Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1375
Hei alle sammen!

Det er et nytt år og vinteren har kravlet innover Oslofjorden med snøføyken og kuldegrader (så lenge det varer). Jeg elsker å vandre/campe i skogen, men har dessverre ikke verken langrennski eller fjellski tilgjengelig slik at jeg kan nyte marka fullt ut.

Derfor er jeg interessert i å høre hva dere tenker om at folk vandrer innover skogen med sekk og utstyr mellom skisporene?

Jeg er fullstendig klar over at Oslo Kummune har uttalt at det er helt ok å vandre mellom preparerte skispor (altså ikke i selve sporene), men jeg prøver alltid å vise litt ekstra hensyn i slike situasjoner. Nå som det er litt varmegrader er det også fort gjort å tråkke litt gjennom (?), noe som er kjedelig både for vandrer og skigåer..
Sist endret av Veggen; 20. februar 2019 kl. 22:38.
Kjør på. Sålenge det ikke tråkkes i sporene så ser jeg ikke problemet.

God tur.
jeg sier også kjør på. MEN ski kan alltids skaffes gratis/billig på søppelplasser eller bruktbutikker eller finn.no
Det vil også være lurt og gå til innkjøp av noen truger. Minimalt med skade på løypa, og muligheter for å rusle innover i "urørt" terreng!
Godt poeng! Har ikke tenkt på truger tidligere, men det kunne også vært litt artig. Ski på finn er heller ingen dum ide, så får vel vurdere å gå til innkjøp snart. Nå er det kanskje ikke så veldig mye igjen av sesongen?
Da blir hvertfall skiene billigere Men er nok litt igjen av sesongen enda. God tur
Sterk motstander. Det finnes utallige andre løyper man kan gå hvor man ikke går i skisporet. Om jeg ser deg, forvent en stav i låret ;-) (neida, men jeg liker det ikke!)