Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1217
I den siste måneden har jeg kjøpt og testet 3 ulike typer hasj, alle tre testet positivt for syntetiske stoffer. Nr 1 var hard som en stein nr 2 var mjuk og fin og nr 3 var lik keef, alle luktet veldig lite og boblet ikke noe under en flamme. Var en forferdelig smak på alle og 2 av de løste seg opp i varmt vann nesten med en gang, etter å ha filteret ut vannet luktet plantematerie ingenting. Jeg kjøpte et test kit fra ez test som var rimelig og lett å bruke. Anbefaler alle å kjøpe om man har mistanke om hasjn inneholder syntetiske stoffer da bivirkningene fra disse stoffene er VELDIG farlige. Er det noen andre som har opplevd å ha kjøpt dårlig/syntetisk hasj i det siste? Hvordan så den ut, hvordan smakte den, hvor kjøpte du den og hvordan var rusen? Del så vi kan identifisere hva som er hva og holde oss trygge og høy på rette stoffet
whaat hehe, derfor tester man ting før man kjøper mr! Vet det er tørke så sikkert derfor folk tar seg denne sjuke friheten å bare dynge litt syntetisk whatever oppi ting.. :P Ikke opplevd noe syntetisk uten at jeg har bedt om det, men bra å advare folk!
å identifisere hvilke syntetiske stoffer som er i falske cannabisprodukter er nok lettere sagt enn gjort, og du vil trenge tilgang på gc-ms test.

vil også fraråde å poste eksakte navn på de syntetiske stoffene da det gjør det mye enklere for nye folk å lage dette..

har god erfaring med syntetiske cannabinoider selv, men en del år siden jeg drev med dette nå så garantert kommet nye siden da,
men generelt sett er rusen veldig intens i forhold til naturlig cannabis. smeller hardt og fort, varer kort, og kan ofte kjenne smaken av "kjemikalier" om det ikke er godt kamuflert el lav potens på de(t) syntetiske brukt i produktet.