Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1096
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden det har gått hull i mine bubble bags, ser jeg etter alternativer å lage hasj på. Har en del keef - brukte beskyttelsen/duken/filten til en høytaler som jeg ristet tørre sukkerblader og småbuds gjennom, og nå sitter jeg med masse lysegrønt støv (sikkert ikke bare krystaller). Har prøvd norgesglass med varmt vann rullende over støvet i bakepapir, også strykejern, men det vil ikke gå i fast form. Det bare faller ifra hverandre.

Så, hva er metoden - hvordan 'støyper' jeg plantestøvet om til en fast hasjklomp? Hvordan gjør de det feks på landsbygda i Marokko?

Har altså ikke tilgang på bubble bags eller tørris.

Takk!
Trykk og varme.
Du kan kjøpe en hasjpresse: https://homegrow.nu/lille-pollenpresser/
Fins også noen elektriske med varme-element og flere tonns trykk.
Jeg bruker å ha det i ovnen å presse det sammen med pollenpresse eller bare med fingrene. Jo vanskeligere det er å presse sammen til en fast klump jo mere urent er produktet virker det som. Første krystallene jeg får kan jeg nesten klemme sammen med fingra uten varme, men jo lengre jeg rister for å få ut krystaller jo vanskeligere blir det.
Hvorfor lage klumper av det?
Det støvet du sitter med vil ikke endre ruspotens om du omgjør det til 'vanlige' hasjklumper.

Bruk det som det er og dryss det i jointen. Som pulver er det også lettere å få fordelt jevnt.