Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 555
Jeg har en lydopptaker (h4n)

Skal ta opp noe rap, men det går ikke uten at den er koblet til pcen siden jeg mangler noen ledninger osv. Er det noen programmer i Adobe (har ikke soundbooth, men alle andre av en fucka grunn) eller på internett (som er gratis) hvor jeg kan ta opp lyd til, og legge inn fil med beat i tilegg?

Jeg bruker selv Reaper og synes dette er utrolig bra. Det ryddig og enkelt samtidig som du har de avanserte funksjonene dersom du skulle trenge dem. Du kan enkelt begynne med å lære de grunnleggende funksjonene for deretter å utvide etterhvert. Til mitt bruk har ingen DAWs toppet Reaper.

Du kan laste den ned gratis. Du får nok en aktiveringsbeskjed etter 30 dager, men så vidt jeg husker er det bare å krysse ut denne.
Sist endret av Pinneknurk; 17. januar 2012 kl. 16:23.
Signerer siste post. Programmet fungerer kjempebra, har selv brukt det når jeg har hatt behov for det.
Det var audacity som ble brukt når jeg skulle rippe 4 LP-plater i sommer, resultatet ble helt supert. Ble forøvrig nettopp ferdig med å redigere en sang (klipping/liming, overlayet deler av sangen med klipp fra en annen sang, etc) uten et eneste problem. Så kaster meg lett på de to siste innleggene
Sist endret av tripflag; 17. januar 2012 kl. 17:41.