Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 9818
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jepp. Kommet hjem nå. Treffet ble avsluttet ~22:50

De som hadde det utrolig koselig var Jonta, Cheroxx, helk, miles, Dodecha og Graapho.

Ikke bare mitt første nFF-treff, men første gang jeg treffer noen jeg kun kjenner fra nett på denne måten. Oppfordrer folk til å gjøre dette.
Ble det tatt bilde?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Nope, ble vel ikke det.

Til dere som spør om bilder fra treff (til hva nå enn dere planlegger å bruke dem til); kom dere på treff selv!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Trur helk tok ett bilde.

Treffet var (ganske) vellykket, og et koslig arrangement, eneste minus var alle folka som sa de skulle komme men ikke dukka opp...

Jeg stiller mer enn gjerne på flere treff, jeg, Dodecha og Jonta snakka litt løst om noe grilling utpå våren for de som evt er interesserte.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Nope, ble vel ikke det.

Til dere som spør om bilder fra treff (til hva nå enn dere planlegger å bruke dem til); kom dere på treff selv!
Vis hele sitatet...
Hvis det er interesse så må man få noe i gang i Tromsø i nær fremtid.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hvis det er interesse så må man få noe i gang i Tromsø i nær fremtid.
Vis hele sitatet...
Om denne nære fremtiden blir dratt ut til en del måneder kan det faktisk være mulighet for at jeg også kan bli med. Men _ikke_ la dette være en unnskyldning for å forskyve treffet. Vi har ikke kvoter på treff, og det vil alltids være noen som ikke kommer.
Hyggelig indeed. Synd at jeg måtte stikke såpass tidlig.
Hyggeratioen steg vel utover kvelden antar jeg.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Ja, og på ett vis var det en "fordel" at vi ikke ble så mange og, ble kanskje hakket mer koslig da.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av miles Vis innlegg
Hyggelig indeed. Synd at jeg måtte stikke såpass tidlig.
Hyggeratioen steg vel utover kvelden antar jeg.
Vis hele sitatet...
Tja, awkwardfaktoren gikk ned etterhvert. Dodecha øste ut med sin kunnskap om film og diverse annet.

Cheroxx: Mulig. Gleder meg til å bli kjent med flere nFF-ere på treff på TG.
Sitat av helk Vis innlegg
Ikke noe å være redd for, folkens. Relativt normale mennesker dette.
Vis hele sitatet...
Tror deg ikke
Skulle gjerne vært der, men var på skolen og hadde ingen mulighet til å reise til Trondheim

Kan vi ikke arrangere et treff en gang mer sentralt i Norge? f.eks Vestlandet (Fordi jeg bor her)?

Jeg foretrekker helst kortere reiser til slikt da, derfor kunne vi f.eks tatt en pizza i Bergen eller evt. i Førde?


Kommer kanskje på et annet nFF-treff, muligens i '10?
Men gi beskjed i god tid da, sånn som nå, så skal jeg se om jeg får tid til neste gang.

Mvh.
Deadlock Radium
Sist endret av Deadlock Radium; 4. april 2009 kl. 20:46.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Det er bare å arrangere nFF treff sjøl, eneste kriterie må være at alle er velkomne!

Og en fordel om disse treffene blir arrangert i egne tråder, for ordens skyld.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Kommer kanskje på et annet nFF-treff, muligens i '10?
Men gi beskjed i god tid da, sånn som nå, så skal jeg se om jeg får tid til neste gang.
Vis hele sitatet...
Du står ganske fritt til å arrangere et treff selv, i førde eller hvor som helst. Det er bare å ta initiativ og snekre en tråd for å lufte stemningen
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Herregud. Er det med folk da? Cheroxx og jeg hadde aldri vært på nFF-treff en gang.

1: Finn en dag som passer for deg, og antageligvis for andre også
2: Bestem deg for tid
3: Bestem deg for sted
4: Gi beskjed litt i forveien ved å lage tråd her. Gjerne reklamer i signatur og på IRC
5: Gå på treffet

Tadaaaa!

Ender opp med at Cheroxx og jeg arrangerer treff rundt om i landet uten at vi dukker opp selv. LAG TREFF SJØL!
Sitat av Jonta Vis innlegg
@nonym: Du bør kanskje begynne å legge penger til side nå med én gang.
Vis hele sitatet...
Tør nevne at jeg ikke spanderer en pizza per person, det blir pizza på deling
Regner med å være student, så jeg kan jo ikke øse ut med penger.
▼ ... flere år senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Til dere som følger spent med på denne tråden: 2009-treffet blir fredag 5. april.

Your move @nonym! ;)