Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2890
En kamerat hadde på en merkelig måte kommet seg inn på min msn.
åssen er dette mulig? jeg har ikke vært på hans data og han har ikke vært på min?
finnes det programmer han kan ha brukt?
hvilke i så fall?

på forhånd takk
Sist endret av ThAu; 11. april 2006 kl. 15:56.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Finnes flere tråder angående det, her bl.a. http://www.freakforum.nu/forum/showt...ht=hacking+msn
Finnes plenty med hacketråder fra før av!

Mest sannsynlig kan han passordet ditt.
Hvis du har et usannsynlig teit secret question er det jo null problem å ta over kontoen din...
Keylogger, rein gjetting, msn password recovery(graver frem msn passord lokalt på maskinen), det kan ikke være at du har auto connect på din maskin og han bare har gått inn derfra?
Angående temaet. En kompis av meg styrte msn'en min en dag. Ifølge han selv var han ikke inne på maskina min der msn var innlogget, men han snakket med min msn gjennom routern eller noe. Han fikk tak i pakkene folk sente til min msn og sendte ut pakker som om de kom fra min msn. Noen som vet om hvordan det kan gjøres?
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
Angående temaet. En kompis av meg styrte msn'en min en dag. Ifølge han selv var han ikke inne på maskina min der msn var innlogget, men han snakket med min msn gjennom routern eller noe. Han fikk tak i pakkene folk sente til min msn og sendte ut pakker som om de kom fra min msn. Noen som vet om hvordan det kan gjøres?
Vis hele sitatet...
dette er nesten det samme jeg opplevde...

det som er rart er at det jeg har som secret qestion er noe helt vanvittig og passordet mitt er like så...
passordet finner folk lett.
Men i mit tilfelle var jeg ikke blitt logget ut av msn på min maskin mens han køddet.
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
hvordan finner man et passord dA?
Hvis dere ikke har noe særlig peiling på nettverk og en smule forståelse/kunnskap om programering så kan dere legge pakke manipulering på hylla inntil videre.

Men hvis dere absolutt vil så kan dere søke litt rundt etter packet spoofing eller sjekke her .
Sitat av ThAu
hvordan finner man et passord dA?
Vis hele sitatet...
om man sitter i samme netverk så sniffer man det.
Ellers kan man bruke bruteforce eller ordbok-cracking. Spørs litt hvordan passord det er snakk om.
Sniffing funker dårlig i switchede nettverk bare så det er sagt..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ikkje spesielt dårleg nei. Det finst verktøy som spoofer mac-addresser etc etc.
Så finnes det metoder for å oppdage mac spoofing osv osv..
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
er det mulig for meg som er n00b på hack å sånn å kødde uskyldig med en som sitter på samme nettverk? noen som kan hjelpe meg med dette?
Sitat av Cybergasm
Så finnes det metoder for å oppdage mac spoofing osv osv..
Vis hele sitatet...
Finnes vel metoder for å oppdage det meste, men ble ikke dette litt offtopic fra det trådstarter spurte om?
Blaster2k: Nei, det er akkurat dette han spurte om.. Hvordan finner noen passordet til msn..

Men men, det er en ganske død sak å hacke selve msn. Les gjennom linken som Dodecha postet.

ThAu: Søk på forumet etter trojan, let me rule, sub7 eller script kiddie...
Ah, unskylder. Jeg missforsto det første spørsmålet jeg trodde ikke han var ute etter å finne passord men bare å styre msnklienten til noen andre.
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
prøvde "let me rule" på google men fikk ikke lasta noe ned... noen som vet hvor jeg kan få lastet ned "let me rule"?
Se hva Golder sa i denne tråden!! (Punkt 1)
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
er det ingen som har let me rule på ftp?
Sitat av Cybergasm
Sniffing funker dårlig i switchede nettverk bare så det er sagt..
Vis hele sitatet...
Uten å ta stilling til akkurat dette tilfellet er min påstand at du tar FEIL.
Sniffing fungerer utmerket i svitsjede nettverk.

Ord og uttrykk du kan plotte inn i Google hvis du lurer på hvordan:
MAC-flooding
MAC-duplicating
ARP-spoofing
Man in the Middle
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
Ingen som har Let me Rule på ftp eller har en link? finner ingen på forumet eller på google....
Sitat av ThAu
Ingen som har Let me Rule på ftp eller har en link? finner ingen på forumet eller på google....
Vis hele sitatet...
http://www.megasecurity.org/trojans/...erule_all.html
om det er denne du ser etter så tok det meg 5 sek å google meg frem til det.

edit: direktelink: http://astalavista.com/index.php?sec...ry&linkid=1101
Sist endret av Blaster2k; 11. april 2006 kl. 20:42.
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
hvorfor greier ikke let me rule å koble seg til en annen på på mitt nettverk? legger inn pcens ipadresse men det funker ikke:S
Klarer du ikke å holde deg til en tråd? Du må først legge inn server fila til et me rule..

Edit: Hvis du har gjort det så må du passe på at offeret ikke har firewall eller antivirus.
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
legge inn fila til et me rule?
På den pc'en du skal "hacke" må du legge inn server fila som følger med let me rule.. Vær så snill å bare glem hele programmet. Les litt om programmet/trojanere hvis ikke..
Sist endret av Cybergasm; 11. april 2006 kl. 21:30.
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
åjaaa.. sånnsett... men vil dette fungere over internett?
Ja, men server fila må kjøres på offerets pc. Og det må ikke være noe form for firewall eller antivirus mellom dere.
ThAu's Avatar
Trådstarter
31 0
men hvis server fila fortsatt ligger på min pc? vil den også gå utover min pc?
hvis du valgte å INSTALLERE server sammen med let me rule så kan folk koble seg til deg..
Det Cybergasm prøver å fortelle deg er at om man kjører serverfila vil man bli infisert av trojanen og at du kanskje bør lære deg litt mer helhetlig hva du gjør.

At serverfila ligger på din pc gjør ingenting, men om du har kjørt den (åpnet den) er du infisert av viruset. Det vil fungere over internett hvis offeret ikke har beskyttelse mot det.
Søppel, søppel og mer søppel. Stengt.