Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1578
Ifølge flere studier så hjelper Lyrica mot benzo-abstinens. Men hvordan fungerer dette dersom Lyrica også virker på GABA?

Dersom man hypotetisk sett kutter ut benzo, som man er avhengig av og heller bruker Lyrica i 6 måneder. Vil man da være avruset fra benzo når man slutter med Lyrica?
Ja, men du er nok avhengig av Lyrica i steden da. Det varierer visst endel fra person til person hvor drøye Lyrica-abstinensene er. Noen slipper billig unna, mens for andre er det verre enn benzo.
Ja, som jeg har forstått det.
Men jeg syntes Lyrica var verre en Xanor. Fyfanihelvete ass.
Sporadiskt er Lyrica jevlig god medicin til mye, men daglig?
Toleransen SKYTER i hoyden, og det er en jevligt expensive habit når du må spise 2g for å ikke daua av abs.

Men veldigt fin i ny och ne med en joint og pils.
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
Ja, som jeg har forstått det.
Men jeg syntes Lyrica var verre en Xanor. Fyfanihelvete ass.
Sporadiskt er Lyrica jevlig god medicin til mye, men daglig?
Toleransen SKYTER i hoyden, og det er en jevligt expensive habit når du må spise 2g for å ikke daua av abs.

Men veldigt fin i ny och ne med en joint og pils.
Vis hele sitatet...
Hvor høye doser og i hvor lang tid brukte du Lyrica?
På hvilke måter var Lyrica verre? Jeg har det inntrykket at Lyrica-abstinens ligner veldig på abstinens fra både benzo og opiater samtidig, og i tillegg kan vare ukesvis. Var det dette som gjorde de så forferdelige? Altså at det føltes som du gikk gjennom både benzo- og opiat abstinens samtidig?

Tenker selv å bruke Lyrica i doser på 75 mg x 2 i 1-2 måneder. Men dette hovedsakelig fordi man konstant hører at man må benytte de jevnlig og over tid for at de skal ha effekt, noe til og med min egen fastlege sa. Men de er altså mulig å tas kun ved behov?
Sist endret av Who?; 11. august 2018 kl. 20:05.
Man må ikke ta de jevnlig for effekt, nei. Det er ikke som SRI/SNRI.

Åtta månader, var det, når jeg tenker etter.
Starta på 3 x 75mg, avslutta på 3 x 300mg.

Ligner opiat og benso, samt att det foles som man hele tiden skal få krampe.
Og angsten var ikke av denne jord.
Sist endret av travaxa; 12. august 2018 kl. 09:23.
kjemisk sett er neurontin en forbedret utgave en lyrica. Man kan kalle den broren, den er ikke så ille å gå av som lyrica, jeg bruker det for benzo-abs.
Trådstarter
Sitat av blankses Vis innlegg
kjemisk sett er neurontin en forbedret utgave en lyrica. Man kan kalle den broren, den er ikke så ille å gå av som lyrica, jeg bruker det for benzo-abs.
Vis hele sitatet...
Nja, det stemmer nok. Men samtidig så har jo Neurontin "plutselig død" som bivirkning, så på det området frister den ikke så mye mer enn Lyrica.
Men den er nok mindre vanedannende, vil jeg tro. Men har dessverre en følelse av den vil havne på listen over B-preparater den også til slutt.
Sist endret av Who?; 12. august 2018 kl. 11:58.