Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 10786
Det er 4 personer jeg vil ha UT AV LANDET NÅ!!
De tre flykaprerne og ARI BEHN skal ut!!
Stygge kriminelle jævla forpulte muslimske svarte helvetes dritt homo folk!!!!!!!!
Og vær så snill...Kan noen DREPE den helvetes muslimen som styrer UDI (Trygve g. Nordby).
Vi kan jo reipe han fast i en Atomrakett og sende den til Pakistan.(Der hvor han også hører hjemme!!!)
Hva er det egentlig som er galt med dere ? Flere her er så teite at jeg har problemer med å ta det de sier seriøst. Anamorphis har noen virkelig gode argumenter her, hør på han. Hvor har dere det fra at innvandrere=pakistaner med bmw og kebab. De fleste innvandrere i norge kommer fra Europa, de aller fleste fra våre naboland Sverige og Dannmark. Og det med kriminaliteten, grunnen til at kriminaliteten i minoritetsmiljøene i hovedstaten er så stor er slik som jeg ser det at man sender en hel hau med personer som snakker samme språk på samme sted. Flere på samme sted betyr flere tvilsomme på samme sted. Det er vanskeligere for disse å møte på mennesker med Norsk bakgrunn enn folk fra sitt eget land. Så hvorfor i all verden skal de da oppsøke oss merkelige mennesker som tror de alle sammen driver å klår på jenter som venter på bussen ? Og om ikke det var nok får de undertrykte kvinnene i de muslimske familiene nå kontantstøtte for å holde barna sine unna norske barn. Ja, noe må så abselutt gjøres, men å stå å skrike neger , neger, ha deg ut av landet mitt er da ingen løsning. Integrering er nøkkelen til innvandring. Skal noen komme hit skal de lære seg hvordan ting er her og hvordan vi gjør ting. Vi har en hel del lover og ordninger som gjør det vanskelig for innvanderne. Og de kan ikke ta over landet om de så prøver i 400 år til, ikke vil de det heller. Innvandrere er fine folk, svensker og dansker som jobber i radio og på kjøpesenter er flott det. Stoppe all innvandring ? herregud da. Skjerp dere folkens, det er jævlig å høre hvor teite dere er.
Sist endret av foolish; 21. juni 2002 kl. 19:31.
endel teite og smarte innlegg i denne diskusjonen.. selv kan jeg ikke se noen poeng i og endre innvandrer politikken.. kaste ut alle som stjeler en bil eller et brød bare fordi de ikke er norske statsborgere? tullprat.. Som Foolish sier er de fleste innvandrere fra Europa, og det er bare en minioritet av Norges innvandrere som er kriminelle. Man hører stadig vekk om vold og kriminalitet mellom innvandrere i Oslo/Norge, men jeg ser det slik at mye av dette kan skyldes den form for media vi har i Norge. Feks: vis en pakistaner slår ned en annan står det "Torgeir (23) slått ned av pakistaner".. Er det en nordmann eller hvit man blir det som regel ikke nevn, eller så står det "Torgeir (23) slått ned".. Uansett har jeg ingen nag mot innvandrere da de fleste er meget hyggelige mennesker og har bra utdanning.. dessuten gir de Norge ekstra arbeidskraft, noe som alltid behøvs. Nå kommer sikkert noen til og påpeke at det er mye arbeidsløshet blant Nordmenn, men de får skylde seg selv.. Erfarenheter, Utdanning framfor nasjonalitet og kultur..
DanBanan,hvorfor skrive innlegg om noe du ikke har peiling på.
Fremmedkulturelle innvandrere begår mye mer kriminalitet enn nordmenn,vi _importerer_ med endre ord kriminalitet.

Det kommer garantert til å bli rasekrig om noen år om ikke innvandringspolitikken legges helt om,det er ikke lenge før andelen muslimer er blitt så høy at politikerne ikke tør gripe inn lenger.
Steng grensene NÅ!
Opprinnelig postet av wong
DanBanan,hvorfor skrive innlegg om noe du ikke har peiling på.
Fremmedkulturelle innvandrere begår mye mer kriminalitet enn nordmenn,vi _importerer_ med endre ord kriminalitet.

Det kommer garantert til å bli rasekrig om noen år om ikke innvandringspolitikken legges helt om,det er ikke lenge før andelen muslimer er blitt så høy at politikerne ikke tør gripe inn lenger.

Steng grensene NÅ!
Vis hele sitatet...
Hah, for du har tydligvis mer peiling på dette du?
Jeg tror jeg har sagt det en del ganger på dette forumet tidligere, så jeg orker ikke ta hele regla igjen, men "it takes two to tango", skal integreringspolitikken til Norge lykkes kreves det velvilje fra begge parter, altså, både fra innvandrerenes og *vår* side. Det er i såfall slik Norges innvandringspolitikk bør forandres, mer fokusering på nordmenns oppgave i forhold til integrering.
AnaMorph0s|s:

Integreringen du snakker om fungerer ikke.Kommer ALDRI til å fungere.La oss hjelpe dem der de er isteden.
Opprinnelig postet av wong
AnaMorph0s|s:

Integreringen du snakker om fungerer ikke.Kommer ALDRI til å fungere.La oss hjelpe dem der de er isteden.
Vis hele sitatet...
Det klart den kommer til å fungere før eller senere. Og hvordan har du tenkt til å hjelpe folk på flukt fra krig i sitt eget land? Av alle banale ting her i verden, så er krig faktisk lovlig. Overbefolkning er et annet problem. Vi har mer enn nok plass til folk, så bring 'em on.
AnaMorph0s|s:

herregud.hvilket land er du fra da?Burkina Faso?hjelp dine landsmenn isteden å dra hit og fortell oss hvordan vi skal styre landet vårt..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
En ting må gjøres med innvandrings politikken vår, og det er å fjerne den idiotiske loven om at om vi ikke klarer å finne ut noe personalia om dem som kommer til landet vårt for å søke politisk asyl innen 6 månder så får de bli intilvidere.
Denne loven gjør at noe av de få ressursene vi har blir brukt til å finne ut opplysninger om folk o.l.
Er det ikke enkelt og greit da? Om dem ikke sier hvem dem er og grunnen dems til å søke asyl i norge SÅ KAN DEM DA FOR FAAN HA SEG HJEM IGJEN! Jeg snakker ikke om alle og enhver som søker asyl nå, bare de som er slu nok til å utnytte det norske lovverk til det ytterste. Og om vi avskaffer denne loven så har vi mere tid og arbeidskraft å bruke på andre punkter.

Så det så!
Må si det irriterer meg litt. På mandag reiser en god kammerat fra tyskland tilbake fordi han har ikke oppholdstillatelse lenger. Alle hans søknader har blitt avslått om å forlenge den. Han bodde her for et par år siden, men foreldra flytta tilbake til tyskland, men han likte seg godt her og flytta tilbake og nå får han ikke være her lenger. Men poenget er at det irriterer meg at noen som har kapra et fly og har kosta på landet flere hundretusener fordi de har sonet 8 år i fengsel i landet. De får bli i landet pga de kanskje kan få dødsdom i hjemlandet, det burde dem tenkt på før mener jeg. Snart blir det vel sånn at alle fly som blir kapra av noen fra østen flyr til norge fordi her får dem oppholdstillatelse. Men blir forbanna når en som virkelig vil bo her og har ikke gjort landet en dritt må flytte, mens noen som har kapra fly og sona 8 år får bli i landet.
Better than thou.
Opprinnelig postet av statoil47
Det er 4 personer jeg vil ha UT AV LANDET NÅ!!
De tre flykaprerne og ARI BEHN skal ut!!
Stygge kriminelle jævla forpulte muslimske svarte helvetes dritt homo folk!!!!!!!!
Og vær så snill...Kan noen DREPE den helvetes muslimen som styrer UDI (Trygve g. Nordby).
Vi kan jo reipe han fast i en Atomrakett og sende den til Pakistan.(Der hvor han også hører hjemme!!!)
Vis hele sitatet...
Hører hjemme? Ari Behn er NORSK! Ari Behn er kun et kunstner navn din forbanna idiot. Moren hans er norsk og faren hans er norsk.

Jeg stiller meg heller nøytral til saken ang. flykaprerne, fordi å ha dem som eksempel på at å gå så drastisk til verks slik som de gjorde kan skaffe en (midlertidlig) asyl/oppholdstilatelse er litt dumt. Jeg sier though ikke at jeg vil ha dem kastet ut av landet. De som burde bli kastet ut av landet er sånne rasister som degselv. Dere burde lage deres egen stat hvor dere kan ha deres egne regler.

Opprinnelig postet av wong
AnaMorph0s|s:

herregud.hvilket land er du fra da?Burkina Faso?hjelp dine landsmenn isteden å dra hit og fortell oss hvordan vi skal styre landet vårt..
Vis hele sitatet...
Ana er norsk din forbanna tulling.

Man må ikke se på statsene over kriminalitet og nasjonalitet, man må se på statsene over kriminalitet og økonomi!

Føler egentlig at jeg har sagt det jeg føler tidligere i tråden. Anbefaler alle å lese gjennom hele tråden.
Carlo wrote:
>Hører hjemme? Ari Behn er NORSK! Ari Behn er kun et kunstner >navn din forbanna idiot. Moren hans er norsk og faren hans er >norsk.

Vel,Ari Behn er av tater-slekt.Det er et kjent faktum.

Carlo,ellers blir det litt håpløst å diskutere innvandring med folk som deg som aldri har sett innvandrere og problemene endel av dem lager annet enn på NRK Dagsrevyen.Det blir for idiotisk.Flytt heller ut av landet selv,du er bare med på å skape en rasekrig som vil komme når muslimene er mange nok.Du er en landsforræder med de holdningene dine.
Better than thou.
Hoho! Jeg ler. Hardt.
Opprinnelig postet av wong
Carlo wrote:
>Hører hjemme? Ari Behn er NORSK! Ari Behn er kun et kunstner >navn din forbanna idiot. Moren hans er norsk og faren hans er >norsk.

Vel,Ari Behn er av tater-slekt.Det er et kjent faktum.
Vis hele sitatet...
Tater slekt? Greit det, jeg tviler ikke, men har er det et eget land som heter Tater? Er det noe landområde hvor Taterne kan slå seg ned på å kalle Taterland?


Carlo,ellers blir det litt håpløst å diskutere innvandring med folk som deg som aldri har sett innvandrere og problemene endel av dem lager annet enn på NRK Dagsrevyen.Det blir for idiotisk.Flytt heller ut av landet selv,du er bare med på å skape en rasekrig som vil komme når muslimene er mange nok.Du er en landsforræder med de holdningene dine.
Vis hele sitatet...
Aldri har sett innvandrere og problemene en del av dem lager? Jeg er selv innvandrer, halvt innvandrer hvertfall. Jeg er halvt amerikans (digger å si det. ;P) og har nok vært en god del mer ute i verdnen enn du tror.
Hvorfor skal jeg være nødt til å flytte ut av landet? Jeg er ikke den som er misfornøyd med situasjonen, det er deg, dermed er det du som bør flytte ut av landet. Når Ali som jobber beinhardt på kebabsjappa si for å få rådt til en annen bil enn en Lada 1972 modell for så å blitt sett på som kriminell av slike som deg fordi han kjører BMW 2serie syntes jeg din type mennesker skal flytte ut.

Landsforræder? Vel, hvis jeg er landsforræder pga. av mine meninger i dine øyne, so be it. Jeg er stolt over å ikke hate pakistanere.

Forresten, hvor mange her har noen gang blitt ranet? Jeg har aldri blitt ranet eller blitt trua av noen mørkhudete noen gang. Eneste gangen jeg kan huske å hå kommet i bråkk var når jeg og en kammerat var i Kongsberg og sto på brett. Tok skogsløypa, og der var det to idioter som tydelig hadde lyst å være kjipe, for vi ble trua med å bli banka for ingenting, og ble dytta mot noen steiner i fart når vi skulle stikke. Dette var nordmenn. "Vi måte ikke 'bøse' med kjeften sånn, for vi visste jo hva vi hadde gjort." Ingenting.
Sist endret av Carlo; 22. juni 2002 kl. 00:36.
wong, du driter deg ut. Tror du virkelig det kommer til å bli en rasekrig ? Muslimene tar over Norge ? Hvor i all verden tar du dette fra ? Og hva så om Ari Behn er av taterslekt, taterne er norske de din idiot. Har vært her lengre de enn flere "nordmenn" Muslime tar over Norge, sjekk noen tall du lille venn. For det første er muslimer fredelige folk, for det andre så er de ikke mange nok til å ta over Hokksund en gang, langt mindre et helt fylke eller noe land. Du har å skjerpe deg, du driter deg ut.
Carlo wrote:

>Når Ali som jobber beinhardt på kebabsjappa si for å få
>rådt til en annen bil enn en Lada 1972 modell for så å blitt sett >på som kriminell av slike som deg fordi han kjører BMW 2serie

tja,du snakker om de som kom ved arbeidsinnvandringsbølgen på 70-tallet og blander ting sammen.de som kommer nå lyver til myndighetene for å bosette seg i landet og lever på trygd,slår kona (fordi det står i Koranen),raner nordmenn osvosv.

Vi bør heller sende litt hjelp slik at de kan bygge opp sine egne land,slik vi gjorde i Norge etter krigen.Er det for mye forlangt?
Som sagt så ender det med ren rasekrig om noen år.Tenk litt over det.Det er snart blitt så mange islamister i Norge at politikerne ikke tør gjøre noe lenger.
Better than thou.
Hvor får du det fra at det bare er andregenerasjons flyktninger som er selvstendig næringsdrivende, som det så fint heter? Er så absolutt ikke riktig. Og du driter deg ut når du sier at alle de som kommer nå lyver for å komme inn til norge, slår kona si, lever på trygd og raner nordmenn. Du dritter deg ut så jævlig.

Så mange islamister at politikerene ikke tørr gjøre noe? Please, du har ikke peiling på hva du prater om. Ikke la storebroren din på 20 innbile deg dette bare fordi Muhammed hadde bedre karaktereren enn broren din på byggfaglinja og fikk jobben som broren din ville ha.
Deler av Oslo har 25-30% fremmedkulturelle innbyggere.Det er du som "driter deg ut" som du selv sa.For du har ikke filla peiling på fakta i det hele tatt.Problemet er at mange som debatterer dette aldri har vært i større byer og sett problemet på nært hold.
Opprinnelig postet av wong
Vi bør heller sende litt hjelp slik at de kan bygge opp sine egne land,slik vi gjorde i Norge etter krigen.Er det for mye forlangt?
Som sagt så ender det med ren rasekrig om noen år.Tenk litt over det.Det er snart blitt så mange islamister i Norge at politikerne ikke tør gjøre noe lenger.
Vis hele sitatet...
Altså, i et land hvor det pågår krig og politisk undertrykkelse, hvordan i helvete skal man kunne drive bistandsarbeide? Det nytter ikke å sende penger eller mat til et land for så å få korrupte statsledere til å distribuere dette.

Om det ender med rasekrig blir det i såfall folk med din type holdninger som kommer til å stå for krigføringen.

Opprinnelig postet av wong
Deler av Oslo har 25-30% fremmedkulturelle innbyggere.Det er du som "driter deg ut" som du selv sa.For du har ikke filla peiling på fakta i det hele tatt.Problemet er at mange som debatterer dette aldri har vært i større byer og sett problemet på nært hold.
Vis hele sitatet...
Og du har det? Gi meg noen konkrete eksempler, og så kan du gjerne peke på de kulturelle forskjellene som burde tilsi at innvandrere er kriminelle av natur, eller hvorfor deres kultur krasjer slik med vår. Du som tydligvis har så peiling, kom igjen nå, hvor krasjer kulturene våre?
Sist endret av AnaMorph0s|s; 22. juni 2002 kl. 01:11.
Better than thou.
Opprinnelig postet av wong
Deler av Oslo har 25-30% fremmedkulturelle innbyggere.Det er du som "driter deg ut" som du selv sa.For du har ikke filla peiling på fakta i det hele tatt.Problemet er at mange som debatterer dette aldri har vært i større byer og sett problemet på nært hold.
Vis hele sitatet...
Senest igår var jeg i Oslo. Jeg har vært i London, New York, Los Angeles, Miami, Chicago, Atlanta, osv. osv. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på å svare på disse idiotiske postene dine engang egentlig. Du er en tapt sjel.
AnaMorph0s|s:

du tar så feil som du kan ta.Islam oppfordrer til drap,voldtekt og plyndring av vantro,(dvs ikke-muslimer),konedrap,æresdrap osv.

Problemet er at de fleste som får opphold IKKE kommer fra krig og politisk undertrykkelse.De få som gjør det skal få opphold,det mener også jeg.Men det gjelder bare noen hundre i året.95% får opphold på noe som kalles "humanitært grunnlag" som bare har med snillisme å gjøre.De er IKKE forfulgt,men russere,bulgarere osv som vil ha høyere "levestanderd".

gidder ikke delta mer i denne useriøse debatten.
Opprinnelig postet av wong
AnaMorph0s|s:

du tar så feil som du kan ta.Islam oppfordrer til drap,voldtekt og plyndring av vantro,(dvs ikke-muslimer),konedrap,æresdrap osv.
Vis hele sitatet...
"Nei", sier jeg, prove me wrong.
Les Koranen.(om du vet hva det er da),eller for en kortversjon:
http://www.radiobergen.org/islam/lovstridig.htm

Og Carlo: Spørs hvilke deler av byene du er i da.dummen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
wong:
du snakker om rasekrig i annenvær post, NÅR ble vi forskjellige raser?
Det jeg har lært av 9 års grunnskole er at alle sammen blir klassifisert som homo sapiens...
Islam oppfordrer ikke til drap din idiot. Sett deg inn i islam før du uttaler deg. I koranen står det ikke noe om at man skal slå kona. Det står derimot at mannen skal ha siste ord, men at han aldri skal gjøre noe uten å rådføre seg med kvinnen først. Islam er litt utdatert ja, men det er alle religioner. Kristendommen har samme reglene de. Det står der at kvinnen er underettet mannen og at å holde slaver er flott. Islam er ikke ond. Og wong, hvor der det du tar dette fra ? Hvor er det det er så jævlig at du oppfordrer til krig ? Har du sett den bibel sitat saken ? Alle religioner er utdaterte og islam er ikke værre enn noen andre, jeg mener den er bedre på mange felt. Å hogge hånden av tyver stopper tyveriet det, selv om det er søkt. Å piske horer er jo ganske vanlig i dag og da, men nå liker vi det. De som legger ut sånt prøver bevist å få deg til å hate islam, og det ser ut som de har lykkes. Du må se litt lengre enn dette her.
Sist endret av foolish; 22. juni 2002 kl. 11:53.
Opprinnelig postet av wong
Les Koranen.(om du vet hva det er da),eller for en kortversjon:
http://www.radiobergen.org/islam/lovstridig.htm

Og Carlo: Spørs hvilke deler av byene du er i da.dummen.
Vis hele sitatet...
Ja, for dette står ikke i Bibelen:

'Før skal himmel og jord forgå, før en eneste tøddel i loven skal falle bort.'
Jesus (Luk. 16:17)

Dere som er hustruer: Vær deres menn underordnet (...)! For mannen er kvinnens overhode, på samme måte som Kristus er kirkens overhode. Derfor skal hustruen i alt være sin mann underordnet (...)
Ef. 5:22-24

Men den mann som er uomskåret, som ikke har fått forhuden skåret bort, han skal utryddes av sitt folk; for han har brutt min pakt.
1. Mos. 17:14

Hver den som gjør noe arbeid på sabbatsdagen, skal dø.
2. Mos. 31:14

Når en mann slår sin trell - eller trellkvinne - med staven sin så han dør for hans hånd, da skal mannen straffes. Men lever trellen en dag eller to, skal han ikke straffes; trellen er jo hans eiendom.
2. Mos. 21:20

Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø: det hviler blodskyld på dem.
3. Mos. 20:13

'Derfor ga jeg dem forskrifter som ikke var gode, og lover som de ikke kunne leve med.'
Gud (Esek. 20:25)

Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk.
3. Mos. 20:18

Når to menn kommer i slagsmål, og konen til en av dem kommer løpende for å hjelpe sin mann, og hun rekker hånden ut og griper den som slår ham, i kjønnsdelene, da skal du uten skånsel hogge hånden av henne.
5. Mos. 25:11

Den som forbanner sin far eller mor, skal dø.
2. Mos. 21:17
3. Mos. 20:9

Pikens far skal si til de eldste: 'Jeg lot denne mannen få min datter til kone, men nå har han fått uvilje mot henne. Han kommer med beskyldninger mot henne og sier at han ikke fant noe tegn på at hun var jomfru. Men her er min datters jomfrutegn!' Dermed skal de bre kledet ut for de eldste i byen. Da skal de eldste ta mannen og straffe ham. (...) Men hvis beskyldningen er sann, hvis det ikke finnes tegn på at piken var jomfru, da skal de føre henne ut foran døren til farens hus, og mennene i byen skal steine henne i hjel.
5. Mos. 22: 13-21

Og dersom en prests datter vanhelliger sig ved å drive hor, så vanhelliger hun sin far; hun skal brennes med ild.
3. Mos. 21:9

(...) de levde ikke etter mine lover, men ringeaktet mine forskrifter og vanhelliget mine hviledager; og øynene deres hang ved fedrenes avguder. Derfor gav jeg dem forskrifter som ikke var gode, og lover som de ikke kunne leve med. Jeg lot dem bli urene ved offergavene sine, når de lot alle de førstefødte gå gjennom ilden. Det gjorde jeg for å slå dem med skrekk så de kunne sanne at jeg er Herren.
Esek. 20:24-26

Hvis dere enda ikke hører på meg, men setter dere opp mot meg, da vil jeg bli vred og sette meg opp mot dere og tukte dere sju ganger så hardt for deres synder. Da blir dere nødt til å spise kjøttet av deres sønner og døtre.
Gud (3. Mos 26:27-29)

En trollkvinne skal du ikke la leve.
2. Mos. 22:18

Når en mann har en ustyrlig og trassig sønn, som ikke vil høre på sin far og mor, og ikke adlyder dem selv om de tukter ham, da skal foreldrene ta og føre ham til byporten, til de eldste i byen og si til dem: 'Denne sønnen vår er ustyrlig og trassig og vil ikke høre på det vi sier. Ødsel og drikkefeldig er han også.' Da skal alle mennene i byen steine ham i hjel. Slik skal du rydde ut det onde hos deg. Hele Israel skal høre om det og gripes av frykt.
5. Mos 21:18

Samaria skal bøte, fordi folket i byen var trassig mot sin Gud. De skal falle for sverd, deres småbarn skal bli knust, og deres svangre kvinner skal skjæres opp.
Gud (Hosea 14:1)

Jeg vil komme over dem som en binne som er blitt fratatt sine unger, og rive i stykker deres bryst. Jeg vil ete dem opp som en løve, markens villdyr skal slite dem sund. Medlidenhet vet jeg ikke av.
Gud (Hosea 13:8,14)

Derfor sier Herren Gud: Se, nå kommer jeg imot deg. Jeg vil holde dom hos deg mens de andre folkene ser på. Fordi du har gjort så mye stygt, vil jeg gjøre mot deg noe som jeg ikke før har gjort og aldri mer kommer til å gjøre. Derfor skal foreldre hos deg spise sine barn, og barn skal spise sine foreldre. (...)
Esekiel 5:7-10

Jeg vil ikke ha medlidenhet med deg og ikke skåne deg. Du skal ha igjen for din ferd, og din styggedom skal komme over deg selv. Da skal dere få sanne at det er jeg, Herren, som slår.
Esekiel 7:9

Så sier Herren: Se, jeg kommer over deg. Jeg drar mitt sverd fra sliren og utrydder både rettferdige og ugudelige hos deg.
Esekiel 21:4

Dette er den plage som Herren vil la ramme alle folk som går til strid mot Jerusalem: Kjøttet skal råtne på dem mens de ennå står på føttene. Øynene skal råtne i sine huler, og tungen skal råtne i munnen på dem. En slik plage skal også ramme hestene, muldyrene, kamelene, eslene og alle dyr som er i leirene deres.
Sakarja 14:12,15

Se, full av gru kommer Herrens dag med harme og brennende vrede; den skal legge jorden øde og utrydde synderne der.
Jesaja 13:9

For Herren, Allhærs Gud, er harm den dagen hans vrede flammer opp. (...) Den som bli funnet, skal gjennombores, og den som blir grepet, skal falle for sverd. Deres småbarn skal knuses mens de ser på, deres hus skal plyndres og kvinnene voldtas.
Jesaja 13:15-16

Herrens sverd blir fullt av blod, det blir mettet med fett (...) Deres land skal drikke seg utørst av blod, deres jord skal gjødsles med fett. For det er en hevnens dag for Herren.
Jesaja 34:6,8

Jeg sender pest inn i byene og lar blodet flyte i gatene (...) Da skal de sanne at jeg er Herren.
Esekiel 28:23

Så sier Herren, Allhærs Gud, Israels Gud: (...) Jeg lar dem spise kjøttet av sine egne sønner og døtre, og den ene skal spise kjøttet av den andre (...)
Jeremia 19:3,9

For Herrens vrede er over alle hedningefolkene, og hans harme over all deres hær; han slår dem med bann, overgir dem til å slaktes ned. Og de som blir drept, skal slenges bort, og stanken av deres døde kropper skal stige opp, og fjellene skal flyte av deres blod.
Jesaja 34:2-3

Jeg lar min harme gå ut over deg og blåser min vredes ild imot deg. Jeg overgir deg til grusomme mennesker, som er mestere til å ødelegge. Du skal bli til føde for ilden, ditt blod skal flyte midt i landet, og ingen skal minnes deg mer. Det er jeg, Herren, som har talt.
Esekiel 21:31-32

Babels datter, du herjede. Lykksalig er den som gir deg gjengjeld for det du har gjort mot oss. Lykksalig er den som knuser dine spedbarn mot klippen.
Salme 127:8,9

Så sier Herren, hærskarenes Gud, Israels Gud: Drikk og bli drukne og spy og fall og reis dere ikke mere!
Jeremia 25:27

De som spiser svinekjøtt, mus og annen styggedom, skal alle gå til grunne, lyder ordet fra Herren.
Jesaja 66:17

Jeg tråkket på dem i min vrede og trampet dem ned i min harme. Da sprutet deres blod på mine klær, hele min drakt ble tilsølt.
Gud (Jesaja 63:3)

Jeg lar de verste folkeslag komme og ta deres hus i eie.
Esekiel 7:24

Jeg lot dere gå med tom munn i alle deres byer, alle steder lot jeg dere mangle brød. Men dere vendte ikke om til meg, lyder ordet fra Herren.
Amos 4:6

Midt på natten slo Herren i hjel alle førstefødte i Egypt, fra den eldste sønn av farao som satt på sin trone, til den eldste sønn av fangen i fengslet, og alle de førstefødte dyr i buskapen (...) Det lød et fælt skrik i Egypt; for det fantes ikke et hus hvor det ikke var noen død.
2. Mos. 12:29-30

Fra Jeriko drog profeten opp til Betel. Mens han var på veien, kom noen smågutter ut av byen. De gjorde narr av ham og ropte: 'Kom deg vekk, din fleinskalle! Kom deg vekk, din fleinskalle!' Da snudde han seg, så på dem og forbannet dem i Herrens navn. Brått kom det to bjørner ut av skogen, og de rev i hjel førtito av barna.
2. Kong. 2:23

Gud, slå deres tenner inn i deres munn, knus de unge løvers kinntenner, Herre!
Salme 58:7

Over de onde lar han det regne glødende kull og svovel; glohet vind er den lodd de får. Rettferdig er Herren, han elsker rettferd.
Salme 11:6-7

Ja, Gud knuser hodet på sine fiender og skallen på dem som lever i synd.
Salme 68:22

Han holder dom blant hedningene, fyller opp med lik, knuser hoder over den vide jord.
Salme 110:6

Herren er konge for evig og alltid. Fremmede folk skal ryddes ut av hans land.
Salme 10:16

Men disse mine fiender som ikke ville at jeg skulle være konge over dem, før dem hit og hogg dem ned for mine øyne!
Jesus (Luk. 29:27)

Vær ikke redde for dem som dreper legemet, men ikke kan drepe sjelen. Frykt heller ham som kan ødelegge både sjel og legeme i helvete.
Jesus (Matt. 10:28)

Døm ikke, for at dere ikke selv skal bli dømt.
Jesus (Matt. 7:1)..

Den som kaller sin neste en 'tåpe' skal svare for det i brennende helvete.
Jesus (Matt. 5:22)...

Dere tåper og blinde!
Jesus (Matt. 23:17)

Om ditt høyre øye lokker deg til synd, så riv det ut og kast det fra deg! Det er bedre for deg å miste ett av dine lemmer, enn at hele ditt legeme kastes i helvete.
Jesus (Matt. 5:29)

For Gud har sagt: (...) Den som bruker onde ord mot far eller mor, skal dø.
Jesus (Matt. 15:4)

Tro ikke at jeg er kommet for å bringe fred på jorden. Jeg er ikke kommet for å bringe fred, men sverd.
Jesus (Matt. 10:34)

La deres lys skinne slik for menneskene at de kan se de gode gjerningene dere gjør, og prise deres Far i himmelen.
Jesus (Matt. 5:16)..

Pass dere for å gjøre gode gjerninger for øynene på folk, for å bli sett av dem. Da får dere ingen lønn hos deres Far i himmelen.
Jesus (Matt. 6:1)

Og den fjerde engel tømte sin skål ut på solen; og den fikk makt til å brenne menneskene med ild; og menneskene brente i svær hete, og de spottet Guds navn, han som har makt over disse plager, og de omvendte seg ikke til å gi ham ære.
Åp. 16:8-9

Og den femte engel tømte sin skål ut over dyrets trone; og dets rike ble formørket, og de tygget sine tunger av pine.
Åp. 16:10

-------

Offisielt sett er vi kristne og burde derfor også "adlyde" slik dumskap. Jeg prøver på ingen måte å forsvare islam, men religiøse folk har en tendes til å tolke litt slik de vil. Poenget mitt er egentlig: Om en kar fra "vesten" dreper en kar fra "østen" fordi han jobber på en søndag, for å ta et absurd eksempel, så kan en kar fra "østen" legge skylden på Bibelen, akkurat slik du legger skylda på Koranen.
Genialt:

Den som kaller sin neste en 'tåpe' skal svare for det i brennende helvete.
Jesus (Matt. 5:22)

Dere tåper og blinde!
Jesus (Matt. 23:17)
Hadde det ikke vært for at noen andre sikkert kommer til å drepe de flykaprerne, skulle jeg ha gjort det selv.

Jeg er lei sånne utlendinger som kommer inn og gjør jævelskap.

Sykehusjournal: Har bodd i Norge i 35 år, snakker IKKE norsk. Trenger tolk.

Tenk dere hva folkene i det flyet tenkte når det ble kapret? De må ha hatt det helt forferdelig.

INGENTING kan gjøre opp for hva disse kaprerne gjorde.

Til slutt:
Norsk kvinne føder 2.4 barn i gjennomsnitt.
Kvinne fra utlandet føder sikkert 4-10 barn.

Hvor mange er igjen av oss nordmenn om et par hundre år hvis vi fortsetter å slippe inn flere og flere?

NUN - Norge uten nordmenn

Det er forresten 9% utlendiger i Norge hvis jeg ikke tar feil.

Flykaprerne har dessuten søkt om å få familien sin til Norge. Latterlig!

Innvandringspolitikken MÅ endres.

For å forsvare meg selv, jeg har ikke noe imot utlendinger som lærer seg språket norsk, norsk historie, norske lover etc
Sist endret av Blitzer; 22. juni 2002 kl. 14:17.
Som sagt; religion er gift for samfunnet
Matt 5:22 :
Men jeg sier dere: Den som blir sint på en annen, skal for domstolen, og den som sier til en annen: Din dumrian, skal stilles for Det høye råd, og den som sier: Din ugudelige narr, skal være skyldig til helvetes ild.

Matt 23:17 :
Dere blinde dårer! Hva er størst: gullet, eller templet som gjør gullet hellig?

Du har rett AnaMorph0s|s ... Det står ikke i bibelen
Better than thou.
Opprinnelig postet av wong
Les Koranen.(om du vet hva det er da),eller for en kortversjon:
http://www.radiobergen.org/islam/lovstridig.htm

Og Carlo: Spørs hvilke deler av byene du er i da.dummen.
Vis hele sitatet...
Nei sier du det du. Jeg har selvsagt bare vært på manhatten, hollywood, etc. etc. Ville ikke blande meg med skabbete fattige utlendinger.
rekylvinyl.no
blitzer = rasist2k
Så man er rasist hvis man mener at man bør forandre innvandringspolitikken? Ett av problemene i Norge er at de som mener den politikken må forandres ikke tørr å si ifra pga "fy faen du er rasist ass"
Innvandringspolitikken må endres ja, men man må ikke gi utlendingen skylda for at politikerne gjør tabber. Det med at utlendingen får flere barn enn nordmenn er jo en selvfølge, de får jo penger for å ha barn, og enda mer penger om de holder barna innelåst. Har man lite penger er dette en fin løsning. Kontantstøtta må bort, den diskriminerer kvinner og hindrer integreringa i Norge. Det må bli tvunget norsk kurs og de må innrette seg etter norske lover. Omskjæring, tvangsekteskap, kvinneundertrykkelse osv. er ikke lov i Norge, skal de bo her har de og innrette seg etter dette. Men, vi må også respektere at de ikke vil farge håret blondt og hive alt fra hjemlandet på sjøen. Spre innvandrerne utover landet, lær de norsk og fjern kontantstøtta så løses mange av problemene.
Opprinnelig postet av metrom
blitzer = rasist2k
Vis hele sitatet...
latterlig utsagn, metrom. slikt prat hindrer flere og flere i å "tørre" å si sin mening om innvandringspolitikken slik Aces-High sa.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
foolish: er det ikke tvungen norsk kurs da? Mamma jobber som importør (flyktningekonsulent), og vi har et par afganske familier i kommunen, mener det er sånn at visst de ikke møter opp til undervisning så får de ikke penger...
Det burde være tvungen på en eller annen måte ihvertfall.
Det er vel rett og rimelig at folk skal kunne språket for å få statsborgerskap...
Religion er opphavet til alt hat!
Opprinnelig postet av wong

Det kommer garantert til å bli rasekrig om noen år om ikke innvandringspolitikken legges helt om,det er ikke lenge før andelen muslimer er blitt så høy at politikerne ikke tør gripe inn lenger.
Steng grensene NÅ!
Vis hele sitatet...
Så, med et annet faktum er det muslimer du er imot, ikke innvandring generelt? Slik det virker er du faktisk imot fremmedkulturelle mennesker, kanksje fordi du ikke har bra nok kjennskap till deres kultur og kanskje også er du litt redd for dem
Opprinnelig postet av wiz
Det burde være tvungen på en eller annen måte ihvertfall.
Det er vel rett og rimelig at folk skal kunne språket for å få statsborgerskap...
Vis hele sitatet...
[offtopic]
Der kom jeg faktisk på det gode gamle programmet på Ishlam TV eller hva fan det var.. "Lær deg Norsk", het programmet.. en 4-6 pakistanere som satt og hadde norsk timer
[/offtopic]

Det med og lære språket kan jeg si meg enig i til en viss grad.. Syns de burde gjøre seg forstått, om de så ikke kan prate flytende norsk.
Nei, det er valgfritt så vidt jeg vet, med mindre de har forandra på det i løbet av 3 måneder. Kansje det er spesielle ordninger for enkelte ? Det var iallefall debatt om dette for noen måneder siden.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Jeg sporer sikkert litt av her, men jeg må få sakt min mening om invandrings politikken.

Jeg synes at de invandrerne som kommer til norge og gjør noe krimminelt her i norge skulle blitt sendt ut med en gang. De har det alt for godt her i norge. Det som blant annet irriterer meg er det at de får lov til nesten alt. f.eks: Innvandrerne har fått moskeer og sånne hus her i norge. Personlig er jeg ikke hyper kristen og slik, men hadde vi dratt ned til f.eks: Pakistan, jeg tviler JÆVLI sterkt på at vi kunne fått bygd noen kirke nedi der.

Jeg tror også at hadde vi gjort noe krimminelt nedi der hadde vi blitt hengt på flekken.

Er dette riktig?

Jeg tror at om innen ti år har vi fått vår første innvandrer statsminister. Jeg mener at NORGE bør være styrt av en som har bodd i norge hele sitt liv, eller er "norsk"!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Angry Clown:
Du har helt sikkert rett i at visst vi hadde reist til Pakistan så hadde vi sikkert ikke fått bygd kirker. Men det betyr vel ikke nødvendigvis at ikke vi skal la de få lov til å bygge moskeer.

Visst alle land (og religioner) hadde vært tolerante så hadde det kanskje ikke vært nødvendig med krig hele tiden. (dårlig poeng, men det er et lite ett der)

"Ondskap føder ondskap". Du slokker ikke brann med flammekaster.

Og det med invandrerstatsiminister, gjør det noe da? Alt må forandre seg, vi kan ikke bare holde oss til betasuppe og fisk. Tatt i betraktning at vi ikke har noe her i norge å gjøre i det heletatt, iogmed at landet (ikke landet som i et land, men området) tilhørte samene først så blir vel det ikke så fælt med en liten statsminister.

Ta feks. fotball eller en annen sport, de bruker ikke nødvendigvis spillere eller trenere fra landet (eller byen), men sprer det ut globalt. Hvorfor ikke gjøre det samme med alt, den som kan gjøre mest eller best for landet, organisasjonen, whatever, burde gjøre det.
Sist endret av Tias; 23. juni 2002 kl. 00:35.
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av Blitzer


latterlig utsagn, metrom. slikt prat hindrer flere og flere i å "tørre" å si sin mening om innvandringspolitikken slik Aces-High sa.
Vis hele sitatet...
nei, jeg vil si at ditt utsagn var mer rasistisk enn politisk.
vil egentlig ikke gå fullt ut i denne diskusjonen.

men innvandringspolitikken, må selvfølgelig endres, det er det ingen tvil om. en innvandringspolitikk skal hele tiden forandres, den må være dynamisk.

Opprinnelig postet av Aces- High

latterlig utsagn, metrom. slikt prat hindrer flere og flere i å "tørre" å si sin mening om innvandringspolitikken slik Aces- High sa.
Vis hele sitatet...
tull og tøys. i norge har vi i lengre tid hatt snilistisk politikk og holdning, det er det ingen tvil om, men nå har vi ikke lenger problemer med å diskutere invandringspolitikken, det var før Aces- High at det var "tabu".

er dette mer politiske utsagn enn fremmedfrykt?

"Hadde det ikke vært for at noen andre sikkert kommer til å drepe de flykaprerne, skulle jeg ha gjort det selv."

"Jeg er lei sånne utlendinger som kommer inn og gjør jævelskap."

"Til slutt:
Norsk kvinne føder 2.4 barn i gjennomsnitt.
Kvinne fra utlandet føder sikkert 4-10 barn."

"Hvor mange er igjen av oss nordmenn om et par hundre år hvis vi fortsetter å slippe inn flere og flere? "

"NUN - Norge uten nordmenn "

"Det er forresten 9% utlendiger i Norge hvis jeg ikke tar feil."

latterlige.
Sist endret av metrom; 23. juni 2002 kl. 01:51.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Hadde/når vi får en innvandrer statsminister vil jeg nok tro at det blir enda mere invandring enn det er i dag. Det er for mye invandring i dag. Den statsministeren vil nok å lagd om mye av kulturen vår.
Når jeg blir 18, vil min stemme gå til FRP. Det er helt sikkert. Jeg liker ikke den regjerningen som sitter i dag!

Go HAGEN!!!!
Better than thou.
Norge vil ikke ha en utenlandsk statsminister på mange år ihvertfall, det er helt sikkert.
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av Angry Clown
Når jeg blir 18, vil min stemme gå til FRP. Det er helt sikkert. Jeg liker ikke den regjerningen som sitter i dag!

Go HAGEN!!!!
Vis hele sitatet...
når du blir 18 år, så har du forhåpentligvis "vokst" litt, muligens satt deg godt inn i politikk, og tilslutt skjønt at hagens regnskap går til helvete.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Kanskje det kanskje, men nå tenkte jeg først og fremst på innvandringen!

Men jeg synes at Norge kunne brukt litt mer av oljepengene sine. Bensinen prisene og sånn kunne godt ha godt ned litt å!
Better than thou.
Lavere skatter og flere goder. Bare jeg som ikke ser sammenhengen i det? Å bruke oljepengene er jo riktig så fint for oss som allerede har det fint. Vi gir faen i barnebarna våre og betaler noen hundre kroner mindre i månden på skattet ol. Hørtes ut som en bra ide!
Opprinnelig postet av metrom


når du blir 18 år, så har du forhåpentligvis "vokst" litt, muligens satt deg godt inn i politikk, og tilslutt skjønt at hagens regnskap går til helvete.
Vis hele sitatet...

Øh,altså om vi skulle fulgt din linje i innvandringspolitikken så ville nasjonens regnskap gå til helvete på et par måneder.

I storbyene er andelen innvandrere mye større.du kan tydeligvis null om politikk selv.
Hvor lenge tror du dette forumet vill overlevd under et muslimsk styre av landet?
Det ville blitt stengt dag 1.