene.
Lurer også på om han faktisk sjekker om dette er brukte truser eller ikke?
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Hvorfor ikke ta en del undertøy, og oppbevare det sammen med rekeskall 2-3 uker. Kanskje gni litt melkesjokolade i baken på dem, før du legger dem blant skallene også. Så kan en selle dem til han.

Når du har melket han for noen tusen, kan du legge ut en youtube film, om hvordan du lager trusene, og poste en lenke til han. Hvis han vil ha så mange av disse trusene.
Vis hele sitatet...
Er ikke det å selge en brukt truse/tights til et par tusener kroner slemt nok i seg selv? Er ikke så vanskelig å få tak i heller. Mannen virker jo ikke helt riktig i hodet.
Sist endret av høyblokk; 27. mai 2013 kl. 01:53. Grunn: Skrivefeil.
Vedkommende har og ca 20 andre nr registrert på seg..
Noen som tar på seg å drite/pisse full noen truser å selge han?
Eventuelt impregnere trusa med ghost chilli
Sist endret av MrKrokan; 27. mai 2013 kl. 02:11.
Dette er jo en perfekt bi-inntekt, mye tryggere enn å selge weed. Bli proff trusedealer haha, kun et par truser i uka, så er han stuka .
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
For en skrue
Trusemannen er arrestert, melder NRK.

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/...ter-1.11047657

Flere trusemenn på østlandet, eller er det "denne" karen?
Ser ut som "mønsteret" stemmer bra.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Gammel tråd, men jeg tror dette er samme fyren.

Fikk nettopp en melding:

"Hei! Jeg heter Silje Jensen 18 fra Oslo! Jeg er russ2014! Har du vært eller skal bli russ? hvilket årstall var eller blir du russ? mvh Silje Jensen"

Jeg luktet ugler i mosen og gjorde et kjapt google søk, og det viste seg
at jeg er langt ifra den eneste som har mottatt denne meldingen.

Kilder:
http://www.nordlys.no/nyheter/article6873545.ece

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=783881

http://www.tellows.no.com/num/93944426

Om dette er samme fyren, noe som det virker som, så frister det egentlig litt å være med på leken,
"Hei Silje, Ja, jeg blir russ nå til våren, hvordan det?" Haha.
se hvordan det utvikler seg, og om det faktisk er han.
Skriv du blir russ om 3-4 år isåfall. Tror du blir mer interessant for han da.

Holy crap sjekk alle nummerne hans, http://www.gulesider.no/person/resultat/93956028
Hahaha, Julian- fikk samme melding, mobilen hadde vært av i flere dager. Så tenkte ikke noe mer over det xD

Husker jeg leste denne tråden når den var ny, vurderte og ta kontakt som flere andre og tjene noe lette penger. Nå som han tok kontakt føles det ikke så 'galt' ut lenger. :P
Sist endret av WhyNot!; 1. desember 2013 kl. 06:43.
Sitat av henrik988 Vis innlegg
Det er et mobilnr som sender meg ekle meldinger og ringer meg dagen lang. I natt ble jeg oppringt av dette nr 3 ganger uten at jeg tok telefonen. Prøvde å ringe opp igjen i dag for å be vedkommende slutte, men fikk bare den klassiske stemmen "Nummeret du ringer, er ikke i bruk". Hvordan går det, og hvordan får jeg stoppet det? Finnes det en enkel løsning, som ikke inkluderer å anmelde saken?

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
http://www.gulesider.no/person/resultat/93956028
#den jævlige fjortis følelsen når du finner ut han har samme etternavn som meg...
Kommer lett til å selge han trusene til kjæresten min om han spørr. Noen som vet om det funker å ha noen truser liggende i ghost pepper i noen uker? Tror jo ikke att han vasker dem..
Jeg mottok denne meldingen i natt.

Sitat av Juliaan Vis innlegg
Gammel tråd, men jeg tror dette er samme fyren.

Fikk nettopp en melding:

"Hei! Jeg heter Silje Jensen 18 fra Oslo! Jeg er russ2014! Har du vært eller skal bli russ? hvilket årstall var eller blir du russ? mvh Silje Jensen"

Jeg luktet ugler i mosen og gjorde et kjapt google søk, og det viste seg
at jeg er langt ifra den eneste som har mottatt denne meldingen.

Kilder:
http://www.nordlys.no/nyheter/article6873545.ece

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=783881

http://www.tellows.no.com/num/93944426

Om dette er samme fyren, noe som det virker som, så frister det egentlig litt å være med på leken,
"Hei Silje, Ja, jeg blir russ nå til våren, hvordan det?" Haha.
se hvordan det utvikler seg, og om det faktisk er han.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Artig, fikk selv samme meldingen den 10. Desember. Etter at jeg så tråden nå MÅTTE jeg svare! Så sendte han akkurat en melding. Bare å vente på svar da
Sist endret av $pliffeN; 18. mars 2014 kl. 20:13.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Dere gutter med kjærester, kunne dere ha solgt noe av undertøyet som tilhører dama deres? Fristende med 500 kroner for ei truse, liksom. Skjønner dog at det kan være ubehagelig for jenta.

Skal spørre dama mi nå om hun vil bli med på det.


EDIT: Hun var keen, så lenge det var jeg som møtte han med varene. ($)($)

EDIT2: Hun likte dårlig at jeg postet det her. Om jeg ikke er aktiv igjen etter dette innlegget på noen dager, ring 112.
Sist endret av Snipes; 18. mars 2014 kl. 20:38.
bacardi: er det du som er Trusemannen?
▼ ... flere år senere ... ▼
Han er nok gått av dage, fått behandling, eller i fengsel. Vedkommende sendte også dama mi meldinger. Dog tilbake i rundt 2013/14. Det var den russemeldingen. Jeg svarte på vegne av min fru, og avtalte møte. Han var villig til å betale rundt tusenlappen for brukte truser/tights - men krevde samtidig mer etterhvert som vi snakket. Det være seg bilder, personlig oppmøte etc. Brått, svarte han ikke mer. Så hva som har skjedd er bare spekulasjoner.
Sist endret av Bruntogblandet; 3. mars 2019 kl. 00:29.
Haha artig tråd. Jeg ble faktisk kontaktet av mannen selv. Ville ha brukte sokker og truser for en tusen lapp. Jeg og noen kompiser møtte han ved Oslo S faktisk. Han er kjempe hyggelig med en alvorlig lidelse
han er vel populært kalt trusemannen, lurer om han er i fra røyken område. Han har asperger syndrom å såvidt jeg har lest. Sett han har vært aktiv i 2018 også forøvrig.