Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2668
Lager en tråd her nå for alle som liker å spille på Norsk Tipping, og samtidig liker å høre hva andre har vunnet.


1. Hvor mye er det meste du har vunnet?

2. Kjenner du en person godt som har vunnet over 5 millioner

3. Hva er det du spiller på Norsk Tipping & når startet du?
1. 250,- cirka
2. Nei
3. Lotto/Vikiniglotto + Joker en gang eller to i mnd. Kanskje Eurojackpot om det er en veldig stor premiepott.
Startet da jeg var 18 år.
1. 1000 i keno
2. Nei
3. Lotto, Viking, keno, extra, nabolaget, eurojackpot.

Spiller bare lotto med joker og eurojackpot fast. De andre tar jeg på impuls i ny og ned. Spilt i 10år ca
1. 36000 (Extra)
2. Nei
3. Lotto, Viking, Extra. + Oddsen innimellom
1. 5 løk(Lotto)/8k oddsen(var ung og dum og visste ikke bedre)
2. Nei
3. Spiller aldri på NT lenger, kanskje en lotto en gang eller to i året.


Off-topic: Norsk Tipping er et tapsprosjekt om man spiller på oddsen. Illustrasjon av forskjeller om man spilte en kupong forrige uke. Så hold dere unna.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg


Off-topic: Norsk Tipping er et tapsprosjekt om man spiller på oddsen. Illustrasjon av forskjeller om man spilte en kupong forrige uke. Så hold dere unna.
Vis hele sitatet...
Tja. Lav odds kanskje, men endel av pengene NK får inn går tilbake til idretten. Noe ingen av de andre støtter.
IT-Konsulent
1. Hvor mye er det meste du har vunnet?
- 900 kroner, 100 kroner på at Rosenborg slo Ajax

2. Kjenner du en person godt som har vunnet over 5 millioner
- Nei

3. Hva er det du spiller på Norsk Tipping & når startet du?
- Lotto (aner ikke hvorfor..) når jeg var 22 ca
- Litt langodds/liveodds, typisk 10 kroner i ny og ned hvor gevinsten ofte er på godt over 20 000,- Aldri vunnet dog! En gang jeg røyk på pool seier #Drittlag
1. Ca 250kr her og
2. Nei, men vet om en som vant over 2 millioner på joker
3. Lotto i ny og ned. Når jeg startet? Aner ikke. 15 år siden eller no
1. 2500,-
2. Ja, 2 personer hvorav den ene kollega.
3. Lotto og Joker.
1. Hvor mye er det meste du har vunnet? 200 kr

2. Kjenner du en person godt som har vunnet over 5 millioner. Nei

3. Hva er det du spiller på Norsk Tipping & når startet du? Startet med å spille oddsen som 14åring, spiller mest lotto, viking lotto og euro jackpot.
. Hvor mye er det meste du har vunnet?
-10k på nabolaget.

2. Kjenner du en person godt som har vunnet over 5 millioner.?
-Jepp, en i bygda vant 25mil.

3. Hva er det du spiller på Norsk Tipping & når startet du?
- Starta når jeg var i militæret, 2år siden. Odds, blackjack, nabolaget og lotto
Sist endret av roocketman; 20. mars 2019 kl. 19:12.
1. 10.000 på Extra (var en i familien som så navnet mitt på TV. Ringte selv NT og fikk bekreftet).

2. Nei

3. Spilte Extra og litt lotto fra 18-års alder. Litt odds under VM i fotball. Sluttet med alt av lotto etter at jeg begynte på høyere utdanning og lærte meg sannsynlighetsregning.
1. 2.000,- Tipping
2. 2. stk. 5,4 mil og 6,9 mil
3. Tipping 35 år siden. Noe lotto i ettertid og slutt med tipping (fotball).
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Off-topic: Norsk Tipping er et tapsprosjekt om man spiller på oddsen. Illustrasjon av forskjeller om man spilte en kupong forrige uke. Så hold dere unna.
Vis hele sitatet...
Og det finnes haugevis av bookies som tilbyr bedre odds og limits enn Coolbet igjen, så ikke tro de er markedsledende på noen måte, selv om de liker å uttrykke seg slik

On-topic så har jeg aldri spilt hos Norsk Tipping av den enkle grunn at jeg aldri har sett et spill med større verdi hos NT enn andre bookmakere. Unntaket er vel når fattern lot meg sette en lørdagsbong i ny og ne når jeg var liten.
1. Har vell vunnet 2-3k noen ganger. Sist var vell CL finalen, satt 1000 på Real.
2. Nei
3. Droppa Norsk Tipping da de suger, lav odds og dårlige valgmuligheter. Anbefaler Unibet, satt nylig inn 500, nå oppi 12k+. Omsetningskravene er veldig overkommelige.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
1. 98k på langoddsen (på 9-ling med 10kr innsats)

2. Nei

3. Startet rundt 20års alderen, spiller det meste unntatt fotball
1: Ca. 140k, tippekupong for snart 20 år siden.

2: Nei, men tre sambygdinger har vunnet. Ene vant to ganger, dog dette var på 90-tallet og fikk under 1M hver gang.

3: Nå spiller jeg ingenting bortsett fra en 5-ukers Lotto eller Vikinglotto et par ganger i året. Tippet MYE tidligere, samt Oddsen.
1: har bare vunnet småbeløp, max 250kr, men har vunnet 1000,- på Flax.

2: Ja. Kjenner to stykker som vant 6 mill og 11 mill. hver. Han som vant 6 mill kjøpte hus, men han som vant 11 mill har sløst de bort på tull.

Startet i 16 års alderen, men har aldri tippet for mye om gangen og totalsummen hos Norsk Tipping er nok ikke mer enn 1000,-.