Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1574
Det nærmer seg eksamenstid og har hørt fra flere tråder at amfetamin har blitt brukt i studiesamenheng.

Hvordan bruker man speed i skolesammenheng? Dosering? Generelle tips.?

Har benyttet speed i festlige lag i kombinasjon med alkohol tidligere.

Har et lite håp om at et par linjer får fokuset opp til at jeg kan sitte med matten lengre enn ved bare kaffe.

Så hvordan ta terapeutiske doser for forbedring av kognitiv kapasitet?
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Doseringen skal være veldig lav, og den skal skje først på dagen og ikke utover natten slik at det påvirker søvnkvaliteten din. Jeg personlig ville ha brukt sentralstimulerende som allerede har vist seg å fungere godt i skolesammenheng slik som Concerta eller Ritalin, men dersom du skal bruke vanlig pepper så ville jeg ha holdt meg til under 100mg eller mindre om dagen og ikke brukt dette hver dag.
Det er ikke noen lur ide. Om du allikevel gjør det så vær meget klar over at du leker med ilden. Du må være veldig nøye på oppmålingen, samt aldri øke dosen selvom effekten blir mindre(pga toleranse). Det er veldig, veldig lett å bli avhengig.

Det du leter etter er modafinil/armodafinil. Ingen rus. Ingen nedtur. Ingen avhengighet. Ikke noe sug etter mer. Man blir kanskje litt oppstemt og glad. Men herregud så våken og motivert man blir. Kan jobbe i 12 timer i strekk og all hjernetåken forsvinner. Til tider en liten subtil angstfølelse, men det er verdt det. Har prøvd diverse studiedop. Bl.a ritalin(anbefales ikke), concerta, elvanse og diverse nootropics. Ingenting kan så langt måle seg med modafinil. Synd at det er så fryktelig vanskelig å oppdrive innenlands.
Jeg har gjort dette, veier opp 3-4 bomber på 20-40 mg hver, funker greit hvis du for eks har en eksamensperiode med mye jobb, men for en fast greie hadde jeg heller gått for attentin ellernoe lignende
Takk for gode råd. Tenkte å ta det et par ganger for en liten boost, ikke noe mer.

Modafinil høres veldig interessant ut, men som du sier virker vanskelig å få tak i.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tenkt litt på modafinil selv, hvis du ikke bor langt unna Sverige er post restante dit en løsning, finnes flere sider som sender fra innenfor EU så du slipper å tenke på at tollere skal se på sendingen, men det betyr selvfølgelig at du må smugle pillene selv. Denne siden her sender fra EU og anbefaler post restante til sverige, men jeg har ingen erfaring med dem. Lykke til!