Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 835
Heihei, freaks! Jeg har brukt GHB nesten hver dag de siste 15mnd'ene. Jeg har som regel brukt hver time eller andre time 24 timer i døgnet, i 14 dager før jeg har "gått av" en helg, eller 3 dager. Også på'n igjen. Problemstillingen nå er den at jeg finner ikke kork noen steder, og har dermed bestilt en del alprazolam . Jeg får også ritalin pga en ADD diagnose. Er det noen med erfaring med tanke på kombinasjon av disse to? Jeg gruer meg fælt til å måtte møte hverdagen uten kork i blodet, derfor innkjøpet av alprazolam. For å dempe angsten rett og slett. Takk på forhånd
Det er ingen problem å kombinere de to. Bruker du Ritalin regelmessig og tar oppgitt dose så er det ingenting i veien for å blande de to.
Trådstarter
26 0
Skjønner! Takk for svar Håper på at alprazolamen demper litt den angsten ved å plutselig være uten.. Spesielt i en skole sammenheng