Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6002
Jeg har bestilt og mottatt en popper (link) fra poppers2u.com. Sånn jeg har fortstått det, skal popperen innhaleres inn nesen. Men så har det seg slik at det står en advarsel på beholderen: "Harmful by inhalation and if swallowed. Avoid prolonged inhalation of vapour".

Er dette en påkrevd advarsel som må stå der?
Dette står på nettsiden vertfall:
IMPORTANT NOTICE: This product is marketed as a bottled room aroma. The bottle contains a warning against directly inhaling the product and should only be used in accordance with the label.

Som du ser så står det ROOM aroma, som betyr at flasken bare skal stå åpen i rommet, hvis jeg ikke tar helt feil.
Ja, det er en påkrevd advarsel.

Yellowpillow, det MÅ stå det, hadde det ikke stått det så hadde det blitt solgt som et rusmiddel og da blir det banna fort som faen.
Sist endret av Defqon; 25. mai 2009 kl. 17:44.
sniff i vei, det går fint
gjorde det for meg ihvertfall.. minner = masse øl + poppers = lættis :P klarte nesten ikke stå oppe fordi jeg lo så fælt
vetike om det er no forskjell på poppers jeg men. jeg lo meg ihjel ihvetrfall, lykke til
Fikk jævlig blodtilførsel i annsiktet, og tung i brystet.. Ikke veldig kult rusmiddel.
Rusen man får av poppers er vel at det er noen gasser i den som kutter av oksygentilførelsen til hjernen, som ikke akkurat er sunt, så ikke akkurat noe man bruker til hverdags.

Og som Defqon sa, poppers kan ikke selges som rusmiddel. Det er laget for innhalering selv om det står at det er en luftfriskner eller noe.
Men selv om det står at den ikke må innhaleres, selv om man skal innhalere den, ikke forstå det slik at den er ment for å drikkes fordi det står at den ikke er ment for consumption. Da snakker vi etsing av magesekken, som ikke høres direkte behagelig ut...
Vel, du kan massere prostata lettere med poppers i alle fall. Det kan gi deg litt ekstra.
er ikke noe rus i poppers herregud sniffa masse en gang jeg var i london.. ble rød i ansiktet og thats it.. måtte bare le av en som fikk noia å trodde han tok overdose å kom til å dø men hadde ledd av det uansett hva jeg hadde hatt i meg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hell en 1/4 flaske i en brødpose, rist godt til all væsken er blitt til gass, deretter tømmer du posen rett ned som et trekk fra bong. Ikke til å annbefale men du blir iallefall helt i en annen verden.

En kompiss av meg drakk en hel sånn litenflaske på høykant da han trudde det var en småflaske med whisky, fikk sinnsyk skallebank og svettetokter da! =)
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Hell en 1/4 flaske i en brødpose, rist godt til all væsken er blitt til gass, deretter tømmer du posen rett ned som et trekk fra bong. Ikke til å annbefale men du blir iallefall helt i en annen verden.

En kompiss av meg drakk en hel sånn litenflaske på høykant da han trudde det var en småflaske med whisky, fikk sinnsyk skallebank og svettetokter da! =)
Vis hele sitatet...
Hvordan i huleste klarte han å helle, til og med drikke, noe som blir gass med en gang det kommer ut i normalt trykk?
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Hvordan i huleste klarte han å helle, til og med drikke, noe som blir gass med en gang det kommer ut i normalt trykk?
Vis hele sitatet...
hehe, det blir ikke gass med en gang du åpner flaska, er ganske flyktig ja, noe samma som aceton vil jeg påstå, går fint ann å drikke. ^^
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
hehe, det blir ikke gass med en gang du åpner flaska, er ganske flyktig ja, noe samma som aceton vil jeg påstå, går fint ann å drikke. ^^
Vis hele sitatet...
hmm, det synes jeg var veldig rart, de gangene jeg har sett de bli åpnet, patronene, ikke flaskene, så har det bare blitt gass med en gang, ihvertfall etter få sekunder
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
hehe, det blir ikke gass med en gang du åpner flaska, er ganske flyktig ja, noe samma som aceton vil jeg påstå, går fint ann å drikke. ^^
Vis hele sitatet...
Fin og fint.. La oss ikke glemme at det er rimelig farlig å faktisk drikke faenskapet.
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
hmm, det synes jeg var veldig rart, de gangene jeg har sett de bli åpnet, patronene, ikke flaskene, så har det bare blitt gass med en gang, ihvertfall etter få sekunder
Vis hele sitatet...
Patroner? sikker på at du ikke tenker på noe helt annet, som lystgass for eksempel?
Sist endret av mentalmelt; 16. juni 2009 kl. 19:33.
Det som er tingen med poppers er at det intensifiserer effekten av andre rusmidler, f.eks er det fint å kombinere med LSD.

Kombinere sex (med deg selv eller andre) og poppers er også bra.

Som Mentalmelt skriver er det også farlig å drikke, samt hvis du søler det på huden er det fare for å få kjemisk brannsår.
Sist endret av akhbar; 17. juni 2009 kl. 03:32.
Sitat av akhbar Vis innlegg
Det som er tingen med poppers er at det intensifiserer effekten av andre rusmidler, f.eks er det fint å kombinere med LSD.

Kombinere sex (med deg selv eller andre) og poppers er også bra.

Som Mentalmelt skriver er det også farlig å drikke, samt hvis du søler det på huden er det fare for å få kjemisk brannsår.
Vis hele sitatet...
Helt riktig som du sier.... Jeg har selv fått brannsår på fingrene etter at jeg mistet korka på et dansegulv for en tid tilbake... Gikk å holdt tommelen over flaska hele kvelden, dagen etter var tommelen fucked :P Gikk over etter en uke ca...

Jeg har ofte kombinert det med Alkohol, club-liv og dansing.... Man blir ikke varm og dårlig når man er i bevegelse (knuller, danser etc).
sitter man stille får man den jævlige følelsen av at hodet eksploderer.

Poppers er et resept belagt legemiddel....
Delvis offtopic her , men er dette lovlig å bestille til norge, eventuelt sjangsen for at det blir stoppa i tollen ?
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Patroner? sikker på at du ikke tenker på noe helt annet, som lystgass for eksempel?
Vis hele sitatet...
Åja, jeg trodde poppers var lystgass
Sitat av LoRd Vis innlegg
Delvis offtopic her , men er dette lovlig å bestille til norge, eventuelt sjangsen for at det blir stoppa i tollen ?
Vis hele sitatet...
Poppers er et reseptbelagt legemiddel i Norge så viss du for det stoppet i tollen for du et lite brev at du må vise resept eller så blir varene destruert eller returnert til selger.

Du for ikke noe straff
Sitat av sofa Vis innlegg
Rusen man får av poppers er vel at det er noen gasser i den som kutter av oksygentilførelsen til hjernen, som ikke akkurat er sunt, så ikke akkurat noe man bruker til hverdags.

Og som Defqon sa, poppers kan ikke selges som rusmiddel. Det er laget for innhalering selv om det står at det er en luftfriskner eller noe.
Men selv om det står at den ikke må innhaleres, selv om man skal innhalere den, ikke forstå det slik at den er ment for å drikkes fordi det står at den ikke er ment for consumption. Da snakker vi etsing av magesekken, som ikke høres direkte behagelig ut...
Vis hele sitatet...

Poppers kutter IKKE av oksygentilførselen til hjernen. Slutt med slik unødvendig feilinformasjon, det er faktisk folk som tror alt de leser på internett.