Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1321
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei. Skal ta urinprøve onsdag og skulle absolutt helst ikke fått utslag på thc.... er det noe jeg kan tilsette urinsampelet som vil destruere den/gjøre den negativ? Har mulighet til å tilsette den noe, men jeg må finne ut hva. Hu dama står med øya i veggen når jeg pisser. Takk for svar!!
Svaret på dette hadde du funnet lett med ett søk, til onsdag rekker du det garantert ikke for må bestilles fra utlandet og det som finnes her til lands og tilsette vil ikke gi negativ utslag men at testen er ugyldig og da må du ta ny prøve. Få tak i rent piss fra en kompis eller vennine
Sist endret av AbSoul; 10. mai 2021 kl. 13:53.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hei. Skal ta urinprøve onsdag og skulle absolutt helst ikke fått utslag på thc.... er det noe jeg kan tilsette urinsampelet som vil destruere den/gjøre den negativ? Har mulighet til å tilsette den noe, men jeg må finne ut hva. Hu dama står med øya i veggen når jeg pisser. Takk for svar!!
Vis hele sitatet...
Håndsåpe / Zalo vil ødelegge hele analysen av urinet ditt hvis det befinner seg i prøverøret. Klarer du å ha zalo på pekefingeren din i det du skal avlegge en prøve så kan du prøve å berøre urinstrålen din med den slik at det kommer ørsmå mengder med såpe i glasset.

Du vil såklart bli bedt om å avlegge en ny prøve så fort de innser at testen du har gitt ikke kan analyseres, og de vil fort skjønne strategien din. Men det kan muligens kjøpe deg litt tid. Og de vil ikke ha noen konkrete beviser på at du har røykt weed.
Sist endret av Juicekongen; 10. mai 2021 kl. 14:03.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okay. Takk for svar. Tenker å ta en pipette, teipe den fast, dra opp litt zalo og klorin også dytte dette ned i urinsampelet. Da får jeg hvertfall mer tid på meg
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Evt tilsette vann?
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Evt tilsette vann?
Vis hele sitatet...
De klarer og se lett om urinprøven er blitt tilsatt med vann og de vil fortsatt mest sannsynlig se om det er spor av thc.

Men svaret mitt til TS er og late som du er forkjølet og si at du ikke vil risikere og smitte andre før du har blitt testet for covid 19. Det er vell en gyldig grunn til og ikke møte opp
Si at du er syk med luftveis symptomer så blir den prøven garantert utsatt. Si du har masse slim og er tett i nesa og at du har mista smak og luktesans så vil de ikke ha deg der.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Si du har vært kontakt med russen og at du har fått symptomer på corona