Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2884
Anonym bruker
"Tropisk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei

jeg er en mann i begynnelsen av 4åra og har rust meg periodevis siden tenårene. Alt fra hasj og pil piller til amfetamin og alkohol. Har hatt lengre rusfrieperioder og tror jeg kan få det til. For dette har jeg ikke økonomi til.

den siste tiden har jeg brukt vape og vapet e-juice med noe lignende hasj-effekt. Andre som har vært borti dette?

Og vet hva evt skader kan være? Jeg trenger virkelig høre noen si at det er farlig eller noe.... et eller annet som kan øke motivasjonen en smule med og slutte
Er det syntetisk cannabis du har brukt i vapen?
Er det dette som kalles Dabbing, eller Juul? Har hørt at syntetisk cannabis er ganske hard for kroppen sammenlignet med ekte vare. Hvor mye vet jeg ikke, så jeg skal ikke påstå det jeg sier er rett, men det er hva jeg har hørt ihvertfall
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har laget en del THC-Vape, men det er laget fra blomster (naturlig).

Er dette noe du har kjøpt på gata?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hei

jeg er en mann i begynnelsen av 4åra
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt fra hasj og pil piller til amfetamin og alkohol. Har hatt lengre rusfrieperioder og tror jeg kan få det til. For dette har jeg ikke økonomi til.
Vis hele sitatet...
Tidlig skal dem krøkes, SA FOLK!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

den siste tiden har jeg brukt vape og vapet e-juice med noe lignende hasj-effekt. Andre som har vært borti dette?

Og vet hva evt skader kan være? Jeg trenger virkelig høre noen si at det er farlig eller noe.... et eller annet som kan øke motivasjonen en smule med og slutte
Vis hele sitatet...
Det store spørsmålet her er hva slags vape juice du egentlig snakker om. Har den noe navn? Når du sier vape juice med hasj-effekt kan det bety hva som helst
Snakker vi om nikotin sjokk, cannabisrus, eller syntetisk cannabisrus?

Neinei, glem alt det og fokuser heller på det jeg skal fortelle deg nå: den vapejuicen der, ja den som du vaper... Den er farlig eller noe.
Anonym bruker
"Tropisk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er til vape, det dampes på samme måte som vanlig e-juice. Effekten er omtrent som når man røyker hasj. Men effekten går mye fortere over enn på hasj. Også er det jækla dyrt.. må være syntetisk cannabis.. men den slår ikke ut på thc på urinprøve..
Anonym bruker
"Overrasket Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
svetter du som faen når du ikke har vape juice?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor får du det fra? Kina? Syntetisk cannabis burde jo alle holde seg unna spør du meg...
Rinkebysvorska‘n
Tror ingen her kan si med sikkerhet om det er farlig eller ikke, ved mindre du vet mer spesifikt hva det er... Men det hørtes ikke helt bra ut.

Hvis du har kjøpt det fra noen du kjenner og stoler på så spør dem?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
svetter du som faen når du ikke har vape juice?
Vis hele sitatet...
Er det meninga at h-n skal gjøre det?
Anonym bruker
"Tropisk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja det blir en del svetting om natta når jeg er tom for juice. Fyren jeg kjøper det av kjøper det igjen av en som får det sendt fra Danmark. Det har blitt stoppa i tollen og de har prøvd å finne ut av hva det er uten hell. Så verken jeg eller duden jeg kjøper det av vet eksakt hva det er

Men jeg har blitt veldig glad i den juicen og sliter med å slutte
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var en del ungdommer som ødela lungene sine i usa, grunnet noe Vape greier. Er usikker på om det er samme greiene som du vaper tho, men vi kan late som, for motivasjonens skyld
Det er for det meste psyken din du vil skade tenker nå jeg. Anbefaler deg til å in på din kommunes nettsider å se hva de kan tilby av tilbud for rusutfordringer. Det behøver ikke nødvendigvis å være noe dramatisk slik folk ofte tror. Du vil nokk kun bli kontaktet av en støtte kontakt som du kan prate med og som er en taushetspliktig part. ingen konsekvenser for ditt liv og hjelp eller hva det skulle være bare en samtale.
Et godt helt gratis tilbud som finnes så å si i hele Norge. Anbefales mange flotte folk som er der for deg!
De er der for deg uansett ingen som krever at du skal slutte eller noe, det eneste de ønsker er at du skall kunne trives med deg selv og å hjelpe deg med de utfordringer du har i livet. Supert tilbud spør de ikke oss!
kan personlig si at det absolutt ikke er nå farlig eller ekkelt å ta den telefonen, du er ikke den første som ringer
▼ ... over et år senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
Hvor har folk det fra at syntetisk thc automatisk er farlig? Eller farligere enn vanlig thc?

Vet at det finnes farlige varianter, men virker som alle drar alle syntetiske cannabinoider under samme kam, mye usikkerhet og lite dokumentasjon, så sånn sett KAN det være farlig.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvor har folk det fra at syntetisk thc automatisk er farlig? Eller farligere enn vanlig thc?

Vet at det finnes farlige varianter, men virker som alle drar alle syntetiske cannabinoider under samme kam, mye usikkerhet og lite dokumentasjon, så sånn sett KAN det være farlig.
Vis hele sitatet...
Vi kjenner vel alle en eller to som har tippa på synt. Kanskje den type syntetisk THC du snakker om har en annen fremstillings-prosess enn spice.
Men du burde jo bruke litt av energien din på å informere folk da. Pluss noen kilder er lurt
morkakespisende
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvor har folk det fra at syntetisk thc automatisk er farlig? Eller farligere enn vanlig thc?
Vis hele sitatet...
Bare fra toppen av skalla..
jeg tror det har et fysisk avhengighetspotensiale som ikke kan sammenlignes med "organiske"/tradisjonelle løsninger. Folk blir legit junkies på Spice. Og så har du alle problemene som kommer med "nye" produkter med ukjente effekter.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av easethepain Vis innlegg
Vi kjenner vel alle en eller to som har tippa på synt. Kanskje den type syntetisk THC du snakker om har en annen fremstillings-prosess enn spice.
Men du burde jo bruke litt av energien din på å informere folk da. Pluss noen kilder er lurt
Vis hele sitatet...
Sikter ikke mot en spesifikk synt.

Spice har mange tatt skade av, men det finnes jo en ekstrem mengde med andre synts, og mange nye kommer
Anonym bruker
"Tropisk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hørtes ut som samme juicen som nesten tok knekken på meg. Begynte i det små fordi den var så jævla dyr men så fikk jeg veldig god tilgang på den og dampa på den døgnet rundt. Til slutt ble det umulig å få i seg næring eller å sove og verden ble helt fucka. Jeg la meg inn på avrusning en uke og har aldri sett meg tilbake. Jeg var så avhengig at jeg ikke klarte å holde meg unna selvom jeg ble skikkelig dårlig. Da var det tre dager med intens svetting og angst osv før det gradvis ble bedre. Vil fraråde alle å putte o seg den møkka der! Jeg var nær å ta mitt eget liv
Syntetisk THC er dritfarlig, ikke fordi at det er syntetisk, men rett og slett fordi det meste av de produktene som inneholder de blir laget på kjøkkenet hjemme hos en eller annen skrotnisse som overhodet ikke burde være i nærheten av et kjemikalie engang.
Man vet ALDRI hva man får, og er du uheldig så får du en pakke som er potent nok til at alt bare rakner for deg.

Det er ikke vanskelig å overdosere på synt. Dette er konsentrerte saker.
Anonym bruker
"Sjokkert Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tak i vape juice selv for en stund tilbake,fy faen så jævlig ekkel rus.Sikker på jeg skulle rabble mentalt,gikk heldigvis greit men aldri mer vaping på denna karen.100% syntetisk dritt.