Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1817
Anonym bruker
"Enig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og er dette et rusmiddel tilsvarende koffein? Ville det vært like dumt å kalle khat for "narkotika" som det ville vært å kalle koffein for narkotika?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tygget khat, og jeg kan skrive under på at det er ganske mye sterkere enn koffein. Ved høye doser og tygging i mange timer kan rusen minne om kokainrus.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg var i Sør-afrika sa de at den vanligste formen for Khat man fikk tak i der var i pulverform, og det og tygge på blader var det nesten ingen som gjorde på samme mye som det er få som tygger cokablader kontra å snorte det i pulverform.

Noen som har snorta Khat ekstrakt?
jeg har gjort det med noen somalere, spørs litt hva slags rus du er vant til tror jeg. Jeg ble ikke veldig stimulert, måtte tygge hele tiden for å opprettholde "formen" . Men funker gjør det
Blir vel mye av det samme som med "Betel nuts".
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Blir vel mye av det samme som med "Betel nuts".
Vis hele sitatet...
nå er vel kathinon og arekolin to vidt forskjellige ting.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
nå er vel kathinon og arekolin to vidt forskjellige ting.
Vis hele sitatet...
Nå tenkte jeg ikke på selve virkestoffet da...
Koffein og Cathinone er også to vidt forskjellige ting liksom, men godt å se at du må påpeke det sånn bare fordi.