Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3046
noen som har noe peil på dette, har stuka rundt her inne på forumet i en time nå uten å finne noe relevant om dette, begynner å bli dritt lei å snorte dritten. noe må jeg jo gjøre med de 10 bretta jeg sitter igjen med
Du kan jo spise de?
boiler's Avatar
Trådstarter
joa, men gir ikke den samme peaken
Sitat av pilleknaskern
Du kan jo spise de?
Vis hele sitatet...
Ja, erfaringsmessig funker det like bra om ikke bedre, å du sparer nesa å lungene
dine for mye dritt.
Kniv/hard greie + presse hardt = pulver
PROFIT
boiler's Avatar
Trådstarter
Sitat av freaker911
Kniv/hard greie + presse hardt = pulver
PROFIT
Vis hele sitatet...
knuse den? krystallisere den til det blir nesten lingende meth mener jeg
1, det utrolig dumt og sniffe ritalin, det er mye dritt i det i tilleg til virkemiddelet (div fyllestoffer) som du ikke vil få ned i lungene og i nesen.

2, ta heller og spis de, du vil få ca samme effekten. jeg har prøvd begge og synes det er det samme, men mange sier de får et større kick av og sniffe det..

3, hvis du absolutt vil ble speeda, kjøp heller ekte speed.

4, det vil ikke gå å krystalisere de pillene fordi det er masse blandestoffer i de. isåfall må du først skille blandestoffene og virkemidlet fra hverandre slik at du bare har det potente i pillene igjen. og så krystalisere det ( noe jeg tviler på at går an i det hele tatt, og hvis det går klarer mest sannsyneligvis ikke du å krystalisere det likevell).
men hvis du likevell skulle klare alt dette, hva skulle du gjort med det da? røyka det? det er ikke sikkert dette stoffet er aktivt når du røyker det engang.
hvis du har 10 brett, spis, spis, spis.
det er det beste du kan gjøre !
ikke ødelegg nesa di på DET hvis du først liker å snorte.
Han snakker da ikke om å sniffe selve pillene. Om jeg forstår OP rett så lurer han på hvordan man utvinner og krystalliserer virkestoffet (metylfenidat) fra Ritalin, antageligvis nettopp for å slippe å få alt bindemiddelet opp i nesa. Å be han om å spise det istedenfor er helt offtopic.

Dette er ikke akkurat mitt felt for å si det sånn, men det ligger ihvertfal en tek på bluelight som kan funke:
http://www.bluelight.ru/vb/showpost....14&postcount=8
Sist endret av mentalmelt; 22. juli 2008 kl. 22:31. Grunn: leif
Sitat av mentalmelt
Han snakker da ikke om å sniffe selve pillene. Om jeg forstår OP rett så lurer han på hvordan man utvinner og krystalliserer virkestoffet (metylfenidat) fra Ritalin, antageligvis nettopp for å slippe å få alt bindemiddelet opp i nesa. Å be han om å spise det istedenfor er helt offtopic.

Dette er ikke akkurat mitt felt for å si det sånn, men det ligger ihvertfal en tek på bluelight som kan funke:
http://www.bluelight.ru/vb/showpost....14&postcount=8
Vis hele sitatet...
"begynner å bli dritt lei å snorte dritten. noe må jeg jo gjøre med de 10 bretta jeg sitter igjen med"

Han skriver det er noe han MÅ gjøre med de 10 bretta han har..
Yes, men jeg går utifra at han vet det går ann å spise de mtp at det er det de er laget for =)
Haha, sorry leste feil
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har prøvd den fremgangsmåten i den linken mentalment har posta?
▼ ... over en måned senere ... ▼
men hvordan fungerer det å ekstrahere methylphenidat(virkestoffet) fra concerta, som er ritalin i depotform?

eller å kicke effekten med en gang så man slipper de 12 våkne timene i sengen
standard tips er å knuse de, men hvor mye på tiden kuttes ned av dette sånn ca.?
Sist endret av mr.kilmister; 8. september 2008 kl. 17:25.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det noen som har ekstraktert Ritalin her? Med tanke på og injisere dem