Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2590
blandet forrige helg ca 150 mg conserta me alcohol. ca 10 øl og halv liter vodka. hvor risikabelt er dette??
blir jo i toppform og helt vill selvtillit.. har selv ikke adhd
Sist endret av alesta; 5. oktober 2010 kl. 00:41.
Dust. du hadde GARANTERT liggi dau et sted hvis du hadde blanda så mye piller med bare 5 øl....
Du kan ikke bruke ordet «piller» som ett gjeldende begrep. Enormt mye forskjellig kommer i pilleform, og det betyr ikke straks at det er farlig å blande med alkohol. 150 mg metylfenidat er langt under dødelig dose, og det er ingen spesielle interaksjoner mellom det og alkohol. Når det er sagt, hadde den mengden alkohol sendt meg i bakken, men så er trådstarter åpenbart en større kar med mer oppbygget toleranse enn jeg har..
Sitat av SpeedBomba! Vis innlegg
Dust. du hadde GARANTERT liggi dau et sted hvis du hadde blanda så mye piller med bare 5 øl....
Vis hele sitatet...
Nei, det hadde han mest sannsynlig ikke gjort.
Har lassevis av kompiser som har gjort det samme.
150mg er en god dose hvis du tar Ritalin, men i teorien er Concerta halvparten, 2 ganger (modifisert frisetting). Selv tar jeg 20mg Ritalin som "morgendose", uten noen merkbar effekt bortsett fra konsentrasjonen. Har tatt 40mg på en gang uten noen tydelig rusfølelse, så jeg ser ikke 75mg som noe problem. Alkohol halverer kroppens nedbrytning av Metylfenidat, så i praksis har du fått i deg det samme som 37,5mg edru.

Kilder? Psykologen min
Sist endret av excubated; 7. oktober 2010 kl. 19:23.