Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1035
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Heisann kjære freakere

Fått kjøpt meg 200mg med MDMA krystaller. Testa krystallene, og det er ikke noe annet enn MDMA. Lurer på om noen har litt tips til dosering, evt. ting jeg burde gjøre mens jeg er påvirket? Tenker å ta det hjemme om kvelda.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang?
Jeg ville ha gjort klar en spilleliste med herlig musikk hvertfall - merker fort at når man er ruset på MDMA glemmer jeg ofte hvilke sanger jeg burde hørt på, så angrer jeg dagen derpå at jeg ikke hørte på de sangene.
Selv har jeg litt annen smak til musikk på M, folk pleier å høre på mye elektronisk. Jeg liker sånn XXXtentacion type musikk. Bumper ofte Suicideboys og Trippie Redd, de er favoritter på molly. Ville holdt meg unna sånn heavy/hardcore rap, det føler jeg virkelig ikke. Men alt annet kan vel egentlig funke avhengig av hva du foretrekker.

Ville også tatt med noe lett å spise, som er litt juicy. All form for frukt eller bær funker fett.
Ha klart vann, jeg synes også særlig pepsi max er godt når du er på det.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Første gang?
Jeg ville ha gjort klar en spilleliste med herlig musikk hvertfall - merker fort at når man er ruset på MDMA glemmer jeg ofte hvilke sanger jeg burde hørt på, så angrer jeg dagen derpå at jeg ikke hørte på de sangene.
Selv har jeg litt annen smak til musikk på M, folk pleier å høre på mye elektronisk. Jeg liker sånn XXXtentacion type musikk. Bumper ofte Suicideboys og Trippie Redd, de er favoritter på molly. Ville holdt meg unna sånn heavy/hardcore rap, det føler jeg virkelig ikke. Men alt annet kan vel egentlig funke avhengig av hva du foretrekker.

Ville også tatt med noe lett å spise, som er litt juicy. All form for frukt eller bær funker fett.
Ha klart vann, jeg synes også særlig pepsi max er godt når du er på det.
Vis hele sitatet...
Har lest en del om at jeg burde drikke en halv liter vann ca i timen, er det noenlunde riktig? Har litt noia for å drikke for mye vann.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Har lest en del om at jeg burde drikke en halv liter vann ca i timen, er det noenlunde riktig? Har litt noia for å drikke for mye vann.
Vis hele sitatet...
Selv føler jeg ikke på den tørsten samtlige snakker om. Pleier bare å ha noe vann eller brus liggende og ta et par slurker i blant. Ikke at jeg er den mest erfarne, men å ikke legge for mye baktanke bak det å holde seg hydrert tror jeg hjelper. Bare ta når du føler for det, vær obs på at tiden går utrolig fort og det er lett å glemme det.
Ikke tenk så mye over vannmengde ved mindre du skal være ute å danse på et glodvarmt utestede hele natten. Drikk et par glass vann i løpet av kvelden så ordner det seg. En sang jeg husker jeg likte godt på MDMA var Red Hot Chili Peppers - Snow.

Jeg husker også når jeg fikk comeup og sa til de jeg var med at jeg trodde jeg kjente noe, og hun ene så litt på meg og lo og pekte og sa: ''Ja, du har megapupiller!''. I det øyeblikket tok jeg meg selv i kinnene i angst og spenning og jeg kunne føle angsten og spenningen som en elektrisk strøm gå ifra brystet mitt, inn den ene armen og ut den andre armen og inn i brystet igjen som om ansiktet mitt var ei lampe i et strømnett. Jeg husker at jeg så gikk ut i stuen og hørte denne låta. Musikken var i stuen og med en gang jeg kom inn så opplevde jeg de velkjente øyedirringene jeg hadde lest om, og turen var igang.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
200mg er en ganske kraftig dose for starters. jeg ville begynt rolig og forsiktig med et dropp på 0.1, vent minimum 60 min før du tar mer hvis det blir lite funk.

helt enig med relevant. hvis du ikke skal danse eller sitter inne på et varmt rom så ikke stress så mye med å drikke vann, du trenger ikke mer veske enn vanlig bare fordi du har tatt mdma. drikk som normalt, eller under behov (svimmel, tørr i munn etc.).

hva du skal høre på under mdma spørs på hvilken musikk smak du har. anbefaler virkelig at du styrer deg unna deprimerende og triste sanger da det kan ødelegge vibbene du har under rusen, du gidder vel ikke dype tekster om døden og det harde livet når du skal kose deg? personlig så elsker jeg elektronisk musikk under mdma rusen.
kos deg.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
200mg er en ganske kraftig dose for starters. jeg ville begynt rolig og forsiktig med et dropp på 0.1, vent minimum 60 min før du tar mer hvis det blir lite funk.

helt enig med relevant. hvis du ikke skal danse eller sitter inne på et varmt rom så ikke stress så mye med å drikke vann, du trenger ikke mer veske enn vanlig bare fordi du har tatt mdma. drikk som normalt, eller under behov (svimmel, tørr i munn etc.).

hva du skal høre på under mdma spørs på hvilken musikk smak du har. anbefaler virkelig at du styrer deg unna deprimerende og triste sanger da det kan ødelegge vibbene du har under rusen, du gidder vel ikke dype tekster om døden og det harde livet når du skal kose deg? personlig så elsker jeg elektronisk musikk under mdma rusen.
kos deg.
Vis hele sitatet...
100mg var planen. Har krystaller da, åssen burde jeg knuse dem? tenkte å dele det i to og ta det i rullepapir.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kamelia Vis innlegg
100mg var planen. Har krystaller da, åssen burde jeg knuse dem? tenkte å dele det i to og ta det i rullepapir.
Vis hele sitatet...
Knus krystallene, finn frem vekten og rizla. Svelg rizla med mdma med et glass vann.

De neste minuttene/halvtimen før det kicker kan du få litt "angst", altså - helvete hva gjorde jeg nå følelse. Helt normalt.

Når mdma begynner å kicke så flyr du fort opp på toppen, 0-100 real quick.

PS: Kjøp tyggis.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Knus krystallene, finn frem vekten og rizla. Svelg rizla med mdma med et glass vann.

De neste minuttene/halvtimen før det kicker kan du få litt "angst", altså - helvete hva gjorde jeg nå følelse. Helt normalt.

Når mdma begynner å kicke så flyr du fort opp på toppen, 0-100 real quick.

PS: Kjøp tyggis.
Vis hele sitatet...
Veid opp krystallene, laga to bomber med 100mg. Sparer en av dem til en kjip dag, dropper den andre midnatt i kveld. Håper på en god opplevelse.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Veid opp krystallene, laga to bomber med 100mg. Sparer en av dem til en kjip dag, dropper den andre midnatt i kveld. Håper på en god opplevelse.
Vis hele sitatet...
Tipper du dropper nr 2 etter nr 1 begynner å dale. Er jævla digg å forlenge det litt når du kjebner det dabber av er uansett ikke kjempemye med 200 fordelt over 6-7 timer
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tipper du dropper nr 2 etter nr 1 begynner å dale. Er jævla digg å forlenge det litt når du kjebner det dabber av er uansett ikke kjempemye med 200 fordelt over 6-7 timer
Vis hele sitatet...
Tenker å bare ta den første, spare den andre til en regnværsdag.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortell gjerne hvordan det gikk hadde du terapi som formål eller bare kos?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tipper du dropper nr 2 etter nr 1 begynner å dale. Er jævla digg å forlenge det litt når du kjebner det dabber av er uansett ikke kjempemye med 200 fordelt over 6-7 timer
Vis hele sitatet...
Ikke dropp nr 2 når du kjenner det dabber av, da er det for sent å komme opp igjen! Om du skal ta en dropp til så gjør det ca en time etter at den første har begynt å kicke. Utover det anbefaler jeg å ta en dusj når du turer, God musikk og fryste druer er chill 😊