Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1510
Tenkte jeg skulle ha meg et piratkort til Canal+ ..
Hvor mye pleier disse koste .. og er det stor sjangs for å bli oppdaga med det ?

Dark*
Tror ikke man kan bli bustet for det med mindre en ansatt hos Canal+ bryter seg inn i huset ditt og sjekker..
Så vidt jeg vet så er Pentacard de eneste kortene som klarer å dekryptere conax, og jeg er usikker på om de fortsatt funker.
Pentacard koster rundt 3500,-
Opprinnelig postet av Bitronic
Så vidt jeg vet så er Pentacard de eneste kortene som klarer å dekryptere conax, og jeg er usikker på om de fortsatt funker.
Pentacard koster rundt 3500,-
Vis hele sitatet...
Og det er med andre ord like greit å faktisk betale for tjensten. :-)
Du slipper å gjøre noe ulovlig, det er billigere, det følger support med osv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Søk etter printutlegget for ett season interface på google. Så lager du kretskortet. Kjører opp programvaren på pcen din og kobler til com porten Pcen din står sikkert på uansett ?? :]
er ingen vits i å kjøpe programmer og kort til canal digital..

en kamerat av meg kjøpte m2 brenner og m2+ kort og alt gikk helt smooth i 1½ mnd. da stoppet det. teknologien utvikler seg og det
stoppet å funke. det kostet han 1,5k + 0,4k for kort. kjipt...

hadde jeg vert deg så ville jeg ha ventet til canal digital og viasat går over til viaccess2 greiene. og da er det nok brenner og kort som tar det.
http://www.rdi-sat.com/uploadshow.php?id=2 her ligger det en fil for season interface. det er conax koder,men det er bare for bulgarsk tv. med det er en begynelse... lest på et annet forum at penta/omega kortene er knekkt...
google: dreambox - cardshare